نحوه پیدا کردن رد استون در ماینکرافت

نحوه پیدا کردن رد استون در بازی ماینکرافت چگونه است؟

 

رد استون Redstone یکی از پرکاربردترین و مفیدترین مواد در بازی ماینکرافت محسوب می شود. شما با رد استون می توانید چراغ هایی ایجاد کنید، درها را باز کنید و وسایلی بسازید که سنگ‌ها را بلند می کنند، پل‌ها را بالا می برند یا آب را حرکت می دهند. همچنین می توانید برخی از ترکیبات و خلاقیت های هیجان انگیزی ایجاد کنید. اما قبل از اینکه بتوانید رد استون خود را به کار بگیرید، ابتدا باید آن را از طریق مختلف به دست آورید. این مقاله نحوه پیدا کردن رد استون در ماینکرافت را به شما خواهد آموخت.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-find-redstone-in-minecraft-cover.jpg

* نحوه پیدا کردن رد استون در ماینکرافت
آزادی عمل و انعطاف پذیری در همه جنبه های ماینکرافت از جمله کشاورزی وجود دارد. آیتم های زیادی را می توان در انواع مکان ها پیدا کرد و رد استون نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما می توانید چندین روش را برای به دست آوردن این آیتم بسیار مهم امتحان کنید، مانند لوت صندوق ها، تجارت برای رد استون، کشتن جادوگران، و استخراج سنگ معدن رد استون، بازدید از معابد و غارها. در ادامه به تفکیک هر روش را توضیح خواهیم داد.

نحوه پیدا کردن رد استون در ماینکرافت

 

1. استخراج سنگ معدن رد استون
استخراج مرسوم ترین راه برای پیدا کردن هر آیتمی از جمله رد استون دربازی ماینکرافت است. شما باید به اندازه کافی به عمق زمین بروید تا به سنگ بستر یا گدازه برسید، که نشان می دهد رداستون در این نزدیکی است. از آنجا، کلنگ خود را بیرون بکشید و از طریق انجام مراحل زیر، عملیات استخراج را شروع کنید:

  • کلنگ خود را به سمت بلوکی که می‌خواهید استخراج را شروع کنید، بگیرید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-find-redstone-in-minecraft-1.jpg

  • کلنگ را در یک خط مستقیم و با زاویه 45 درجه به سمت پایین بزنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-find-redstone-in-minecraft-2.jpg

  • برای هر بلوک رو به پایین که حذف می‌کنید، مطمئن شوید که یک بلوک اضافی را حذف کرده اید تا سرعت استخراج خود را افزایش دهید.
  • هنگامی که بلوک هایی را پیدا کردید که حاوی مواد رد استون هستند، استخراج سنگ معدن رد استون را شروع کنید. پس از استخراج چهار سنگ معدن Redstone، Redstone Dust را دریافت خواهید کرد که بلوک ساختمانی برخی از چشمگیرترین پروژه های ماینکرافت است.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-find-redstone-in-minecraft-3.jpg

2. بازدید از غارها
استخراج تقریباً در همه جا در دسترس است، اما زمان بر است. پیدا کردن یک غار عمیق می تواند راه سریع تری برای لوت کردن مقداری رد استون باشد. مراحل انجام کار به شیوه زیر است:

  • زیست کردی خود را برای پیدا کردن یک غار شروع کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-find-redstone-in-minecraft-4.jpg

  • غاری را پیدا کنید که به اندازه کافی عمیق برای رداستون باشد (مثلاً غاری که حاوی گدازه است). اگر فقط چند ثانیه طول می کشد تا به پایین برسید، شما به غار عمیق تری نیاز خواهید داشت.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-find-redstone-in-minecraft-5.jpg

  • شروع به کندن با کلنگ خود کنید تا زمانی که رد استون را پیدا کنید. فراموش نکنید که مشعل ها را روی دیوارها قرار دهید تا از مزاحمت دشمنان در حفاری شما جلوگیری کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-find-redstone-in-minecraft-6.jpg

نحوه پیدا کردن رد استون در ماینکرافت

 

3. لوت کردن صندوق ها
ساده ترین راه برای پیدا کردن رد استون، لوت کردن صندوق ها است. بازی ماینکرافت به صندوق های فراوانش معروف است. بنابراین تقریباً در هر گوشه . کناری می توانید یکی از آن ها را پیدا کنید. با این حال، نقاط خاصی در قلمرو شما وجود دارد که احتمال پیدا کردن Redstone در آنها بیشتر است که شامل مناطق زیر می باشد:

  • عمارت جنگلی – یک روستای نقشه نگار پیدا کنید و نقشه کاوشگر Woodland خود را برای پیدا کردن سریعتر این منطقه بدست آورید.
  • دهکده – یا با پای پیاده جهان را کاوش کنید یا برای پیدا کردن یک دهکده، دستور “/locate village” را تایپ کنید.
  • قلعه – یک Eye of Ender پیدا کتید و آن را پرتاب کنید. آن را در هر جهتی که می رود دنبال کنید تا قلعه نزدیک را پیدا کنید. قلعه هایی که دور هستند باعث می شوند که چشم به سمت بالا پرواز کند.
  • ماینشافت – از یک غار به پایین بروید و در تونل ها حرکت کنید تا زمانی که یک ماینشافت را پیدا کنید.
  • سیاه چال – به داخل یک غار واد شوید و به سمت پایین بروید تا به یک سیاه چال برسید.

