نحوه ایجاد نظرسنجی در استوری اینستاگرام

نحوه ایجاد نظرسنجی در استوری اینستاگرام چگونه است؟

 

استوری اینستاگرام یک قابلیت نظرسنجی را ارائه کرده است که برای شما یک ویژگی فوق العاده جهت تعامل با فالوورهای خود می باشد. استفاده از ویژگی نظرسنجی کاملاً ساده بوده و دیگر شما را مثل گذشته به دو گزینه پاسخ محدود نمی کند و می توانید چندین گزینه را به نظرسنجی اضافه کنید. همانطور که ممکن است خیلی از شما کاربران با نظرسنجی در استوری های دیگران روبرو شده باشید، این احتمال نیز وجود دارد که از خود بپرسید که چگونه می توان در استوری نظرسنجی قرار داد؟ تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به شما درباره نحوه ایجاد نظرسنجی در استوری اینستاگرام آموزش دهیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-create-poll-in-instagram-story-cover.jpg

* ایجاد نظرسنجی اینستاگرام در استوری
مراحل زیر را دنبال کنید تا بتوانید یک نظر سنجی در استوری اینستاگرام خود قرار دهید:

1. بخش ایجاد استوری اینستاگرام را با کشیدن انگشت به سمت راست روی صفحه اصلی باز کنید. سپس، روی یک عکس کلیک کنید یا یک ویدیو ضبط کنید و روی نماد استیکر در گوشه بالای صفحه ضربه بزنید. از تب استیکر، روی نظرسنجی POLL ضربه بزنید تا یک نظرسنجی جدید اینستاگرام ایجاد کنید.

نحوه ایجاد نظرسنجی در استوری اینستاگرام

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-create-poll-in-instagram-story-1.jpg

2. همانطور که گفتیم، با آخرین بروزرسانی اینستاگرام، شما محدود به دو پاسخ نیستید و می توانید چندین گزینه را به نظرسنجی اضافه کنید. هنگامی که گزینه های مورد نیاز را اضافه کردید، روی “انجام شد” Done در گوشه بالای صفحه ضربه بزنید. پس از آن، روی دکمه استوری شما Your story ضربه بزنید تا نظرسنجی را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید. سپس بینندگان شما می توانند برای رای، روی گزینه مناسب در نظرسنجی شما ضربه بزنند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-create-poll-in-instagram-story-2.jpg

* بررسی و اشتراک گذاری نتایج نظرسنجی در استوری اینستاگرام
برای بررسی و به اشتراک گذاری نتایج نظرسنجی خود به عنوان یک استوری جداگانه، کافی است که که مراحل زیر را انجام دهید:

1. نظرسنجی استوری اینستاگرام را باز کنید و انگشت خود را به سمت بالا بکشید. از منوی پاپ آپ، روی اشتراک گذاری نتایج Share results ضربه بزنید تا نتایج را به عنوان یک استوری جدید ببینید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-create-poll-in-instagram-story-3.jpg

2. از بخش ایجاد داستان، می توانید متن، استیکر و موارد دیگر را نیز اضافه کنید. هنگامی که کار تمام شد، روی دکمه داستان شما Your story ضربه بزنید تا نتایج را به اشتراک بگذارید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-create-poll-in-instagram-story-4.jpg


دانلود اینستاگرام با لینک مستقیم