چگونه اکانت تیندر خود را حذف کنیم؟

چگونه می توانیم اکانت تیندر خود را حذف کنیم؟

 

اگر چه اپلیکیشن تیندر یک شبکه اجتماعی بسیار سرگرم کننده است، اما زمان هایی وجود دارد که ممکن است از آن خسته شوید. و یا شاید اپلیکیشن جایگزین بهتری پیدا کرده باشید و دیگر نیازی به استفاده از آن ندارید. برای اطمینان از اینکه هیچ کس شما را در تیندر پیدا نمی کند، باید کاملاً خود را از این برنامه حذف کنید. بنابراین، اگر آماده هستید، ما در در این مقاله از سایت اپ ناب نحوه حذف اکانت تیندر را توضیح می دهیم. لازم به ذکر است که اگر می خواهید برای مدتی از پلتفرم فاصله بگیرید، می توانید حساب خود را مخفی کنید.

چگونه می توانیم اکانت تیندر خود را حذف کنیم؟

 

* چگونه اکانت تیندر خود را مخفی کنیم؟

حذف اکانت تیندر شما آسان است، اما زمانی که بخواهید دوباره به Tinder بازگردید، می تواند کار را خسته کننده کند. بنابراین، اگر هنوز در مورد ترک Tinder دو دل هستید، بهتر است یک استراحت موقت از برنامه به خود بدهید. در چنین مواردی به جای حذف کامل اکانت تیندر خود، آن را مخفی کنید. با انجام این کار پروفایل شما به طور موقت پنهان می شود. از طرف دیگر، وقتی به برنامه برگشتید، مجبور نخواهید بود که از صفر شروع کنید. به هرحال برای انجام این کار باید به شیوه زیر عمل نمایید:

 

1- برنامه Tinder را در گوشی خود باز کنید و به بخش پروفایل خود بروید.

2- روی تنظیمات (علامت چرخ دنده) ضربه بزنید.

3- به پایین بروید و کلید Enable Discovery را خاموش کنید.

4- اگر Tinder Plus دارید، می‌توانید از حالت ناشناس Incognito نیز استفاده کنید. انجام این کار باعث می شود که فقط افرادی که پروفایل شما را پسندیده اند می توانند شما را ببینند.

هنگامی که اکانت تیندر خود را پنهان کردید، هیچ اعلانی دریافت نخواهید کرد و تا زمانی که تصمیم به بازگشت ندارید، می توانید برنامه را حذف نصب کنید. توجه داشته باشید که حساب شما پس از دو سال عدم فعالیت حذف می شود. بنابراین مطمئن شوید که قبل از آن به برنامه بازگردید.

 

* چگونه اکانت تیندر خود را حذف کنیم؟

حذف نصب برنامه Tinder از گوشی، حساب Tinder شما را حذف نمی کند. فعال باقی می ماند، به این معنی که تمام پیام ها و تصاویر و … باقی می مانند. اما اگر کار شما با برنامه به اتمام رسیده است، بهتر است که روش رسمی برای حذف اکانت تیندر خود را دنبال کنید. قبل از حذف حساب خود، مطمئن شوید که اشتراک Tinder خود را از طریق گوگل پلی لغو کرده اید. متأسفانه، اشتراک Tinder Plus به طور خودکار با حذف حساب خود لغو نمی شود. برای حذف اکانت تیندر به روش زیر عمل کنید:

1- در اپلیکیشن Tinder به بخش پروفایل خود بروید.

2- روی تنظیمات (نماد چرخ دنده) ضربه بزنید.

3- به پایین اسکرول کنید و روی دکمه Delete account در پایین ضربه بزنید.

4- یک اعلان Pause My Account را خواهید دید. گزینه Delete My Account را انتخاب کنید.

5- سپس دلیلی که می خواهید بخاطر آن  اکانت تیندر خود را حذف کنید ذکر کنید.

 

کار تمام است! حساب Tinder شما از پلتفرم حذف خواهد شد. پس از آن، می توانید برنامه را از گوشی خود حذف نصب کنید تا از هرگونه اعلانی که ممکن است شما را به استفاده از آن ترغیب کند جلوگیری کنید.

 

* نکات مهم در مورد حذف اکانت تیندر

نکته1: شما همچنین می توانید به جای حذف حساب Tinder خود، آن را متوقف کنید. این یک جایگزین عالی است، اما فقط برای حساب های پریمیوم Tinder در دسترس است. همچنین به این معنی است که شما به پرداخت هزینه خدمات ادامه می دهید حتی اگر از آن استفاده نکنید.

نکته2: با این حال، اگر اکانت تیندر خود را حذف کرده اید و می خواهید فوراً از نو شروع کنید، باید این کار را با دقت انجام دهید. راه‌اندازی یک حساب کاربری جدید بلافاصله پس از حذف اکانت قدیمی می‌تواند شما را از سرویس Shadowbane یا دسترسی شما را مسدود کند. معمولاً برنامه هایی مانند Tinder نیز می توانند دستگاه و اطلاعات مرتبط شما را ردیابی کنند که برای مسدود کردن ربات ها ضروری است. بنابراین، شما نه تنها به یک دستگاه جدید بلکه به یک ایمیل یا شماره تلفن متفاوت برای حساب کاربری جدید نیاز خواهید داشت.


دانلود تیندر