اموزش گرفتن سیلور رایگان در پابجی

اموزش گرفتن سیلور رایگان در بازی پابجی موبایل

 

سیلور یکی از ارزهای موجود در بازی PUBG است که به عنوان ارز اصلی بازی محسوب می‌شود. بازیکنان می‌توانند از طریق خرید و فروش سلاح‌ها، لباس‌ها و امکانات دیگر از طریق سیلور، تجهیزات و امکانات خود را ارتقا دهند و بهترین تجهیزات را برای بازی به دست آورند. اکثر بازیکنان نمی دانند چگونه می توانند سیلور رایگان در بازی پابجی دریافت کنند. پس برای یادگیری این مطلب به خواندن این مقاله ادامه دهید. در این مقاله قصد داریم تا چند راه را برای گرفتن سیلور رایگان در بازی پابجی موبایل به شما اموزش دهیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-get-free-silver-in-pubg-cover.jpg

اموزش گرفتن سیلور رایگان در پابجی

 

* نحوه دریافت سیلور رایگان در پابجی

برای گرفتن سیلور رایگان در بازی پابجی ، می توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

1. شرکت در رویدادها: برای جذب کاربران و افزایش تعداد بازیکنان، سازندگان بازی پابجی اغلب رویدادهایی برای کاربران خود برگزار می‌کنند. در این رویدادها می‌توانید به راحتی سیلور رایگان دریافت کنید.

2. استفاده از کدهای تخفیف: برخی از صفحات و کانال‌های معتبر در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام کدهای تخفیف برای بازی پابجی منتشر می‌کنند. با استفاده از این کدها می‌توانید به راحتی سیلور رایگان دریافت کنید.

3. از طریق کلن ها: اگر رهبر یا کاپیتان یک قبیله یا فقط عضو آن باشید، می‌توانید سیلور رایگان را نیز برنده شوید. دو راه برای به گرفتن سیلور وجود دارد. اول، به محض اینکه آموزش قبیله و انگیزه شخصی خود را کامل کردید، برای آن سیلور خواهید گرفت. راه دوم برنده شدن قطعات سیلور کاملاً به سایر اعضای قبیله بستگی دارد. زیرا هرگاه از جعبه وسایلی کمیاب دریافت کنند، مقداری سیلور به دست خواهید آورد.

اموزش گرفتن سیلور رایگان در پابجی

 

4. مشارکت در نظرسنجی‌ها: سازندگان بازی پابجی اغلب نظرسنجی‌هایی را برای کاربران خود منتشر می‌کنند تا نظرات و پیشنهادات کاربران را درباره بازی بدانند. با شرکت در این نظرسنجی‌ها می‌توانید به سیلور رایگان دست پیدا کنید.

5. استفاده از برنامه‌های پاداش: برخی از برنامه‌های موبایلی مانند Google Opinion Rewards به کاربران خود امکان می‌دهند به صورت رایگان سیلور در بازی پابجی دریافت کنند. با نصب و استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید به سیلور رایگان دست پیدا کنید.

6. خرید سیلور: در نهایت، می‌توانید سیلور را به صورت مستقیم از فروشگاه بازی PUBG خریداری کنید. این روش البته هزینه‌بر است، اما مطمئن و سریع است.

به طور کلی، سیلور یک ارز مهم و ضروری در بازی پابجی به حساب می آید که به بازیکنان امکان می‌دهد تجربه بهتری از بازی را داشته باشند و به سطح بالاتری در بازی برسند.


دانلود بازی پابجی