چگونه تالار زمزمه ها را در بازی فورتنایت پیدا کنیم

چگونه می توانیم تالار زمزمه ها را در بازی فورتنایت پیدا کنیم

 

فورتنایت یک بازی فوق العاده است که با هر فصل جدید تکامل می‌یابد و چالش‌ها و مکان‌های کاملاً جدیدی را به ارمغان می‌آورد. در حالی که بسیاری ممکن است فکر کنند که این یک بتل رویال عمومی است، این بازی دارای داستانی دائمی برای چندین فصل است. برای تناسب با آن موضوعات، چالش های جدیدی را معرفی می کند که به شما کمک می کند مراحل نبرد را به پایان برسانید. The Hall of Whispers یا تالار زمزمه ها یک مکان جدید است که در فصل 4 بازی فورتنایت معرفی شد. و مانند سایر مکان های جدید، چالش جدیدی برای تکمیل خواهید داشت. در این مقاله، نحوه پیدا کردن مکان تالار زمزمه ها و همچنین تکمیل چالش آن را به شما یاد خواهیم داد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-find-the-hall-of-whispers-in-fortnite-cover.jpg

چگونه تالار زمزمه ها را در بازی فورتنایت پیدا کنیم

 

تالار زمزمه ها چیست؟

تالار زمزمه ها نقطه عطفی در بخش بتل رویال بازی فورتنایت است. این مکان برای اولین بار در فصل 4: بخش اول به بازی اضافه شد، این مکان به عنوان پاسگاه Reality Warriors عمل می کند. در حالی که جزئیات مربوط به Reality Warriors بسیار محدود است، این مکان و ساختار از Reality 659 در طول رویداد Fracture به جزیره منتقل می شود. کل منطقه برفی بخشی از Reality 659 است که به جزیره فورتنایت کشیده می شود.

 

 

* مکان تالار زمزمه ها در بازی فورتنایت

تالار زمزمه ها یک منطقه به راحتی قابل دسترسی است که می توانید در فورتنایت کاوش کنید و بلافاصله آن را پیدا کنید. می‌توانید این پایگاه را درست در لبه زمین جدید Reality 659 که در فصل 4 ایجاد شد، پیدا کنید. این پایگاه در زمین برفی قرار دارد، و ما برای راحتی شما آن را روی نقشه زیر علامت‌گذاری کرده‌ایم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-find-the-hall-of-whispers-in-fortnite-1.jpg

 

راه دیگر برای یافتن محل تالار زمزمه ها فرود آمدن در Brutal Bastion است. این نقطه عطف منطقه Reality 656 است. سپس، برای رسیدن به تالار زمزمه ها، باید به سمت جنوب غربی بروید. در اینجا، می‌توانید لوت‌های معمولی و یک NPC پیدا کنید. هر فصل، این NPC به یک مورد جدید، متناسب با موضوع تغییر می‌کند. در اینجا لیست کاملی از NPCهایی که تا به امروز در این مکان تولید شده اند آمده است:

  • فصل 4 بخش 1: Rebel
  • فصل 4 بخش 3: Volpez
  • فصل 4 بخش 4: Arctic Assassin

هر یک از این NPC ها خدمات خاصی را در اختیار شما قرار می دهند. گاهی اوقات، این می تواند یک آیتم باشد، و در زمان های دیگر، می تواند کمک آنها باشد. برای Arctic Assassin، او یک بسته med-pack و یک DMR بنفش ارائه می دهد.

 

* چگونه چالش تالار زمزمه ها را کامل کنیم؟

اگر به دنبال مکان Hall of Whispers در فورتنایت هستید، به احتمال زیاد می خواهید چالش Fortnitemares را کامل کنید. این شامل رسیدن به تالار زمزمه ها از Secluded Spire بدون دست زدن به آب است. برای تکمیل چالش، این مراحل را دنبال کنید:

  • در محل تعیین شده که Secluded Spire نام دارد فرود بیایید و شروع به لوت آیتم ها کنید. این احتمال وجود دارد که شما “جارو جادوگر” را در محل پیدا کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-find-the-hall-of-whispers-in-fortnite-2.jpg

  • سپس، خود را در این مکان خاص قرار دهید. اگر حالت build mode را بازی می کنید، یک پل برای عبور از آب ایجاد کنید. اگر در مسابقه بدون build mode هستید، به جارو جادوگر یا هر آیتم پیمایشی نیاز دارید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-find-the-hall-of-whispers-in-fortnite-3.jpg

  • پس از عبور از آب، مستقیماً به تالار زمزمه ها بروید. انجام این کار چالش را کامل می کند و XP به شما تعلق می گیرد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-find-the-hall-of-whispers-in-fortnite-4.jpg


دانلود فورتنایت برای اندروید