نحوه پیدا کردن بازیکنان دیگر در ماینکرافت

نحوه پیدا کردن بازیکنان دیگر در ماینکرافت

 

پیدا کردن بازیکنان دیگر در بازی ماینکرافت در شرایطی که بخواهید به دشمن حمله کنید، بسیار عالی است. اما اگر در پیدا کردن سایر بازیکنان در بازی مشکل دارید، خوشبختانه، چند راه ساده برای پیدا کردن بازیکنان دیگر در دنیای وسیع ماینکرافت وجود دارد. این مقاله همه چیزهایی را که باید در مورده نحوه پیدا کردن بازیکنان دیگر در بازی ماینکرافت بدانید را توضیح می دهد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-find-other-players-in-minecraft-cover.jpg

* نحوه پیدا کردن بازیکنان دیگر در بازی ماینکرافت بدون چیت یا مود
اگر مخالف استفاده از چیت یا تقلب هستید، می توانید بازیکنان دیگر را در Vanilla Minecraft پیدا کنید. شما سه گزینه بدون استفاده از دستورات چیت در اختیار دارید که در ادامه به شرح هر کدام از آن ها می پردازیم.

– از نقشه مکان یاب استفاده کنید
هنگامی که یک نقشه مکان یاب ایجاد می کنید، هر یک از بازیکنان با علامت یک بیضی نوک تیز بر روی نقشه نشان داده می شوند. اگر بازیکنی خارج از ناحیه ای باشد که نقشه پوشش می دهد، همچنان یک نشانگر در لبه نقشه در جهت مکان او خواهید دید. بازیکنان دیگر نیز می توانند همان نقشه را حمل کنند تا بتوانند مکان یکدیگر را پیدا کنند. با این حال، هر بازیکن باید همان نقشه مکان یاب را برای این کار داشته باشد.

نحوه پیدا کردن بازیکنان دیگر در ماینکرافت

 

– از آیتم های بازی برای پیدا کردن یکدیگر استفاده کنید
اگر شما و یک هم تیمی خود می خواهید همدیگر را پیدا کنید، چند ترفند وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

  • از آتش برای علامت دادن به یکدیگر در بازی استفاده کنید. به این ترتیب می توانید در مسافت های طولانی یکدیگر را پیدا کنید.
  • مختصات خود را به یکدیگر بدهید و به سمت یکدیگر حرکت کنید. می توانید از گزینه “Show Coordinates” در تنظیمات استفاده کنید یا برای مشاهده مختصات خود F3 را فشار دهید.

– بازیکنان را ردیابی کنید
گزینه دیگر برای پیدا کردن بازیکنان دیگر، ردیابی آنها به روش قدیمی است. به دنبال نشانه هایی باشید که گویای این باشد که یک بازیکن دیگر منطقه ای را تغییر داده است. برای مثال نشانه هایی را جستجو کنید که نشان می دهد اشیاء در یک نظم طبیعی نیستند. نمونه ای از این نشانه ها به شرح زیر است:

  • درختان نیمه استخراج شده
  • جاسازی سنگفرش
  • تخت ها یا میزهای کاردستی پراکنده شده اند
  • پناهگاه های موقت
  • مشعل یا آتش
  • پل های روی آب یا دره ها
  • مناطقی از زغال سنگ یا سنگ معدن استخراج شده است

وجود هر کدام از این موارد نشان می دهد که یک بازیکن با دنیای طبیعی ماینکرافت تعامل داشته است. نشانگرها را دنبال کنید تا بازیکنان را پیدا کنید. می توانید مختصات منطقه را یادداشت کنید تا در آینده راحت تر آنها را ردیابی کنید.

نحوه پیدا کردن بازیکنان دیگر در ماینکرافت

* نحوه پیداکردن بازیکنان دیگر در ماینکرافت با چیت
اگر از «چیت» برای دور زدن برخی از کارها در بازی بدتان نمی آید، دستورات یک ویژگی خوب در ماینکرافت هستند. اگر گزینه «چیت ها» را روشن کرده اید، برای پیدا کردن بازیکنان دیگر در دسترس هستند. چت را باز کنید و دستورات زیر را تایپ کنید تا چیت مورد نظر شما اجرا شود.

– از دستور تله پورت استفاده کنید
با چیت، پیدا کردن بازیکنان دیگر، کار آسانی است. برای استفاده از قابلیت تله پورت، به شیوه زیر عمل کنید:

  • چت را باز کنید و /teleport<نام کاربری بازیکن دیگر> را تایپ کنید.
  • یا ‎/teleport @a @s را تایپ کنید تا همه بازیکنان به مکان فعلی شما ارسال شوند.

تله پورت یک چیت بسیار مفید است که می تواند شما را به سمت بازیکن دیگری هدایت کند یا هر بازیکنی را صرف نظر از موقعیت مکانی شما یا آنها به سمت شما بیاورد. همچنین به شما امکان می دهد چندین بازیکن دیگر را پیدا کنید.

نحوه پیدا کردن بازیکنان دیگر در ماینکرافت

– از دستور بلوک و قطب نما استفاده کنید
دستور بولک یک ویژگی است که فقط از طریق دستور تقلب در دسترس است. اگر نمی خواهید فقط یک بار بازیکن را پیدا کنید، بلکه می خواهید بارها و بارها بتوانید آنها را پیدا کنید، این کار مفید است. به این منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دستورgive@p Minecraft:command_block/ را تایپ کنید تا به خود یک Command Block در موجودی خود بدهید.
  • دستور بلوک را قرار دهید.
  • از بلوک برای باز کردن منوی آن استفاده کنید و بررسی کنید که روی همیشه فعال Active تنظیم شده باشد.

برای Bedrock باید دستور زیر را وارد کنید:
execute (the player name you want to find) ~~~ setworldspawn ~~~
For Java enter:
/execute at (the player name you want to find) setworldspawn ~~~

 

یکی از ویژگی های قطب نما ماینکرافت این است که همیشه به تخم ریزی جهان اشاره می کند. می توانید همیشه از قطب نما برای ردیابی حرکت آن بازیکن استفاده کنید. توجه داشته باشید که در هر زمان فقط می توانید یک بازیکن را ردیابی کنید.


دانلود ماینکرافت