چگونه لایو های اینستاگرام را پیدا کنیم

چگونه می توانیم لایو های اینستاگرام را پیدا کنیم؟

 

لایو اینستاگرام به عنوان روشی محبوب برای تعامل افراد و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود بعنوان شخصیت ورزشی مورد علاقه شما، ستاره سینما، یک دوست قدیمی و غیره با مخاطبان ایجاد شده است. در این مقاله، به شما خواهمی آموخت که چگونه می توانیم لایو های اینستاگرام را پیدا کنیم و در پایان، نکات مفیدی را برای بهبود تجربه لایو اینستاگرام خود ارائه خواهیم داد. دو راه سریع وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید لایو های اینستاگرام را به سرعت پیدا کنید. شما کاربران عزیز می توانید برای دانلود اینستاگرام از طریق سایت اپ ناب اقدام نمایید

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-find-instagram-lives-cover.png

* پیدا کردن لایو اینستاگرام شخصی که دنبال می کنید

اگر فردی که دنبالش می کنید در حال اجرای لایو اینستاگرام است، یک اعلان در لیست استوری در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد که نماد “Live” و یک حلقه رنگارنگ در اطراف تصویر پروفایلش نمایش داده می شود. همچنین، در همان ابتدای لیست داستان، تب “Live” را خواهید دید. برای دیدن لایو اینستاگرام کافیست اکانت اینستاگرام خود را باز کنید و سپس روی آن عکس پروفایل ضربه بزنید تا لایو را مشاهده کنید.

چگونه لایو های اینستاگرام را پیدا کنیم

* پیدا کردن لایو های اینستاگرام افراد مختلف

اگر می خواهید لایو اینستاگرام شخصی را تماشا کنید که فالو نمی کنید، ممکن است کمی مشکل باشد. برای مثال، ممکن است آن شخص خاص اکانت اینستاگرام خود را برای دیدن همه باز نکرده باشد یا حتی ممکن است اکانت اینستاگرامش باز باشد، اما در حال حاضر لایو اجرا نمی کند. بنابراین مهم است که در جریان لایوهایی در حالی که در حال انجام است، قرار بگیرید. با این حال، اگر آن شخص فید لایو خود را به اشتراک گذاشته باشد، مشکلی وجود ندارد و می توانید آن را از پروفایل او تماشا کنید. ممکن است از این موضوع دلسرد شوید، اما نگران نباشید، زیرا شما جزو دو میلیارد نفر هستید که از اینستاگرام استفاده می کنند و قطعا کسی را پیدا خواهید کرد که در حال اجرای لایو اینستاگرام باشد.

اکنون مراحل زیر را برای پیدا کردن لایو اینستاگرام افراد مختلف دنبال کنید:

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-find-instagram-lives-1.jpg

  • برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی نماد جستجوی موجود در پنل ضربه بزنید.
  • اکنون نام فرد مشهور یا شخصی که فکر می کنید در حال انجام لایو است را وارد کنید.
  • یا هشتگ دلخواه خود را وارد کنید و سپس روی یکی از چندین گزینه ای که می بینید ضربه بزنید. به عنوان مثال، در تصویر، ما هشتگ #music را جستجو کرده ایم و می توانید گزینه ها را ببینید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-find-instagram-lives-2.jpg

  • پس از انتخاب یک هشتگ، سه گزینه برتر، اخیر و حلقه ها را مشاهده خواهید کرد. به یکی از اینها بروید و سپس روی عکس ضربه بزنید تا آن پست باز شود.
  • هنگامی که پست را باز کردید، روی نام پروفایل کلیک کنید و بررسی کنید که آیا در حال حاضر در حال اجرای لایو اینستاگرام هستند یا خیر. اگر نه، دوباره نکات را دنبال کنید و نمایه دیگری را انتخاب کنید.
چگونه لایو های اینستاگرام را پیدا کنیم

* پیدا کردن لایو با استفاده از نقشه

در بخش “اکسپلور” اینستاگرام، شما می توانید با استفاده از نقشه، لایوهایی که در نقاط مختلف جهان در حال پخش هستند را پیدا کنید. برای دسترسی به این بخش، روی آیکون جستجو کلیک کنید و سپس بر روی دسته بندی نقشه در بالای صفحه کلیک کنید. سپس می توانید لایوهای مختلف را در بخش “نقشه” مشاهده کنید.

 

* نکاتی برای بهبود تجربه لایو اینستاگرام

– چند نکته وجود دارد که می توانید از آن ها برای بهبود تجربه لایو اینستاگرام خود استفاده کنید:

  • تعامل با میزبان: در طول لایو اینستاگرام، سعی کنید با ارسال کامنت و هدایای مجازی با میزبان ارتباط برقرار کنید. سوال بپرسید، پیشنهاد بدهید و به هر سوالی پاسخ دهید. با این حال سعی کنید زیاده روی نکنید.
  • از ویژگی تمام صفحه استفاده کنید: برای استفاده حداکثری از تجربه زنده اینستاگرام، از گزینه تمام صفحه برای کاهش آیتم های حواس پرت کننده استفاده کنید.
  • اکانت های مورد علاقه خود را دنبال کنید: هر چه تعداد اکانت های بیشتری را فالو کنید، شانس بیشتری برای مشاهده لایو اینستاگرام برای شما ایجاد می شود.