چگونه بفهمیم کسی ما را در اینستاگرام بلاک کرده است

چگونه بفهمیم کسی ما را در اینستاگرام بلاک کرده است؟

 

بلاک شدن در اینستاگرام می تواند بسیار آزار دهنده باشد، به خصوص اگر این کار راه کسی انجام بدهد که با شما رابطه ای نزدیک دارد. متاسفانه اینستاگرام این قابلیت را ندارد که لیستی از کسانی که شما را بلاک کرده اند در اختیارتان قرار دهد. اما اگر تردید دارید که کسی شما را بلاک کرده است، روش‌هایی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن‌ها بفهمیم که آیا کسی ما را در اینستاگرام بلاک کرده است یا خیر. ما در این مقاله 5 روش را مورد بررسی قرار می دهیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-find-out-if-someone-blocked-us-on-instagram-cover.jpg

* 5 روش برای اینکه بفهمیم کسی ما را در اینستاگرام بلاک کرده است

1- جستجو کردن نام کاربری او
اگر نام کاربری کسی را در کادر جستجوی اینستاگرام جستجو کنید، اگر شما را بلاک کرده باشد، اکانت او را نخواهید دید. این امکان نیز وجود دارد که فرد مورد نظر، امانت خود را غیر فعال کرده باشد. یادتان باشد که کاربران می توانند نام کاربری خود را در اینستاگرام تغییر دهند. اگر این کار را انجام دهند، شما نمی توانید اکانت آن ها را از طریق جستجو با نام کاربری قدیمی ببینید.

چگونه بفهمیم کسی ما را در اینستاگرام بلاک کرده است

 

2- جستجو از طریق پروفایل خود
اگر کسی شما را بلاک کند، نمی توانید روی پست های او کامنت بگذارید یا برای او دایرکت ارسال کنید. با این حال، کامنت ها و مکالمات گذشته شما با او حذف نمی شوند. بنابراین، اگر به یاد دارید که در مورد هر یک از پست های او نظر داده اید یا از طریق دایرکت با هم گفتگو کرده اید، آن را باز کنید و به پروفایل او بروید. اگر در پروفایل او پستی وجود نداشت، احتمالا شما را بلاک کرده است. از آنجایی که می توانید متوجه شوید که آیا شخصی نام کاربری خود را به این روش تغییر داده است یا خیر، اگر نام تغییر یافته او در نوار جستجو نمایش داده نشود، مطمئناً بلاک خواهید شد.

3- استفاده از لینک پروفایل اینستاگرام
پس از ایجاد اکانت اینستاگرام، یک URL مخصوص به شما به این شکل https://instagram/username تعلق می گیرد که username همان نام کاربری شما می باشد. شما می توانید ابتدا از حساب کاربری خود خارج شوید و این لینک را با استفاده از مرور گوشی خود باز کنید. دو حالت وجود خواهد داشت، یا پروفایل آنها را مشاهده خواهید کرد یا با پیام “متاسفم، این صفحه در دسترس نیست.” مواجه خواهید شد. که حالت اول نشان دهنده بلاک شدن شما می باشد و حالت دوم نیز حکایت از غیر فعال شدن اکانت فرد مورد نظر دارد.

یادتان باشد هنگامی که کسی نام کاربری خود را تغییر می دهد، نام URL نیز به طور خودکار تغییر می کند. بنابراین، اگر کسی اخیراً نام کاربری خود را تغییر داده باشد، این روش به شما کمک نمی کند تا پروفایلش را پیدا کنید.

چگونه بفهمیم کسی ما را در اینستاگرام بلاک کرده است

 

4- بررسی چت های گروهی اشتراک گذاری شده اینستاگرام
اگر با فرد مورد نظر در یک چت گروهی عضو هستید و که مشکوک هستید شما را بلاک کرده است، می توانید از یان ورد مطمئن شوید. لیست کاربران آن گروه را برای پیدا کردن اکانت حسابش جستجو کنید.

5- تگ و منشن کردن اکانت حساب فرد مورد نظر
هنگامی که کسی شما را در اینستاگرام مسدود می کند، نمی توانید آنها را در پست یا کامنت منشن یا تگ کنید. این یکی دیگر از روش های فهمیدن در مورد اینکه آیا کسی شما را بلاک کرده است یا خیر. با این حال، خصوصی کردن یک حساب کاربری نیز نتیجه مشابه را در پی دارد!


دانلود اینستاگرام