چگونه ماب بریز را در بازی ماینکرافت شکست دهیم؟

چگونه ماب بریز را در بازی ماینکرافت شکست دهیم؟

 

Trial Chamber یا اتاق محاکمه یک ساختار زیرزمینی جدید در ماینکرافت است که دلایل زیادی برای بازدید از آن ارائه می دهد. اتاق محاکمه  افزودنی مهمی است که نبردهایی را ارائه می دهد که قبلاً هرگز تجربه نکرده اید. این همان جایی است که یک ماب جدید به نام بریز Breeze وارد بازی می شود. این یک ماب خشن است که نبرد را هم چالش برانگیز و هم لذت بخش می کند. در این مقاله از سایت اپ ناب، نکات و ترفندهایی را به شما یاد می‌دهیم که می‌توانید با استفاده از آنها به راحتی می توانید ماب بریز را شکست دهید.

how-to-defeat-the-breeze-in-minecraft

* کجا می توانیم بریز را پیدا کنیم؟

بریز در اتاق های محاکمه تخم ریزی می کند. این سازه در لایه‌های عمیق زیرزمینی تولید می شود. شما می توانید بین سه روش آسانی که ذکر کردیم یکی را انتخاب کنید. علاوه بر این، برزی فقط از طریق تخم گذار آزمایشی تولید می‌شود. این یک نوع اسپاونر ویژه است که تعداد محدودی از ماب ها را متناسب با تعداد بازیکنانی که به نبرد می پیوندند، احضار می کند. آنهایی که بریز را تخم ریزی می کنند، بلوک های تراشیده ای در اطراف خود دارند. هنگامی که به اسپانر نزدیک شدید، یک انیمیشن کوتاه پخش می کند و دو بریز را احضار می کند. به محض اینکه یک بریز را شکست دهید، یک بریز جدید تولید می شود. اگر در دنیای تک نفره بازی می‌کنید، هر بار آزمایش کننده شش بریز را در یک زمان احضار می‌کند و پس از آن به مدت 30 دقیقه به حالت استراحت می رود.

 

* حملات و توانایی های بریز

بریز یک ماب نسبتا جالب و منحصر به فرد با الگوی حرکتی عجیب و حملات گسترده ای است که قبلاً ندیده اید. هنگامی که تخم ریزی می کند، به دنبال یک بازیکن نزدیک برای حمله می شود. پس از پیدا کردن هدف، پرتابه خاصی به نام بار باد شلیک می کند. این حمله مقدار کمی آسیب به چیزی که مستقیماً با آن برخورد می کند وارد می کند. پس از برخورد با یک موجود یا یک بلوک، این حمله یک انفجار باد ایجاد می کند، اثری که موجودات موجود در منطقه را چندین بلوک به عقب می اندازد، حتی آنها را به هوا پرتاب می کند. بریز همچنین می تواند تمام پرتابه های پرتاب شده به سمت آن منحرف کند

علاوه بر این، معمولاً پس از حمله دائماً از یک مکان به مکان دیگر می پرد. هنگامی که فرود می آید، می تواند به سرعت شروع به حرکت کند در حالی که گهگاه با شارژ باد به بازیکن شلیک می کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این حمله دامنه دار این است که می‌تواند با بلوک‌هایی مانند دکمه‌ها، اهرم‌ها، درب‌های غیر آهنی، درها و چند موجود دیگر تعامل داشته باشد. به همین دلیل، Breeze می‌تواند برخی تله‌های توزیع‌کننده را در داخل اتاق‌ها ایجاد کند که می‌تواند پرتابه‌های مختلف شلیک کند یا آب را از سطل‌ها پخش کند. این می تواند باعث آسیب بیشتر شما شود یا در آب جاری گیر کنید.

 

* آیتم های مورد نیاز در نبرد با بریز

بریز یک ماب غیرقابل توقف مانند Warden نیست، بنابراین فقط با کمی آمادگی، می توانید آن را به سرعت شکست دهید. در اینجا مواردی وجود دارد که مطمئناً به شما در کشتن بریز کمک می کند:

Armor
Sword or Axe
Shield
Food
Water Bucket
Potion of Slow Falling
Additional Blocks to Carry

 

Armor یا زره

زره لازم نیست، اما از شما محافظت می کند و به شما اجازه می دهد مدت بیشتری در مبارزه دوام بیاورید. این می تواند از هر سطحی باشد، اگرچه زره الماس مسحور نشده کافی است. اگر می خواهید از طریق یک میز مسحور کننده یا با استفاده از کتاب های مسحور، جادوهای ماینکرافت را روی آن قرار دهید، آنها فقط می توانند به شما در نبرد بیشتر کمک کنند، اما لازم نیست.

Sword یا شمشیر

از آنجایی که سلاح های دارای برد در برابر بریز کار نمی کنند، فقط باید شمشیر یا تبر به همراه داشته باشید. شمشیر آسیب کمتری نسبت به تبر وارد می کند، اما سریعتر است. همچنین، می توانید برخی از جادوها را روی آن قرار دهید که نمی توانید روی تبر قرار دهید، بنابراین در کل، شمشیر گزینه بهتری است.

 

Shield & Food یا سپر و غذا

Shield یا سپر یک ابزار مفید در مبارزه با Breeze است زیرا تمام آسیب های ناشی از حمله بار باد را خنثی می کند. علاوه بر این، سپر هنگامی که از شما در برابر پرتابه محافظت می کند، دوام خود را از دست نمی دهد، که ممکن است در طول ارتقا تغییر کند. غذا در هر نبردی یک ضرورت است، آن هم به دلیل قدرت آن در بازسازی سلامت بازیکن.

