نحوه فعال کردن حالت تاریک در اسنپ چت

نحوه فعال کردن حالت تاریک در اسنپ چت اندروید چگونه است؟

 

معمولاً افراد هنگام استفاده از گوشی همراه خود در شب دچار خستگی چشم می شوند، نور آبی نامرئی صفحه نمایش می‌تواند باعث بدخوابی، سردرد و موارد دیگر شود. بسیاری از برنامه ها مانند اسنپ چت، وب سایت ها و گوشی های هوشمند حالت تاریک را به عنوان جایگزینی برای این مشکل ارائه می کنند. ما در این مقاله به تعریف حالت تاریک و همچنین نحوه فعال کردن حالت تاریک در برنامه اسنپ چت می پردازیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-enable-dark-mode-in-snapchat-cover.jpg

* حالت تاریک چیست؟
حالت تاریک گه گاهی اوقات حالت شب نیز نامیده می شود، یک نوع تنظیم است که در آن طرح رنگی برنامه به یک تم تیره تر تغییر می کند. اصطلاح دیگری برای حالت تاریک ممکن است حالت زمان خواب باشد. اگر قصد دارید با چراغ خاموش مدتی بیدار بمانید، این تنظیمات نمایشگر است. می توانید حالت تاریک را در فیس بوک و سایر برنامه ها از جمله اسنپ چت روشن کنید. متأسفانه، همه برنامه ها حالت شب را ارائه نمی دهند. حتی برخی از محبوب ترین آنها هنوز این ویژگی مفید را اضافه نکرده اند.

نحوه فعال کردن حالت تاریک در اسنپ چت

 

* نحوه فعال کردن حالت تاریک در اسنپ چت اندروید
متأسفانه اسنپ چت قابلیت حالت تاریک را برای اندروید ارائه نکرده است. اما می توانید یک راه حل جایگزین را امتحان کنید. این فرآیند شامل روشن کردن «حالت توسعه دهنده اندروید» و استفاده از «تنظیمات» برای وادار کردن حالت تاریک به اسنپ چت و حتی سایر برنامه های دیگر است. اجباری کردن حالت تاریک در سیستم عامل ممکن است برخی از ویژگی های بصری هر برنامه از جمله اسنپ چت را تغییر دهد.

به این منظور باید مراحل زیر را انجام دهید:
1. به قسمت تنظیمات گوشی اندروید خود بروید.
2. بخش “نمایش” را انتخاب کنید.
3. «طرح زمینه تاریک» را فعال کنید. در برخی از گوشی ها، ممکن است به عنوان “حالت تاریک” ظاهر شود.
4. به بخش «تنظیمات» برگردید و روی «سیستم» ضربه بزنید.
5. از منوی کشویی روی گزینه «پیشرفته» ضربه بزنید، سپس «گزینه های توسعه دهنده» را انتخاب کنید.
6. به بخش «رندرینگ تسریع شده سخت افزار» بروید، سپس روی «لغو تاریکی اجباری» ضربه بزنید تا گزینه روشن شود.

با انجام این کار، حالت تاریک همیشه روشن می ماند تا برنامه ها از تنظیمات حالت تاریک سیستم (نه تنظیمات برنامه) استفاده کنند. این فرآیند به این دلیل رخ می دهد که «حالت تاریک اجباری» قدیمی در تنظیمات «نمایش» اکنون به عنوان «طرح زمینه تاریک» برچسب گذاری می‌شود که ممکن است برای برخی از برنامه ها کار نکند و هرگز بطور خودکار تاریک نشوند.


دانلود اسنپ چت