نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام چگونه است؟

 

زمانی فرا می رسد که ممکن است بخواهید ارتباط خود را با اینستاگرام خود قطع کنید. این کار در اینستاگرام به طور موقت و دائم امکان پذیر است. فرآیند دیلیت اکانت اینستاگرام متاسفانه آنطور که باید سریع و آسان نیست. مدت ها قبل این کار تنها از طریق مرورگر امکان پذیر بود، اما اکنون قابلیت دیلیت اکانت از داخل برنامه قابل دسترسی است. با این حال پیچیدگی های خاص خود را دارد. اگر تصمیم خود را برای حذف اکانت اینستاگرام خود گرفته اید، این مقاله را دنبال کنید تا در باره نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام بصورت موقت و یا دائم و همچنین شرایط پس از آن بدانید.

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-delete-an-instagram-account-cover.jpg

* نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام
اگر می خواهید حساب کاربری خود را حذف کنید، اینستاگرام دو گزینه را در اختیار شما قرار می‌دهد: اکانت خود را به‌مدت 30 روز غیرفعال کنید یا حساب خود را برای همیشه حذف کنید.

نحوه حذف موقت و دائم اکانت اینستاگرام از گوشی به شرح زیر است:

  • برنامه اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید و به پروفایل خود بروید.
  • روی علامت منو (سه خط افقی) ضربه بزنید و تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید.
  • مرکز حساب ها را انتخاب کرده و روی گزینه جزییات شخصی ضربه بزنید.
  • روی گزینه کنترل و مالکیت حساب ضربه بزنید و گزینه غیرفعال کردن و حذف را انتخاب کنید.
  • حساب خود را انتخاب کنید و اگر می خواهید به طور موقت حساب خود را غیرفعال کنید، گزینه غیرفعال کردن حساب را انتخاب کنید و یا اگر می خواهید حساب خود را برای همیشه حذف کنید، گزینه حذف یا پاک کردن حساب را انتخاب کنید
  • روی ادامه ضربه بزنید و رمز عبور خود را وارد کنید. سپس ادامه را بزنید.

شما می توانید از این مراحل برای حذف موقت یا دائمی حساب اینستاگرام خود با استفاده از دستگاه اندروید یا آیفون خود استفاده کنید.

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام

 

* وقتی اکانت اینستاگرام خود را حذف می کنید چه اتفاقی می افتد؟
اگر اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید، پروفایل ها، فالوورها، عکس ها و ویدیوها، لایک ها و نظرات و چت های شما برای همیشه حذف خواهند شد. شما نمی توانید جزئیات یا محتوای حساب خود را بازیابی کنید. و همچنین نام کاربری شما برای هر کسی قابل مالکیت خواهد بود. با این حال، اگر در 14 روز اول پس از دیلیت اکانت خود دوباره وارد حساب خود شوید، حساب شما مانند قبل بازیابی می شود. شما می توانید بین 14 تا 30 روز پس از حذف حساب خود با کمک پشتیبانی اینستاگرام، حساب خود را پس بگیرید. اگر در 30 روز اول پس از حذف مجدد به حساب خود وارد نشوید، حساب شما برای همیشه حذف خواهد شد.

* آیا می توان اکانت حذف شده اینستاگرام را بازیابی کرد؟
اگر می خواهید حساب حذف شده اینستاگرام خود را بازیابی کنید، کافی است دوباره وارد شوید. با این حال، باید این کار را در 30 روز اول پس از دیلیت اکانت اینستاگرام انجام دهید، در غیر این صورت نمی توانید آن را بازیابی کنید.

هنگامی که با اطلاعات کاربری خود وارد سیستم می شوید، یک پاپ آپ مشاهده می کنید که می گوید درخواست حذف حساب خود را داده اید و از شما می پرسد که آیا می خواهید به استفاده از حساب خود ادامه دهید یا خیر. برای بازیابی اکانت اینستاگرام خود دکمه نگه داشتن حساب را بزنید. اگر به طور موقت اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال کنید، پس از یک هفته می توانید دوباره آن را فعال کنید. به خاطر داشته باشید که پس از فعال کردن مجدد اکانت خود، باید 30 روز صبر کنید تا دوباره آن را حذف کنید.


دانلود اینستاگرام