چگونه بفهمیم در جیمیل بلاک شده ایم

چگونه بفهمیم در جیمیل بلاک شده ایم؟

 

اگر منتظر پاسخ به ایمیل مهمی هستید که برای شخصی ارسال کرده اید، یا حتی اگر پس از ارسال سه یا چهار ایمیل بعدی، پاسخی دریافت نکردید، ممکن است شخص مقابل، حساب جیمیل شما را بلاک کرده باشد. اما چگونه می توانیم به صحت این موضوع پی ببریم؟ ما در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه بفهمیم کسی ما را در جیمیل بلاک کرده است یا خیر و چگونه آن را تأیید کنیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-find-out-if-we-are-blocked-in-gmail-cover.jpg
* چگونه بفهمیم در جیمیل بلاک شده ایم؟
اگر شما کسی را در جیمیل بلاک کنید، Gmail به شخص مقابل اطلاع نمی دهد. برخلاف اعلان تحویل، هیچ نشانه ای از جیمیل در مورد بلاک شدن ایمیل های شما وجود ندارد. در عوض، آنها مستقیماً به پوشه اسپم یا سطل زباله ارسال می شوند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید بدانید. به عنوان مثال، بسیاری از خبرنامه های ایمیل با یک تصویر ارائه می شوند که در هنگام دانلود یک اعلان برای فرستنده ارسال می کند. اما این امر مستلزم آن است که شخص مقابل آن ایمیل را باز کند، که ممکن است همیشه کارساز نباشد. راهنمای زیر را دنبال کنید تا بدانید چگونه می توانیم به این موضوع پی ببریم.

چگونه بفهمیم در جیمیل بلاک شده ایم

 

1. یک ایمیل از یک حساب دیگر ارسال کنید
این یک ترفند قدیمی است و تقریباً در هر شرایطی که حساب شما بلاک شود، جواب می دهد. اگر پروفایل فرد مورد نظر را می شناسید، از آدرس ایمیل دوم خود برای او پیا مهم ارسال کنید. اگر در آن حساب پاسخی دریافت کردید، آن شخص حساب جیمیل اصلی شما را بلاک کرده است. هرچند که این روش 100٪ بی خطا نیست، اگر بتوانید یک ایمیل خوب و جالب توجه بنویسید، احتمال دریافت پاسخ وجود دارد. احتمال دیگر این است که طرف مقابل بجای بلاک کردن، فقط ایمیل های شما را نادیده می گیرد و نمی خواهد پاسخ دهد. در این صورت هیچ کاری نمی توانید انجام دهید.

2. از طریق گوگل چت پیام ارسال کنید
شما همچنین می توانید از گوگل چت استفاده کنید تا ببینید در جیمیل بلاک هستید یا خیر. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید در ویندوز دنبال کنید:

1. جیمیل را باز کنید و Chat را از نوار کناری سمت چپ انتخاب کنید.
2. از طریق چت به فردی که مشکوک به بلاک کردن شما است پیامی بفرستید.
3. در صورت دریافت پیام “ارسال نشد” به معنی این است که شما بلاک شدید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-find-out-if-we-are-blocked-in-gmail-1.jpg

چگونه بفهمیم در جیمیل بلاک شده ایم

 

یک راه آسان دیگر برای تعیین اینکه آیا کسی شما را در جیمیل بلاک کرده است یا خیر، این است که اینباکس یا صندوق ورودی جیمیل خود را باز کنید و لیست افرادی را که باید در چت گوگل با آنها صحبت کنید در سمت چپ مشاهده کنید. برای مشاهده لیست مخاطبین دکمه دایره ای را فشار دهید. اگر مشکوک هستید که شخصی شما را بلاک کرده است، به آن مخاطب بروید. اگر نام آن شخص ظاهر شد، به این معنی است که شما را بلاک نکرده است.

* پس از بلاک چه اتفاقی برای ایمیل ها در جیمیل می افتد؟
ایمیل هایی که بلاک می شوند در جیمیل به پوشه اسپم Spam می روند. به این خاطر که به ندرت کسی برای بازدید از پوشه Spam وقت می گذارد.

* آیا می توان پیام های بلاک شده در جیمیل را دید؟
برای دسترسی به این نوع پیام ها، باید به پوشه Spam خود بروید. در این پوشه تمام پیام های مضر یا هرزنامه فیلتر می شوند و به شما امکان می دهند بدون هیچ خطری برای دستگاه یا اطلاعات شخصی خود، آنها را مشاهده کنید.


دانلود جیمیل