چگونه فایل های دانلود شده در اندروید را حذف کنیم

چگونه می توانیم فایل های دانلود شده در اندروید را حذف کنیم؟

 

اندروید یک سیستم عامل موبایلی نسبتاً آسان برای استفاده است که یکی از دلایل محبوبیت آن نیز همین است. سیستم عامل اندروید به کاربران امکان کنترل کامل بر دستگاه های خود را می دهد. این ویژگی زمانی به چشم می آید که با گذشت زمان، دستگاه اندروید شما با فایل های بلا استفاده پراکنده شلوغ شود. در این مقاله، ما در مورد این صحبت خواهیم کرد که چگونه می توانیم به راحتی فایل های دانلود شده در دستگاه اندروید خود را حذف کنیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-delete-downloaded-files-on-android-cover.jpg

 

* حذف فایل های دانلود شده در اندروید

از آنجایی که برنامه ها و مرورگرهای مختلف فایل های دانلود شده را در مکان های مختلف ذخیره کنند، پیدا کردن و حذف دستی همه آن ها می تواند عذاب آور باشد. این کار اغلب توسط برنامه های فایل منیجر که پوشه های پیش فرض برای دانلود، فایل های موقت و غیره دارند آسان تر می شود و به کاربران امکان دسترسی آسان به فایل های خاص را می دهد.

البته از ابتدا یک برنامه فایل منیجر روی گوشی شما نصب است. با این حال، اگر نمی توانید فایل های مد نظر را پیدا کنید یا ترجیح می دهید از برنامه دیگری استفاده کنید، Files by Google یک جایگزین عالی برای فایل منیجر پیش فرض است. این برنامه به طور خودکار فایل ها و پوشه ها را در حافظه داخلی و جانبی گوشی شما پیدا و دسته بندی می کند و به این ترتیب پیدا کردن یک نوع فایل خاص را آسان می‌کند. شما کاربران عزیز می توانید جهت دانلود برنامه Files by Google از سایت اپ ناب اقدام نمایید.
نحوه حذف فایل های دانلود شده در اندروید با استفاده از برنامه Files به طریق زیر است:

چگونه فایل های دانلود شده در اندروید را حذف کنیم

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-delete-downloaded-files-on-android-1.jpg

  • برنامه Files را باز کنید و روی تب Browse در پایین صفحه ضربه بزنید.
  • روی پوشه Downloads در زیر Categories ضربه بزنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-delete-downloaded-files-on-android-2.jpg

  • در اینجا فایل های دانلود شده خود را از همه برنامه ها بصورت دسته بندی خواهید یافت. اگر می خواهید نوع خاصی از فایل را حذف کنید، می‌توانید همه آنها را از برگه All حذف کنید یا دسته خاصی را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب فایل هایی که می خواهید حذف شوند، روی نماد سطل زباله در بالا سمت راست ضربه بزنید.