آیا می توان همه پیام های ذخیره شده در اسنپ چت را یکجا حذف کرد؟

آیا می توان همه پیام های ذخیره شده در اسنپ چت را یکجا حذف کرد؟

 

همچنان که که اسنپ چت برای حفظ حریم خصوصی یک گزینه عالی است، به شما و گیرنده پیام ها اجازه می دهد تا آن ها را ذخیره کنید. اما این می تواند یک مشکل بزرگ باشد، به خصوص اگر محتوای حساس یا خصوصی را در این پلتفرم به اشتراک بگذارید. با توجه به تنظیمات کاربران، پیام های اسنپ چت معمولاً در یک بازه زمانی خاص، چه پس از خواندن و چه در عرض 24 ساعت، ناپدید می‌شوند. بنابراین، اگر پیام های شما پس از این مدت همچنان وجود دارند، به این معنی است که ذخیره شده اند و پس زمینه خاکستری به جای سفید دارند.

علاوه بر این، هنگامی که یک پیام ذخیره می شود، هیچ یک از طرفین نمی توانند آن را حذف کنند. فقط در صورتی می توان آن را حذف کرد که توسط فرستنده یا گیرنده ذخیره نشده باشد. بنابراین، اگر به حریم خصوصی خود اهمیت می دهید، باید تمام پیام های ذخیره شده خود را در اسنپ چت حذف کنید.

how-to-delete-all-saved-messages-on-snapchat-at-once

* آیا می توان همه پیام های ذخیره شده در اسنپ چت را یکجا حذف کرد؟

متأسفانه، هیچ راهی برای حذف چندین پیام ذخیره شده در اسنپ چت به طور همزمان وجود ندارد. شما فقط می توانید آنها را یکی یکی حذف کنید. همچنین، هیچ برنامه شخص ثالثی وجود ندارد که بتواند این کار را انجام دهد. تنها راه حل در اینجا این است که پیام های اسنپ چت و اسنپ ها را به گونه ای تنظیم کنید که به طور خودکار پس از مشاهده یا در عرض 24 ساعت بلافاصله خود را حذف کنند. اما این فقط برای چت های بعدی یا اسنپ هایی که در پلتفرم ارسال یا دریافت می کنید کار خواهد کرد.

توجه داشته باشید که اگر شخصی یک اسنپ برای شما ارسال کند که فقط برای چند ثانیه (10 ثانیه یا کمتر) قابل مشاهده است، نمی توانید آن را ذخیره کنید. اما این ویژگی فقط برای اسنپ ها صدق می کند و نه پیام ها.

 

* نحوه حذف یک پیام ذخیره شده در اسنپ چت

وقتی پیامی را در اسنپ چت ذخیره می کنید، پس زمینه پیام ذخیره شده خاکستری می شود. این باعث می شود هر دو طرف درگیر در یک مکالمه تشخیص دهند که چه زمانی یک پیام ذخیره می شود. حذف یک پیام ذخیره شده نیز در اسنپ چت آسان است، اگرچه نیاز به باز کردن آن مکالمه دارد. برای انجام این کار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

1- مکالمه را با شخصی در اسنپ چت که می خواهید پیام ذخیره شده او را حذف کنید باز کنید.

2- پیام ذخیره شده را فشار داده و نگه دارید.

3- روی دکمه Unsave in Chat ضربه بزنید.


دانلود اسنپ چت