نحوه ویرایش پیام پس از ارسال در برنامه مسنجر

آموزش نحوه ویرایش پیام پس از ارسال در برنامه مسنجر فیسبوک

 

قطعا همه ما با این موقعیت روبرو شده ایم که برای کسی پیام فرستاده‌ایم و بلافاصله متوجه شده‌ایم که چیزی را اشتباه نوشته ایم. بسیاری از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها به چنین پیام هایی اجازه ویرایش می‌دهند. اکنون یکی از محبوب ترین پلتفرم‌های پیامرسان فوری روی کره زمین از این روش پیروی کرده است. این پلتفرم، مسنجر متا است، که این شرکت تا حدودی اخبار را در یک بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشت و در آن درباره جزئیات مربوط به یک ویژگی جدید رمزگذاری انتها به انتها صحبت کرد.

در آن بیانیه مطبوعاتی، متا اعلام کرد که کاربران هم اکنون می‌توانند پیام‌های ارسالی را تا 15 دقیقه پس از ارسال، ویرایش کنند. این بازه زمانی 15 دقیقه‌ای بسیار مهم است. و شما باید قبل از اتمام این محدودیت زمانی، تغییراتی را که میخواهید، ایجاد می‌کنید. خوشبختانه، بسیاری از ما تقریباً بلافاصله پس از فشار دادن دکمه ارسال، اشتباهات را تشخیص می‌دهیم. مگر اینکه موقعیت خاص و پیچیده ای رخ دهد! خبر مهم دیگری نیز وجود دارد، با اشاره متا به این که «کاربران هنوز می‌توانند در یک پیام ویرایش‌شده گزارش سوء استفاده دهند و متا می‌تواند نسخه‌های قبلی پیام ویرایش‌شده را ببیند». ویرایش پیام ها پس از ارسال در برنامه مسنجر فیسبوک سریع و آسان است و در کمترین زمان این کار را انجام خواهید داد. مطالعه این مقاله را ادامه دهید تا با نحوه ویرایش پیام پس از ارسال در برنامه مسنجر آشنا شوید.

نحوه ویرایش پیام پس از ارسال در برنامه مسنجر

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/how-to-edit-a-message-after-sending-it-in-messenger-app-cover.jpg

 

* نحوه ویرایش پیام پس از ارسال در برنامه مسنجر

ویرایش یک پیام ارسال شده در برنامه مسنجر بسیار ساده است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی پیامی که باید ویرایش کنید ضربه بزنید و نگه دارید و سپس روی دکمه “ویرایش” ضربه بزنید. از این طریق می توانید ویرایش هایی را که باید انجام دهید، انجام دهید. سپس فقط روی علامت تیک بزنید تا تغییرات ذخیره شود و پیام ویرایش شده برای گیرنده شما ارسال می شود. جزئیات روش انجام این کار به شرح زیر می باشد:

  • رفتن به پیام: پیامی را که ارسال کرده اید و می خواهید ویرایش کنید پیدا کنید.
  • روی پیام ضربه بزنید و نگه دارید: در دستگاه خود، روی پیامی که نیاز به ویرایش دارد ضربه بزنید و نگه دارید. با این کار منویی با گزینه های مختلف ظاهر می شود.
  • ویرایش را انتخاب کنید: در منوی ظاهر شده به دنبال گزینه «ویرایش» بگردید. معمولاً به وضوح برچسب گذاری می شود.
  • پیام خود را ویرایش کنید: پس از ضربه زدن روی “ویرایش”، پیام قابل ویرایش می شود. اکنون می توانید تغییرات لازم را در متن خود ایجاد کنید.
  • ذخیره تغییرات: پس از اتمام ویرایش، روی علامت تیک بزنید تا تغییرات شما ذخیره شود. این عمل پیام را در چت به روز می کند.

دانلود مسنجر با لینک مستقیم