نحوه پیدا کردن آهنگ در یوتیوب از طریق صدای خود

نحوه پیدا کردن آهنگ در یوتیوب از طریق صدای خود

 

آیا تا به حال یک آهنگ جذاب ذهن شما را دگیر کرده است، اما نتوانید نام آهنگ یا متن آن را به خاطر بسپارید؟ احتمالاً برای حل این مشکل به برنامه هایی مانند Shazam روی آورده اید. اما اکنون یوتیوب روش جالبی برای پیدا آن آهنگ با صدای خود یا سوت زدن آن ارائه می دهد. در واقع یوتیوب قابلیتی را معرفی کرده است که به شما امکان می دهد فقط با استفاده از مهارت صوتی خود آهنگی را جستجو کنید.

بله، به این معنی است که می توانید آهنگ را زمزمه کنید، بخوانید یا حتی سوت بزنید، سپس یوتیوب جادوی خود را برای پیدا کردن آهنگ مورد نظرتان انجام خواهد داد. در ضمن، مهم است که توجه داشته باشید که این قابلیت منحصراً در برنامه تلفن همراه یوتیوب کار می کند و در نسخه وب در دسترس نیست. در این مقاله نحوه پیدا کردن آهنگ با صدای خود در یوتیوب را به آموزش خواهیم داد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-find-a-song-on-youtube-by-your-voice-cover.jpg

نحوه پیدا کردن آهنگ در یوتیوب از طریق صدای خود

 

* نحوه پیدا کردن آهنگ در یوتیوب از طریق صدای خود
در اینجا یک راهنمای گام به گام برای کمک به شما در پیدا آهنگ ها با زمزمه کردن یا صدای خود در برنامه یوتیوب وجود دارد که به شرح زیر است:
1.
برنامه یوتیوب را باز کنید
برای شروع، برنامه YouTube را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.
2.
به دکمه جستجو بروید
هنگامی که وارد برنامه یوتیوب شدید، روی نماد جستجوی واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
3.
دسترسی به میکروفون را فعال کنید
در کنار نوار جستجو، روی نماد میکروفون ضربه بزنید تا از ویژگی زمزمه جهت جستجوی آهنگ مورد نظر خود استفاده کنید. ممکن است لازم باشد به یوتیوب اجازه استفاده از میکروفون خود را برای این کار بدهید. اگر نگران حفظ حریم خصوصی هستید، می‌توانید فقط در حین استفاده از برنامه اجازه دسترسی به میکروفون را بدهید یا بعد از استفاده از این ویژگی آن را خاموش کنید.
4.
آهنگ را زمزمه کنید، آواز بخوانید یا سوت بزنید
با فعال شدن میکروفون، اکنون می‌توانید آهنگ آهنگی را که می‌خواهید زمزمه کنید، بخوانید یا سوت بزنید. سپس یوتیوب از این ورودی صوتی برای جستجوی آهنگ استفاده خواهد کرد.
5.
بررسی کنید و نتیجه را انتخاب کنید
یوتیوب لیستی از نتایجی را که فکر می کند با آهنگ شما مطابقت دارد به شما ارائه می دهد. در بیشتر موارد، در شناسایی آهنگ کار بسیار خوبی انجام می دهد. اگر درست است، به سادگی روی نتیجه ضربه بزنید تا به آهنگ دسترسی پیدا کنید. اگر اشتباه بود، دوباره روی نماد میکروفون ضربه بزنید و یک بار دیگر آهنگ را زمزمه کنید.

نحوه پیدا کردن آهنگ در یوتیوب از طریق صدای خود

 

لطفاً توجه داشته باشید که این ویژگی ممکن است در حال حاضر برای همه کاربران یوتیوب در دسترس نباشد. به نظر می رسد این یک عرضه تدریجی است که عمدتاً کاربران اندرویدی را هدف قرار می دهد، به ویژه کسانی که از نسخه بتا این برنامه استفاده می کنند. بطو کلی با استفاده از این ویژگی مفید، می‌توانید به سرعت آن آهنگ دست نیافتنی را که در ذهن شما پخش می‌شود، بدون نیاز به اپلیکیشن شناسایی موسیقی جداگانه پیدا کنید.


نصب یوتیوب