رسیدن به این مکان ها بخش سختی است. مکان یابی صندوق ها بخش آسانی است زیرا آنها در مناطق زیادی وجود دارند. هر زمان که به یکی از آنها برخورد کردید، آن را لوت کنید تا موجودی خود را افزایش دهید. به خاطر داشته باشید که ممکن است Redstone را در اولین حرکت خود پیدا نکنید، بنابراین ممکن است لازم باشد برای به دست آوردن این مورد دست نیافتنی، تلاش بیشتری کنید.

نحوه پیدا کردن رد استون در ماینکرافت

 

4. کشتن جادوگران
بسیاری از دشمنان مختلف می توانند رد استون را پس از مرگ آزاد کنند، اما جادوگران رایج ترین دشمنانی هستند که می توانید برای این به دست آورن این آیتم بکشید. با این حال، شکست دادن آنها بسیار دشوار است زیرا می توانند از انواع حملات برای نابودی شما استفاده کنند. بدتر از آن، آنها معجون های شفابخش و سرعت را مصرف می کنند که سرعت و نوار سلامتی آنها را افزایش می دهد. اما نگران نباشید، نکات زیر به شما کمک می کند حتی قدرتمندترین جادوگران را نابود کنید:

  • نبردهای دور را انتخاب کنید – به یک کمان مجهز شوید و چند تیر قبل از مبارزه برای آماده شدن بسازید. همچنین، 11 بلوک دورتر از جادوگر بایستید زیرا در اینجا دشمن شروع به مصرف معجون های تقویتی می کند. از اینجا به او حمله کنید زیرا هنگام نوشیدن معجون بی دفاع است.
  • زره محکم را بردارید – بهترین زره خود را بپوشید تا در طول مبارزه آسیب زیادی نبینید.
  • مقدار زیادی غذا بیاورید – مقداری غذا در موجودی خود قرار دهید تا اگر جادوگر زره شما را شکست، بتوانید خود را ریکاوری کنید. به علاوه، غذا می تواند مزیتی که جادوگر با معجون شفا به دست می آورد را خنثی می کند.
  • شیر را فراموش نکنید – هر زمان که جادوگر در شما اثرات منفی ایجاد کرد، شیر بنوشید. این کار نه تنها این توانایی ها جادوگر را بی اثر می کند، بلکه مغذی نیز هست.

نیازی به ترس از روبرو شدن با یک جادوگر نیست. فاصله ایمن را رعایت کنید و نوار سلامتی خود را کنترل کنید. اگر همه چیز خوب پیش برود، از سد این حریف قدرتمند خواهید گشذت و پس از شکست دادن او، رد استون دریافت خواهید کرد.

نحوه پیدا کردن رد استون در ماینکرافت

 

5. کاوش در معابد جنگلی
جنگل یکی از نفس گیرترین مناطق در بازی ماینکرافت است. دارای چشم انداز مسحورکننده است که در آن می توانید با انبوهی از آیتم های جذاب برخورد کنید. مهمتر از آن، این منطقه، دارای معبدهایی است که سرشار از رد استون می باشد. برای پیدا کردن رداستون در معابد جنگلی باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • جنگل را کاوش کنید تا زمانی که با یک سازه سنگفرش روبرو شوید. این سازه ها یا به طور کامل از سنگفرش ساخته شده اند یا دارای بلوک های سنگفرش خزه ای هستند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-find-redstone-in-minecraft-7.jpg

  • وارد معبد شوید و به سمت پایین حرکت کنید. در وسط راهروها راه نروید. به دیوارها بچسبید تا از اصابت دیسپنسرهای مختلف در سرتاسر معبد مصون بمانید.
  • به کاوش در معبد ادامه دهید تا زمانی که رد استون را پیدا کنید. در بیشتر موارد، Redstone می تواند Dispensers و Tripwires را پیوند دهد. بنابراین، هر زمان که روی یک Dispenser اتفاق افتاد، ببینید آیا یک خط قرمز پشت آن وجود دارد یا خیر. اگر چنین است، بلوک های دارای خط قرمز را استخراج کنید تا آیتم مورد نظر را به دست آورید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-find-redstone-in-minecraft-8.jpg

6. معامله برای رد استون
اگر حوصله ماجراجویی در معدن یا نبردهای سخت را ندارید، معامله برای رد استون ممکن است بهترین گزینه شما باشد. شما می توانید این مورد را از Priests at Villages خریداری کنید. در ازای Redstone، شما باید یک زمرد Emerald تهیه کنید که معمولاً در Extreme Hills استخراج می شود. اگر زمرد در اختیار دارید، شیوه مبادله کالا به شرح زیر است:

نحوه پیدا کردن رد استون در ماینکرافت
  • روستایی را با پای پیاده پیدا کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-find-redstone-in-minecraft-9.jpg

  • یک برج بلند در آنجا پیدا کنید. یک کشیش باید در داخل یا خارج از ساختمان باشد. شما می توانید کشیش ها را با لباس صورتی آنها تشخیص دهید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-find-redstone-in-minecraft-10.jpg

  • موجودی آنها را بررسی کنید.
  • اگر رد استون دارند، یک زمرد Emerald را در پنجره تجارت خود قرار دهید. کشیش بسته به مقداری که در موجودی خود دارند بین دو تا چهار رد استون به شما می دهد.

دانلود ماینکرافت