 

چگونه ماب بریز را در بازی ماینکرافت شکست دهیم

 

Water Bucket/ Potion of Slow Falling | سطل آب/معجون سقوط آهسته

سطل آب برای فرود ایمن پس از منجنیق بریز به هوا مفید است. با این حال، برای انجام این کار هر بار باید ماهر باشید. معجون های سقوط آهسته، که در برابر Warden نیز لازم است، به همین منظور عمل می کنند. اگر قبل از نبرد یکی بنوشید، از هر ارتفاعی به آرامی سقوط خواهید کرد تا بتوانید از آسیب سقوط کاملاً جلوگیری کنید. اگرچه، این معجون هنگام پریدن به اطراف شما را نیز کندتر می کند، بنابراین ممکن است برای هر بازیکنی چندان مفید نباشد.

 

Additional Blocks to Carry یا حمل بلوک های اضافی

کل ساختار اتاق محاکمه در فراهم کردن مکان‌های پنهان زیادی از ماب ها خوب است. با این حال، همیشه یک ایده هوشمندانه است که بلوک های اضافی را با خود بیاورید. با استفاده از آنها، می توانید خط دید خود را با بریز مسدود کنید و کمی وقت داشته باشید تا خود را جمع و جور کنید و استراتژی بسازید. علاوه بر این، با ستون کردن، می توانید به سکوهای دیگر در اتاق برسید. به طور خلاصه، داشتن بلوک، شما را در مبارزه با Breeze ایمن تر می کند و امکان مانور بیشتری می دهد.

 

* چگونه ماب بریز را در بازی ماینکرافت شکست دهیم؟

با توجه به اینکه بریز بخشی از یک ساختار مبارزاتی چالش برانگیز است، ممکن است که فکر کنید این ماب قوی و شکست دادن آن دشوار است. با این حال، این درست نیست. Breeze یک ماب متخاصم منحصر به فرد است که یک مبارزه سرد اما نه سخت را ارائه می دهد. بنابراین، شکست دادن آن در واقع بسیار ساده است. اگرچه، بیشتر اوقات شما فقط با یک بریز مبارزه نمی کنید، بلکه با دو بریز مبارزه می کنید. نه تنها این، بلکه سایر تخم‌گذاران آزمایشی ماب های بیشتری را احضار می‌کنند، که باید آنها روبرو شوید و برای زنده ماندن بجنگید. با این اوصاف، چند نکته و ترفند برای شکست بریز را وجود دارد که لازم است مورد توجه قرار دهید:

 

1. همیشه در حال حرکت باشید

اول از همه، وقتی ماب های بریز تخم ریزی می کنند، همیشه باید به حرکت ادامه دهید. اگر این کار را نکنید، حملات بار باد به طور مداوم با شما برخورد می کند و شما را به جهات مختلف و معمولاً در هوا می فرستد. این می تواند شما را سرگردان کند.

 

2. از سطل آب به موقع استفاده کنید

بنابراین، حرکت در اطراف به شما امکان می دهد از این حملات جلوگیری کنید. بالا بردن سپر نیز بسیار مفید است، اما وزش باد همچنان می تواند شما را به هوا بفرستد، بنابراین آماده باشید تا از سطل آب برای فرود ایمن استفاده کنید.

 

3. بریز را تعقیب کنید

بریز معمولاً زمانی که مورد حمله قرار می‌گیرد می ترسد و می‌تواند به دور دست برود و گاهی اوقات پشت دیوارها پنهان می‌شود. بنابراین، شما ممکن است نیاز به تعقیب بریز برای کشتن آن داشته باشید. از آنجایی که شما فقط می توانید با سلاح های تیز به آن آسیب بزنید، باید به آن نزدیک شوید.

علاوه بر این، هر بار که بریز می‌خواهد بار باد را به سمت شما شلیک کند، شروع به اجرای انیمیشن کوچکی از خم شدن آن می‌کند. وقتی این را می بینید، می دانید که باید از خط دید آن خارج شوید.

خوشبختانه، در امان ماندن از این پرتابه بسیار آسان است. همیشه باید سعی کنید هنگام نزدیک شدن به بریز از پهلو حرکت کنید. این شما را از برخورد مستقیم با بار باد ایمن نگه می دارد.

 

4. از عدم آگاهی بریز استفاده کنید

گاهی اوقات، به هر دلیلی، بریز وقتی واقعاً به آن نزدیک هستید، واکنشی نشان نمی‌دهد. همچنین زمانی که Breeze انیمیشن های خود را پخش می کند، این اتفاق می افتد. درست قبل از اینکه بپرد یا حمله کند، می توانید به آن ضربه بزنید و گاهی اوقات می تواند عملکرد Breeze را غیرفعال کند. سپس، فقط برای مدتی مبهوت می شود و به شما امکان می دهد چندین بار به آن آسیب وارد کنید.

در مجموع، بهترین توصیه ای که می توانیم به شما بکنیم این است که فوراً به بریز حمله کنید. این ماب دارای HP زیادی نیست، بنابراین چند ضربه خوب باید در کمترین زمان آن را از بین ببرد. بنابراین، برای شکست دادن بریز در بازی ماینکرافت، مطمئن شوید که همیشه به آن نزدیک هستید و فقط به حرکت و پرش آن ادامه دهید تا زمانی که مطمئن شوید او مرده است.

اینها تقریباً تمام نکات و ترفندهایی هستند که می توانید بریز را در ماینکرافت شکست دهید. کشتن بریز زمانی که چندین تله و سایر تخمگذارهای آزمایشی در داخل اتاق وجود داشته باشد بسیار سخت تر می شود. و به لطف تصادفی بودن اتاق‌های محاکمه، واقعاً نمی توان فهمید با چه چالشی روبرو خواهید شد.


دانلود بازی ماینکرافت