دیلیت اکانت اسنپ چت چگونه است

نحوه دیلیت اکانت اسنپ چت چگونه است؟

 

اسنپ ​​چت یکی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که به عنوان یکی از اولین شبکه‌هایی شناخته می‌شود که بر پیام رسانی سریع و جلب توجه کاربران تمرکز می‌کند. اما ممکن است بسیاری از مردم بخواهند دامنه تمرکز خود را بازیابی کنند و از شبکه های اجتماعی از جمله اسنپ چت رها شوند. شاید شما به هر دلیلی بخواهید اسنپ چت خود را از ریشه حذف نمایید. در این راه نگرانی های زیادی مانند نگرانی های حفظ حریم خصوصی یا افزایش اتکا به هوش مصنوعی وجود دارد، اما نگرا نباشید ما برای دغدغه شما راه حل داریم. در این مقاله نحوه دیلیت اکانت اسنپ چت خود را در دستگاه اندروید خواهید آموخت. ما همچنین به این موضوع نیز خواهیم پرداخت که پس از دیلیت اکانت اسنپ چت چه اتفاقی می‌افتد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/how-to-delete-your-snapchat-account-cover.jpg

دیلیت اکانت اسنپ چت چگونه است

 

* دیلیت اکانت اسنپ چت چگونه است؟
دیلیت اکانت اسنپ چت فقط چند مرحله طول می کشد و بسیار ساده است. شما فقط به یک گوشی هوشمند یا تبلتی نیاز دارید که برنامه اسنپ چت را اجرا کند یا به رایانه ای دسترسی داشته باشید که در آن بتوانید به اکانت اسنپ چت در وب بروید (البته انجام این مورد آخر در دستگاه های اندروید لازم است). شما باید نام کاربری و رمز عبور خود را به خاطر بسپارید یا قبل از حذف آنها را بازیابی کنید.

متأسفانه کاربران اندروید باید از وب سایت اسنپ چت برای حذف حساب خود استفاده کنند. البته حذف اکانت از طریق مرورگر وب برای کاربران iOS نیز امکان پذیر است، بنابراین اگر این روش برای شما راحت تر است، حتی اگر آیفون دارید، به سراغ آن بروید و مراحل زیر را انجام دهید:

  • مرورگر رایانه یا گوشی اندروید خود را باز کرده و به صفحه حذف حساب اسنپ چت بروید ( لینک صفحه دیلیت اکانت اسنپ چت )
  • نام کاربری یا ایمیلی را وارد کنید که به حسابی که می‌خواهید حذف کنید متصل است، سپس روی Next کلیک کنید.
  • در مرحله بعد رمز عبور مربوط به همان حساب را وارد کنید. اگر آن را به خاطر نمی آورید، برای ادامه باید ابتدا آن را بازیابی کنید. پس از وارد کردن رمز عبور، روی Next کلیک کنید.
  • صفحه بعدی از شما می خواهد که حذف اکانت خود را تایید Confirm کنید.
  • اگر مطمئن هستید که می‌خواهید ادامه دهید، پس از بررسی مجدد اینکه رمز عبور و نام کاربری شما صحیح است، روی Continue کلیک کنید.
  • اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، صفحه ای را مشاهده می کنید که غیرفعال شدن حساب شما را تأیید Confirm می کند.
دیلیت اکانت اسنپ چت چگونه است

 

* وقتی اسنپ چت را دیلیت اکانت می کنید چه اتفاقی می افتد؟
اکانت شما در 30 روز اول غیرفعال می شود. وقتی اکانت شما غیرفعال است، دیگران نمی توانند در اسنپ چت با شما تماس بگیرند یا با شما تعامل داشته باشند، اما حساب شما به همراه سابقه چت، پیام ها، عکس های ذخیره شده و غیره همچنان باقی می ماند. اگر طی 30 روز دوباره وارد اکانت شوید، اکانت شما بازگردانده می شود. اما بدون ورود به اکانت، پس از 30 روز اکانت شما حذف خواهد شد.

همچنین شما هنگامی که اسنپ چت خود را دیلیت اکانت می کنید، تنظیمات حساب، دوستان، اسنپ ها، چت ها، استوری ها، داده های دستگاه و اطلاعات موقعیت مکانی شما در اسنپ چت حذف می شوند. البته اسنپ ​​گفته: “ممکن است برخی از داده های شخصی را برای برخی نیازهای قانونی، امنیتی و تجاری حفظ کند”. به عنوان مثال، اطلاعات مربوط به خریدهایی که ممکن است از طریق اسنپ چت انجام داده باشید را حفظ می کند.


دانلود اسنپ چت با لینک مستقیم