نحوه پیدا کردن عمارت جنگلی در ماینکرافت

نحوه پیدا کردن عمارت جنگلی در ماینکرافت

 

عمارت های جنگلی همانطور که از نامش پیداست، به شکل ساختمان های بسیار بزرگ و عمارت مانند با اتاق ها، راهروها و طبقات فراوان هستند. چیدمان هر عمارت به طور تصادفی ایجاد می شود، بنابراین آنها همیشه متفاوت هستند، اما می توانند بیش از 50 نوع اتاق مختلف داشته باشند. عمارت های جنگلی که در جنگل های تاریک قرار دارند، مکان های خطرناکی هستند که در آن دشمنان مختلفی ظاهر می شوند.

معمولاً تنها راه برای دیدن یک عمارت در دنیای وسیع ماینکرافت، این است که خودتان آن را بسازید، منابع را جمع آوری کنید و آن ها را به صورت بلوک جمع کنید. با این حال، اگر به اندازه کافی در عمیق ترین و تاریک ترین جنگل ها جستجو کنید، ممکن است عمارت جنگلی از پیش ساخته شده را در میان درختان پیدا کنید. عمارت های جنگلی بسیار کمیاب هستند اما می توانند هیجان انگیز و ارزشمند باشند. این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه این عمارت های کمیاب را در ماینکرافت پیدا کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-find-woodland-mansion-in-minecraft-cover.jpg

نحوه پیدا کردن عمارت جنگلی در ماینکرافت

* نحوه پیدا کردن عمارت جنگلی در ماینکرافت
سه روش اصلی وجود دارد که می توانید برای پیدا کردن عمارت جنگلی استفاده کنید. اولین مورد شامل استفاده از یک آیتم منحصر به فرد است که توسط یک شخصیت خاص غیر قابل بازی (NPC) فروخته می شود. روش دوم شامل کاوش ساده است که با کمی شانس امکان پذیر می باشد. خلاصه ای از هر سه روش را ادامه خواهید آموخت.

1. جستجو برای Woodland Explorer Map
تنها راه مطمئن برای پیدا کردن عمارت جنگلی بدون چیت، به دست آوردن آیتمی به نام Woodland Explorer Map است. روستاییان نقشه کش می توانند این نقشه ها را به شما بفروشند. ابتدا باید یک نقشه کش پیدا کنید که در بسیاری از روستاها به راحتی انجام می شود. به دنبال ساختمان هایی با جداول نقشه برداری در داخل بگردید، و باید یک نقشه کش را در جایی نزدیک را پیدا کنید. با آنها صحبت کنید تا ببینید چه چیزی می فروشند. تا زمانی که در سطح Journeyman باشند، می توانند نقشه مورد نظر را به شما بفروشند.

با پرداخت 14 زمرد و یک قطب نما، معلوم می شود که قیمت این نقشه ها ارزان نیست! با این حال، آنها معمولا در دراز مدت ارزشمند هستند. عمارت‌ها اغلب حاوی مواد و گنجینه های کمیاب هستند تا قیمت بالای آن را توجیه کنند. هنگامی که Woodland Explorer Map را خریداری کردید، مکان دقیق عمارت جنگلی را به شما نشان می دهد. آنها را می توان در هر نقطه از دنیای ماینکرافت پیدا کرد، بنابراین ممکن است برای پیدا کردن عمارت جنگلی، نیاز به سفرهای زیاد داشته باشید.

نحوه پیدا کردن عمارت جنگلی در ماینکرافت

 

2. جستجو برای جنگل های تاریک
همانند هر چیز دیگری در ماینکرافت، می توانید یک عمارت جنگلی را از طریق کاوش های کلاسیک پیدا کنید. برای مثال می توانید جهتی را انتخاب کنید و به راه رفتن ادامه دهید، یا اطراف جهان ماینکرافت را بگردید تا زمانی که با یک عمارت جنگلی روبرو شوید. اگر این روش را انتخاب کردید، حتما توجه داشته باشید که بسیار تصادفی و وابسته به شانس است. عمارت های جنگلی بسیار نادر هستند. در واقع، از نظر آماری، آنها نادرترین سازه ها در کل بازی هستند.

همانطور که در ابتدای مقاله نیز ذکر کردیم، عمارت های جنگلی فقط در جنگل تاریک وجود دارند. آنها معمولا کیلومترها دورتر از نقطه شروع شما در بازی تولید ایجاد می شوند. همه اینها به این معنی است که، حتی با ساعت ها یا روزها کاوش، باز هم ممکن است عمارت جنگلی را پیدا نکنید. یا، ممکن است واقعاً خوش شانس باشید و خیلی سریع یکی از آن ها را پیدا کنید. همه اینها بر اساس طرح تصادفی دنیای بازی شما است. نکات زیر می تواند سرعت جستجو را افزایش دهد:

به دنبال جنگل های تاریک باشید. این جنگل ها به دلیل درختان ضخیم بلوط و وجود قارچ های بزرگ در بین درختان متمایز هستند.
سعی کنید یک برج بسازید یا یک نقطه مرتفع طبیعی در جهان پیدا کنید. به بالا بروید و به اطراف نگاه کنید تا نشانه های احتمالی عمارت جنگلی یا جنگل تاریک را پیدا کنید.

نحوه پیدا کردن عمارت جنگلی در ماینکرافت

 

3. چیت زدن با دستور Locate
اگر می خواهید به سرعت عمارت جنگلی را پیدا کنید و همچنین اگر در استفاده از چیت مشکلی ندارید، می توانید از دستور «Locate» در بازی ماینکرافت نیز استفاده کنید. برای استفاده از این دستور، ابتدا باید هنگام ایجاد دنیای بازی خود، چیت ها را از طریق منوی “More World Options” فعال کنید. برای انجام این کار، این مراحل را دنبال کنید:

  • در گیم پدهای کنسول، پنجره چت را باز کنید.
  • “/locate mansion” را تایپ کنید و “Enter” را فشار دهید.
  • بازی بلافاصله مختصات دقیق نزدیکترین عمارت جنگلی را در اختیار شما قرار می دهد.

با مختصاتی که دریافت کردید، می توانید با کمک نقشه ها و سایر ابزارهای حمل و نقل به عمارت بروید. یامی توانیداز منوی دستورات برای تله پورت یا انتقال فوری به آنجا استفاده کنید. برای انجام تله پورت مراحل زیر را انجام دهید:

  • پنجره چت را باز کنید.
  • “/tp” را تایپ کنید و سپس یک فاصله قرار دهید، و سپس مختصاتی را که می خواهید به آنجا تله پورت کنید، به عنوان مثال، “/tp 600 75 345” قرار دهید و برای تله پورت به آن نقطه، “Enter” را بزنید.
  • برای تله پورت به آن نقطه، «Enter» را بزنید.

یادتان باشد که هیچ چیز مانع از پاکسازی دشمنان و تلاش برای تبدیل عمارت جنگلی به یک مکان یا پایگاه نمی شود. با این حال، به دلیل زیست بوم جنگل تاریک اطراف و احتمال تولید اوباش و هیولاها در داخل، این عمارت ها امن نیستند و نخواهند بود، زیرا دشمنان می توانند هم در روز و هم در شب ظاهر شوند.


دانلود ماینکرافت