نحوه پیدا کردن بسشن در ماینکرافت

آموزش نحوه پیدا کردن بسشن در بازی ماینکرافت

 

اگر به دنبال لوت کردن آیتم های مفید یا مقدار زیادی طلا در ماینکرافت هستید، پیدا کردن یک بسشن یا سنگر می تواند به شما کمک کند. بسشن ها که عمدتاً در The Nether یافت می‌شوند، می‌توانند برای بازیکنان ضعیف ترسناک و برای حرفه ای ها هیجان‌انگیز باشند. یادتان باشد که باید با موجودات شرور Piglin که از بسشن ها محافظت می کنند روبرو شوید. این مقاله از سایت اپ ناب برای دانلود بازی اندروید، هر آنچه را که باید در مورد بسشن ها و نحوه پیدا کردن آن ها بدانید را به شما آموزش خواهد داد. پس مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

آموزش نحوه پیدا کردن بسشن در بازی ماینکرافت

 

* بسشن در بازی ماینکرافت چیست؟

بسشن ها سنگرها، سازه هایی هستند که در ماینکرافت در سراسر The Nether پراکنده شده اند. در آن ها تعداد زیادی پیگلین، پیگلین بروتس، هوگلین و مکعب ماگما وجود دارد که ورود به آنها را خطرناک می کند. برای مثال پیگلین ها با کمان پولادی یا شمشیرهای طلایی حمله می‌کنند، اما تا زمانی که زره طلایی به تن داشته باشید و به آنها حمله نکنید، با شما کاری نخواهند داشت. با این حال، بسشن ها همچنین مقدار زیادی صندوق طلا برای لوت کردن نگه داری می شود. آنها همچنین حاوی آیتم های بی نظیر دیگری برای لوت کردن مانند زباله های باستانی، بلوک های طلا، وسایل مسحور شده و سایر موارد کمیاب هستند. جستجوی بسشن ها می تواند تجربه گیم پلی شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و منابع ارزشمندی برای پیشرفت فراهم کند.

 

* نحوه پیدا کردن بسشن در بازی ماینکرافت

هیچ راه مطمئنی برای پیدا کردن بسشن در بازی ماینکرافت وجود ندارد. اما چند ترفند و اطلاعات جزئی وجود دارد که می تواند پیدا کردن آن را آسان تر کند. بسشن ها را می توان در همه زیست بوم های Nether به جز Basalt Deltas یافت. هنگامی که دنیای Minecraft تولید می شود، به مناطق مختلف تقسیم می شود. سازه های متعدد نمی توانند یک منطقه را اشغال کنند، بنابراین اگر قلعه Nether Fortress را پیدا کردید، بهتر است از آن دور شوید تا یک بسشن پیدا کنید. هرچند که بسشن ها در دریاچه های گدازه تخم ریزی نمی کنند، سفر در دریاچه های گدازه توسط Strider یک راه معمول و آسان برای پیدا کردن بسشن است. تنها چیزی که نیاز دارید یک زین و یک قارچ تاب دار روی یک چوب است.

4 نوع مختلف بسشن وجود دارد:

Hoglin Stable Bastions: آنها معمولاً از دو ساختمان مجزا تشکیل شده اند و باید مراقب باشید که آنها را با Housing Bastions اشتباه نگیرید. Hoglin Stable Bastions مملو از هاگلین هستند و به ندرت دارای آیتمی ارزشمند برای لوت هستند.
Housing Bastions: آنها به راحتی توسط Nether Wart قابل شناسایی هستند که می توانید در حیاط مرکزی آن پیدا کنید. در این اتاق‌ها می‌توانید چند دیسک طلایی بنر پیگلین یا دیسک‌های موسیقی Pigstep را دریافت کنید.
Bridge Bastion: مراقب بسشن هایی با دهانه های هیولا مانند و مجسمه طلایی در جلوی پل باشید. این سنگر پل معمولاً حاوی تعداد زیادی بلوک طلا است.
Treasure Bastion: آنها همچنین حاوی مقدار مناسبی از بلوک‌های طلا و شمش‌های Netherite هستند. شما می توانید به سرعت آن را از طریق پلی که دو ساختار آن را به هم وصل می کند شناسایی کنید. نادیده گرفتن این نوع بسشن ها منطقی نیست!

 

* اقدامات احتیاطی قبل از جستجوی بسشن

همانطور که پیش تر گفتیم، در بسشن ها موجودات شرور زندگی می کنند، بنابراین ضروری است که با سلاح ها، زره ها و معجون های کافی برای مبارزه آماده باشید. حداقل یک تکه زره طلا می‌تواند ارزشمند باشد، زیرا از حمله پیگلین‌های معمولی در هنگام مشاهده جلوگیری می‌کند، اگرچه ممکن است مقداری از زره‌های خود را در دفاع برای انجام این کار مصرف کنید. علاوه بر این، در مواقع اضطراری، بلوک هایی را برای ایجاد موانع یا ایجاد راه های فرار در نظر بگیرید. دانلود بازی ماینکرافت