نحوه دیلیت اکانت توییتر

نحوه دیلیت اکانت توییتر چگونه است؟

 

توییتر (X فعلی) مکانی عالی برای دریافت اخبار، سرگرم کردن در مکالمه و صرف ساعت ها در گفتگو با کاربرانی از سراسر جهان است. با این حال ممکن است که از توییتر خسته شده باشید و به هر دلیلی قصد ترک این شبکه اجتماعی را کنید. اگر می خواهید حساب توییتر را حذف یا به اصطلاخ دیلیت اکانت کنید، این مقاله برای شما کمک کننده است. در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه حساب توییتر خود را یک بار برای همیشه حذف کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-delete-a-twitter-account-cover.png

* دیلیت اکانت توییتر
حذف حساب توییتر به این معنی است که تمام توییت های خود را به همراه فالوورهایی که در طول سال ها به دست آورده اید از دست خواهید داد. به همین دلیل است که برای برخی از افراد، ایجاد محدودیت در استفاده از توییتر به جای حذف خود حساب، منطقی تر است.

* دیلیت اکانت دائمی توییتر
همانطور که خواهید دید، حذف دائم حساب توییتر بسیار ساده است. توجه داشته باشید که می توانید حساب توییتر خود را از برنامه و وب سایت حذف کنید. ما قصد داریم نحوه حذف از طریق برنامه را توضیح دهیم تا بتوانید عملیات حذف توییتر را در دستگاه های اندروید، اجرا کنید.

توجه: توییتر به جای حذف از کلمه Deactivate استفاده می کند.

نحوه دیلیت اکانت توییتر

 

1. نحوه حذف دائمی حساب توییتر خود در برنامه
ابتدا برنامه توییتر را اجرا کنید و سپس روی نماد پروفایل خود ضربه بزنید. در اینجا، روی «تنظیمات و حریم خصوصی» Settings and privacy ضربه بزنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-delete-a-twitter-account-1.jpg

حالا روی تب حساب Account کلیک کنید و به پایین اسکرول کنید تا گزینه غیرفعال کرن حساب شما “Deactivate your account” را پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-delete-a-twitter-account-2.jpg

در این صفحه، توییتر اطلاعاتی را در مورد روند به شما نشان می دهد که در صورت تمایل می توانید آنها را بخوانید. پس از اتمام کار، روی دکمه قرمز «غیرفعال کردن» Deactivate ضربه بزنید. اکنون، فقط رمز عبور خود را دوباره وارد کنید و روی دکمه غیرفعال کردن Deactivate ضربه بزنید تا فرآیند تکمیل شود.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-delete-a-twitter-account-3.jpg

* توییتر را حذف کنید و کنترل زندگی خود را در دست بگیرید
درست مانند هر شبکه اجتماعی دیگر، توییتر نیز می تواند درباره استفاده صحیح از آن به شما کمک کند. با این حال، بیشتر ما به جای استفاده مؤثر از یک سرویس، ساعت ها وقت صرف می کنیم. اگر در آن دام افتاده اید، مراحل بالا می تواند به شما کمک کند تا کنترل زندگی خود را دوباره به دست آورید.


دانلود توییتر