نحوه دی اکتیو کردن اکانت تردز

نحوه دی اکتیو کردن اکانت تردز چگونه است؟

 

مارک زاکربرگ اپلیکیشن جدیدی به نام تردز را معرفی کرد که به عنوان رقیب جدی برای توییتر محسوب می شود. تردز فضایی را برای کاربران فراهم می کند تا یادداشت های متنی را به اشتراک بگذارند و به مکالمات عمومی بپیوندند. این برنامه به کاربران امکان می دهد مطالب را لایک کنند، نظر بدهند، پست را بازنشر کنند و به اشتراک بگذارند. اپلیکیشن تردز همچنین به کاربران این امکان را می دهد که پست های متنی تا 500 کاراکتر و ویدیوهای حداکثر 5 دقیقه را به اشتراک بگذارند.

شروع به کار با Threads آسان است زیرا کاربران به سادگی باید از حساب اینستاگرام خود برای ورود به سیستم استفاده کنند. همان نام کاربری و تأیید اینستاگرام با گزینه سفارشی کردن پروفایل به طور خاص برای تردز نیز انجام خواهد شد. علاوه بر این، کاربران همچنین می‌توانند پست‌های تردز را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند یا پست را به عنوان یک پیوند در هر پلتفرم دیگری به اشتراک بگذارند.

نحوه دی اکتیو کردن اکانت تردز

 

انتشار اخبار تردز، بسیاری از افراد را وادار کرد تا وارد سیستم شوند و ویژگی های برنامه را بررسی کنند. اگر به حذف اکانت تردز خود فکر می کنید، باید اکانت لینک شده اینستاگرام را حذف کنید. اگر حساب خود را دی اکتیو یا غیرفعال کنید، پست ها و تعاملات شما با پست های دیگران تا زمانی که آن را دوباره فعال نکنید، در Threads قابل مشاهده نخواهد بود. طبق توضیحات شرکت متا، دی اکتیو کردن اکانت شما در تردز، اطلاعات موجود شما در تردز را حذف نمی کند یا روی حساب اینستاگرام شما تأثیر نمی گذارد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-deactivate-threads-account-cover.jpg

* نحوه دی اکتیو کردن اکانت تردز

راهنمای گام به گام درباره نحوه دی اکتیو کردن حساب تردز به شرح زیر است:

1. روی پروفایل خود در پایین صفحه ضربه بزنید

2. روی تنظیمات در بالای صفحه ضربه بزنید.

3. روی گزینه حساب Account ضربه بزنید، سپس روی دی اکتیو کردن پروفایل Deactivate profile ضربه بزنید.

4. روی Deactivate Threads profile ضربه بزنید، سپس انتخاب خود را تأیید کنید.

 

* نکاتی را که باید قبل از ورود به تردز در نظر بگیرید

  • اگر اکانت اینستاگرام خود را دی اکتیو کنید، اکانت تردز شما نیز دی اکتیو خواهد شد.
  • اکانت تردز فقط یک بار در هفته دی اکتیو می شود.
  • متا در «خط مشی رازداری تکمیلی» توضیح داد که کاربران می‌توانند در هر زمانی اکانت تردز خود را غیرفعال کنند. از آنجایی که اکانت Threads شما بخشی از حساب اینستاگرام شما است، ممکن است در هر زمان با حذف حساب اینستاگرام شما حذف شود.

دانلود تردز