نحوه فوروارد کردن عکس ها با کپشن در واتساپ

نحوه فوروارد کردن عکس ها با کپشن در واتساپ چگونه است؟

 

واتساپ به تازگی ارائه بروزرسانی مختلف و جدید را آغاز کرده است. اخیرا دو ویژگی جدید امکان فوروارد عکس ها با کپشن و همچنین بهبود نظرسنجی را معرفی کرده است. این آپدیت اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است و شما می توانید برای بهره مندی از آن، نسخه جدید برنامه واتساپ را با لینک مستقیم از سایت اپ ناب دانلود کنید که لینک آن را در پایین این مقاله قرار دادیم. با این حال، توجه داشته باشید که عرضه آن تدریجی است و ممکن است مدتی طول بکشد تا به همه کاربران برسد. بنابراین اگر می خواهید فوروارد کردن عکس ها با قابلیت اضافه کردن کپشن را امتحان کنید، ما در این مقاله راهنمای گام به گام انجام این کار را برایتان شرح خواهیم داد.

نحوه فوروارد کردن عکس ها با کپشن در واتساپ

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-forward-images-with-captions-on-whatsapp-cover.jpg

* نحوه فوروارد عکس ها با کپشن در واتساپ
شما می توانید با دنبال کردن مراحل زیر، با نحوه فوروارد کردن عکس با کپشن آشنا شوید:

1. برنامه بروز واتساپ را در گوشی هوشمند خود باز کنید.
2. اکنون، یک پنجره چت فردی یا گروهی را باز کنید که در آن عکسی با کپشن دریافت کرده اید.
3. برای انتخاب عکس، آن را به مدت طولانی نگه دارید و روی دکمه فلش به سمت جلو در بالای صفحه ضربه بزنید.
4. در صفحه بعد، لیستی از مخاطبین را برای انتخاب و اشتراک گذاری عکس مشاهده خواهید کرد. در پایین، یک بخش جدید با عکس و کپشن را مشاهده خواهید کرد.
5. دکمه ارسال را بزنید تا عکس را با کپشن به اشتراک بگذارید. در صورتی که نمی خواهید کپشن را به اشتراک بگذارید، روی دکمه x در بالای کپشن ضربه بزنید.
6. این ویژگی همچنین به کاربران این امکان را می دهد که با ضربه زدن بر روی نماد “x” زیرنویس خود را اضافه کنند.

ویژگی فوروارد با زیرنویس یا کپشن اکنون در دسترس است و با پیروی از مراحل بالا می توانید هر عکسی را با کپشن به مخاطب واتساپ خود فوروارد کنید یا در صورت تمایل، توضیحی اضافه کنید. فقط همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، توجه داشته باشید که این ویژگی به تدریج در حال گسترش است و ممکن است مدتی طول بکشد تا در دسترس شما قرار گیرد.


دانلود واتساپ