نحوه دانلود آهنگ از اسپاتیفای (در نسخه پرمیوم)

نحوه دانلود آهنگ از اسپاتیفای چگونه است؟

 

شاید برایتان پیش بیاید که به یک منطقه دور افتاده سفر کنید که فاقد سیگنال های اینترنتی باشید وهمچنان بخواهید به آهنگ های مورد علاقه خود در اسپاتیفای گوش دهید. یا شاید فقط بخواهید به منظور صرفه جویی در دیتای اینترنت خود به آهنگ های برنامه اسپاتیفای گوش دهید. خوشبختانه برنامه اسپاتیفای، امکان دانلود و گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه شما را آسان می کند. ما امروز در این مقاله نحوه دانلود آهنگ ها از اسپاتیفای را توضیح می دهیم تا به راحتی آهنگ های اسپاتیفای خود را در همه جا گوش دهید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-download-songs-from-spotify-cover.jpg

* نحوه دانلود آهنگ از اسپاتیفای
قبل از توضیحات، یاد آور می شویم که فقط می توانید آهنگ ها را با نسخه پرمیوم برنامه دانلود کنید. اگر فقط نسخه رایگان را دارید، لازم است که آن را ارتقا دهید. نسخه رایگان فقط به شما امکان می دهد پادکست ها را دانلود کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که نمی توانید فقط یک آهنگ را دانلود کنید. شما می توانید آلبوم ها یا پلی لیست ها را دانلود کنید. با این حال، می توانید یک آهنگ را در پلی لیست قرار دهید و آن را دانلود کنید.

نحوه دانلود آهنگ از اسپاتیفای

 

مراحل دانلود آهنگ های اسپاتیفای در اندروید به شرح زیر است:

  • برنامه اسپاتیفای را باز کنید و به Your Library در گوشه سمت راست پایین برنامه بروید.
  • روی پلی لیست یا آلبومی که می خواهید دانلود کنید ضربه بزنید.
  • سپس دکمه دانلود که به شکل یک فلش رو به پایین است کلیک کنید. هنگامی که آن را کلیک می کنید، سبز می شود و آهنگ ها در لیست پخش دانلود می شوند.

اگر می خواهید مطمئن شوید آهنگ مورد نظر شما با موفقیت دانلود شده است، یا اگر می خواهید فوراً به آهنگ خود گوش دهید، به Your Library بروید. سپس، روی گزینه Downloaded در بالای برنامه کلیک کنید. (این گزینه در سمت راست و در کنار Artists قرار دارد)

* دانلود آهنگ ها بصورت جداگانه
در صورت تمایل می توانید آهنگ ها را بصورت جداگانه را نیز دانلود کنید که شرح مراحل آن در زیر آمده است:

  • ابتدا آهنگ مورد نظر خود را از طریق گزینه Add to playlist به پلی لیست خود اضافه کنید.
  • سپس روی علامت دانلود (فلش رو به پایین) ضربه بزنید.
  • هنگامی که آهنگ شما دانلود شد، دکمه پلی بصورت به رنگ سبز تغییر می کند.

Spotify به شما امکان می دهد کیفیت آهنگ هایی را که دانلود می کنید انتخاب کنید. شما چهار انتخاب از کیفیت پایین تا بسیار بالا را در دسترس دارید.


دانلود برنامه اسپاتیفای برای اندروید