نحوه فعال کردن کردن حالت تاریک در تیندر

آموزش نحوه فعال کردن کردن حالت تاریک در اپلیکیشن شبکه اجتماعی تیندر

 

افزایش بی‌سابقه اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی تأثیر زیادی بر تعاملات ما با مردم گذاشته است. در میان آنها، تیندر بدون شک محبوب ترین برنامه است. این شبکه اجتماعی ابتدا به جریان اصلی خود یعنی آشنایی مردم با هم راه یافت و راه را برای سایر برنامه های شبکه اجتماعی در گوشی های هوشمند هموار کرد. تیندر بیشتر به دلیل منحصر به فرد بودن نحوه تعامل معروف است. کشیدن انگشت به چپ یا راست به یک عنصر اصلی در این برنامه تبدیل شده است و همه می دانیم که منظور از این اقدامات چیست؟! با این حال، این تنها چیزی نیست که این برنامه با خود همراه دارد.

اینکه افراد زیادی از برنامه تیندر استفاده می کنند، کلید محبوبیت آن است، اما این تنها چیزی نیست که برنامه را می سازد یا آن را خراب می کند. یکی از مهمترین عناصر یک پلتفرم موفق، ویژگی های اضافی ای است که ارائه می دهد و تجربه را برای کاربران جالب تر، جذاب تر و ایمن تر می کند. Tinder به طور پیوسته در حال تغییر و افزودن امکانات جدید برای تعامل و بهبود رابط کاربری خود است. از حالت ناشناس درخواستی طولانی گرفته تا حالت های مختلف، پلتفرم در حال حاضر چیزهای زیادی برای ارائه دارد، و هیچ نشانه ای از توقف ارائه ویژگی های جدید در آن دیده نمی شود. به تازگی تیندر ویژگی کوچکی به نام “حالت تاریک” را معرفی کرد که بسیاری از کاربران سال ها منتظر آن بودند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/how-to-enable-dark-mode-on-tinder-cover.jpg

نحوه فعال کردن کردن حالت تاریک در تیندر

 

* حالت تاریک در تیندر چیست؟
Tinder به دلیل رابط کاربری روشن به خوبی شناخته شده است. این همان تاکتیکی است که اکثر برنامه‌های مشابه از آن استفاده می‌کنند. آن‌ها رنگ‌های روشن‌تر را ترجیح می‌دهند تا عکس‌های کاربران خود را برجسته تر کنند. با این حال، گاهی اوقات ممکن است شما بخواهید قبل از رفتن به رختخواب کمی با تیندر کار کنید. قطعا تماشای یک صفحه نمایش روشن در تاریکی شب، کسب بهترین تجربه را از شما سلب می کند. به همین دلیل است که حالت تاریک در انواع مختلف برنامه ها بسیار محبوب شده است. این ویژگی به شما امکان می دهد روشنایی صفحه برنامه خود را کاهش دهید و استفاده از آن را بخصوص در تاریکی شب بسیار راحت تر کند.

این موضوع در مورد تیندر نیز همینطور است. حالت تاریک کل رابط کاربری را برای چشمان شما بسیار آسان‌تر می‌کند، بنابراین می‌توانید مکالمه را با افراد بدون آسیب رساندن به چشم شما خود انجام دهید. جالب‌تر این واقعیت است که Tinder اولین برنامه در بین برنامه های مشابه است که حالت تاریک را به صورت رسمی معرفی می‌کند.

نحوه فعال کردن کردن حالت تاریک در تیندر

 

* نحوه فعال کردن حالت تاریک در تیندر
برای ارتقاء مکالمات شبانه خود در تیندر به سطح بالاتر، لازم است که به طریق زیر عمل نمایید:

  • برنامه Tinder خود را باز کنید.
  • با کلیک بر روی علامت آدمک در پایین سمت راست به صفحه پروفایل خود بروید.
  • برای وارد شدن به تنظیمات، روی چرخ دنده در بالای صفحه ضربه بزنید.
  • در تنظیمات، به پایین بروید تا تب جدید Appearance را ببینید. روی نوار Light Mode زیر آن ضربه بزنید.
  • در اینجا می توانید ظاهر تیندر خود را انتخاب کنید. برای اینکه همیشه آن را در حالت شب نگه دارید، روی Dark mode ضربه بزنید.
  • اگر می خواهید برنامه با تنظیمات سیستم شما مطابقت داشته باشد، به سادگی روی گزینه Use System Settings ضربه بزنید.

 

کار تمام است! اکنون برنامه شما در حالت تاریک کار می کند و رنگ های برنامه برای مشاهده در محیط های تاریک بسیار مناسب تر خواهند بود.


دانلود تیندر