نحوه ویرایش ویدیو در گوگل فوتو

نحوه ویرایش ویدیو در گوگل فوتو چگونه است؟

 

برای بسیاری از کاربران، برنامه گوگل فوتو فقط یک ابزار برای ذخیره سازی ابری جهت بکاپ گیری از عکس ها و ویدیوهایشان است. با این حال، گوگل فوتو ویژگی هایی بیشتر از این را در خود دارد. به عنوان مثال، این امکان وجود دارد تا ویدیوها را در گوگل فوتو ویرایش کنید. هرچند که این برنامه ساده به نظر می رسد، اما شما با آن می توانید به سرعت ویدیوهای خود را ویرایش کنید. مخصوصا زمانی که می خواهید ویدیوها را برای پست های فیس بوک یا اینستاگرام کوتاه کنید و باید سریع این کار را انجام دهید، گوگل فوتو یک انتخاب عالی است. ویرایشگر ویدیوی داخلی Google Photos در اعماق منو ها قرار دارد، که باعث شده کاربران زیادی از آن بی اطلاع باشند.در این مقاله نحوه ویرایش ویدیو در گوگل فوتو را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

نحوه ویرایش ویدیو در گوگل فوتو

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-edit-videos-on-google-Photos-cover.jpg

* نحوه ویرایش ویدیو در گوگل فوتو
برای شروع ویرایش ویدیو ها با استفاده از گوگل فوتو در گوشی هوشمند خود، باید کارهای زیر را انجام دهید:

برنامه گوگل فوتو را باز کنید.
به دنبال ویدیویی که می خواهید ویرایش کنید بگردید و سپس روی آن ضربه بزنید تا باز شود.
یک بار روی صفحه ضربه بزنید و در پایین منو گزینه Edit را انتخاب کنید.
در منوی کاروسل پیمایش کنید تا ابزارهایی را برای برش، تنظیم رنگ ها و افزودن فیلترها به ویدیوی خود بیابید.
ویدیو را همانطور که دوست دارید ویرایش کنید. پس از انجام، روی ذخیره کپی ضربه بزنید تا ویدیوی ویرایش شده ذخیره شود.

مراحل انجام کار در اندروید و آیفون تقریباً یکسان است. با این حال، مشخصات مورد نیاز برای هر دو دستگاه متفاوت است. اگر می خواهید ویدیوها را با استفاده از Google Photos در آیفون ویرایش کنید، باید آن را روی iOS 15 یا جدیدتر را اجرا کنید. اگر می خواهید در دستگاه اندرویدی ویرایش کنید، باید حداقل 1 گیگابایت رم در دسترس داشته باشید و دستگاه باید دارای نسخه اندروید بالایی باشد. همچنین می توانید عکس ها و ویدیوهای حذف شده را از گوگل فوتو بازیابی کنید و سپس آنها را به فیلمی که در حال ویرایش آن هستید اضافه کنید.

یکی از بهترین ویژگی های گوگل فوتو به عنوان یک ویرایشگر ویدیو، استفاده ساده از آن است. برخلاف ابزارهایی مانند Sony Vegas Pro و Adobe Premiere، می توانید ویدیوهای خود را با حداقل دانش در مورد ویرایش ویدیو، ویرایش کنید. اگرچه کارهایی که می توانید در Google Photos انجام دهید بسیار محدود است، اما برای نیازهای اولیه ویرایش شما کافی است.


دانلود گوگل فوتو