نحوه دیلیت اکانت روبیکا

آموزش نحوه دیلیت اکانت در شبکه اجتماعی روبیکا

 

شبکه اجتماعی روبیکا یکی از محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با دوستان خود ارتباط برقرار کنند، پست‌ها و عکس‌ها را به اشتراک بگذارند و از خدمات مختلف آن استفاده کنند. اما ممکن است به دلایل مختلف نیاز به حذف حساب کاربری خود در روبیکا داشته باشید. در این مقاله از سایت اپ ناب، به شما نحوه حذف حساب کاربری یا به اصطلاح دیلیت اکانت در شبکه اجتماعی روبیکا را آموزش خواهیم داد.

آموزش نحوه دیلیت اکانت در شبکه اجتماعی روبیکا

 

* نحوه دیلیت اکانت روبیکا

با انجام مراحل زیر، حساب کاربری شما در شبکه اجتماعی روبیکا با موفقیت حذف خواهد شد. لطفاً توجه داشته باشید که پس از دیلیت اکانت، داده‌ها و اطلاعات شما از سرور‌های روبیکا پاک خواهد شد و قابل بازگشت نخواهد بود.

 

1- برنامه روبیکا را در گوشی هوشمند خود باز کنید.

2- از ردیف پایین صفحه، بخش تنظیمات را انتخاب کنید.

3- وارد بخش حریم خصوصی و امنیت شوید.

4- به پایین اسکرول کنید تا به گزینه “حذف حساب کاربری من” برسید و آن را انتخاب کنید.

5- پس از انتخاب، پیام تایید حذف ظاهر می شود، که باید آن را تایید کنید.

6- سپس پیامکی حاوی لینک حذف حساب کاربری (دیلیت اکانت) برای شما ارسال می شود.

7- روی لینک مورد نظر ضربه بزنید و در صفحه ای که باز می شود، گزینه درخواست رمز را بزنید، تا رمز یکبار مصرف برایتان ارسال شود. پس از وارد کردن رمز، گزینه “مرحله بعد” را بزنید.

8- در مرحله آخر از شما یک دلیل برای دیلیت اکانت درخواست می شود، پس از نوشتن دلیل، گزینه “حذف حساب کاربری” را بزنید.

 

دو نکته مهم در مورد دیلیت اکانت روبیکا:

نکته اول: اگر به تازگی اقدام به نصب روبیکا کرده اید و می خواهید آن را دیلیت اکانت کنید، باید حداقل ده روز از زمان نصب و راه اندازی اکانت گذشته باشد.

نکته دوم: اگر به هر دلیلی لینک حذف حساب کاربری برایتان ارسال نشد، می توانید در برنامه روبیکا از طریق تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > حذف حساب کاربری من > اگر برای این مدت فعال نبودید، مدت زمان غیرفعال بودن خود در روبیکا را برای دیلیت اکانت خودکار روبیکا تعیین کنید. با انجام این کار می توانید برنامه روبیکا را در گوشی خود حذف نصب کنید و پس از مدت زمان تعیین شده توسط شما، حساب کاربری شما به صورت خودکار حذف می شود.