چگونه در گنشین ایمپکت کاراکتر جدید بگیریم

چگونه می توانیم در بازی گنشین ایمپکت کاراکتر جدید بگیریم؟

 

اگر به بازی های نقش آفرینی جهان باز مانند Breath of the Wild علاقه دارید، Genshin Impact می تواند جایگزین بسیار عالی برای آن باشد. با این حال، اگر در بازی محدود به از استفاده چند کاراکتر باشید، به نقطه ای می رسد که بازی کسل کننده می شود. اگر خود را در این موقعیت می بینید، ممکن است بخواهید به دنبال گرفتن کاراکتر جدیدی باشید. در این مقاله از سایت اپ ناب به بررسی نحوه بدست آوردن کاراکتر های جدید در بازی گنشین ایمپکت بپردازیم.

چگونه می توانیم در بازی گنشین ایمپکت کاراکتر جدید بگیریم؟

 

* چگونه در بازی گنشین ایمپکت کاراکتر جدید بگیریم؟

سه روش برای باز کردن قفل کاراکتر ها در Genshin Impact وجود دارد: سیستم Wish، Starglitter Exchange، و تکمیل داستان، ماموریت ها یا رویدادها. در ادامه به بررسی هر کدام از این روش ها خواهیم پرداخت. دانلود گنشین ایمپکت

 

1- آرزو ها Wishes

راه اصلی برای به دست آوردن کاراکتر های جدید در Genshin Impact این است که با استفاده از Aquaint Fates و Intertwined Fates برای آنها آرزو کنید. Fates در کنار Primogems و Genesis Crystals بخشی از مجموعه ارزهای پریمیوم بازی هستند، اگرچه می‌توانید از طریق گیم‌پلی مقداری کسب درآمد کنید.

ما این روش را راه اصلی می دانیم زیرا می توانید تعداد نامحدودی کاراکتر را از Wishes بگیرید، در حالی که فقط می توانید مقدار محدودی را به عنوان کاراکترهای رایگان از طریق Starglitter Exchange دریافت کنید. همچنین می توانید پول نامحدودی را نیز برای Genesis Crystals خرج کنید که آن را به Primogems و سپس به Fates (که هر کدام 160 Primogems قیمت دارد) تبدیل می کنید. لازم به ذکر است که کاراکتر های پنج ستاره جدید معمولاً فقط برای مدت محدودی از طریق سیستم Wish در دسترس هستند. هر چند هفته یکبار، کاراکترهایی که می‌توانید قفل آن را باز کنید، تغییر می‌کنند، بنابراین باید منتظر بمانید تا شخصیت مورد علاقه‌تان دوباره وارد شود و قفل آن‌ها را باز کنید. یک “pity rate” برای جلوگیری از بدشانسی از روشن نگه داشتن فهرست شما وجود دارد.

 

2- صرافی استارگلتر Starglitter Exchange

هر زمان که از سیستم Wish استفاده می کنید، می توانید Starglitter و Stardust را دریافت کنید. اینها واحد پولی خودشان هستند که می توانید از آنها در فروشگاه استفاده کنید. برای دسترسی به فروشگاه، منوی Paimon را با فشار دادن Esc روی صفحه کلید خود باز کنید. اگر از تلفن همراه استفاده می کنید، روی نماد Paimon در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید. از فروشگاه، می‌توانید برگه Paimon’s Bargains را برای بررسی برگه Starglitter Exchange، Stardust Exchange و Purchase With Primogems انتخاب کنید. در Starglitter Exchange، می توانید از Starglitter برای دسترسی به دو کاراکتر چهار ستاره مختلف در ماه استفاده کنید. قیمت هر کدام 34 Starglitter است.

 

3- کاراکترهای رایگان در گنشین ایمپکت

پنج شخصیت وجود دارد که می‌توانید در Genshin Impact به صورت رایگان قفل آن ها را باز کنید. این کاراکتر ها Amber، Kaeya، Lisa، Barbara و Xiangling هستند. بازیکنان اغلب نوئل را یک کاراکتر رایگان در نظر می گیرند، اما شما همچنان باید برای او آرزو کنید. ما همچنین کاراکتر Traveler را به عنوان یک شخصیت رایگان در نظر نمی گیریم، زیرا در ابتدای بازی باز می شود.

به‌روزرسانی‌های جدیدتر Collei را به عنوان یکی دیگر از کاراکتر رایگان Genshin Impact اضافه کرده‌اند، اما برای باز کردن قفل او باید تا حد زیادی در داستان پیشرفت کنید. باید به سومرو برسید و آموزش رویداد Graven Innocence را تکمیل کنید. برای باز کردن قفل Amber، باید در مراحل اولیه داستان پیشرفت کنید. پس از تکمیل کوئست شوالیه باد سوار، قفل آمبر را باز کرده و او را به فهرست دائمی خود اضافه خواهید کرد. برای باز کردن قفل Kaeya، باید کوئست Crash Course را تکمیل کنید. این بخشی از خط داستانی اصلی یا “Archon Quests” است.

برای باز کردن قفل لیزا، باید کوئست Sparks Amongst the Pages را تکمیل کنید. این بخشی از خط داستانی اصلی یا “Archon Quests” است. برای باز کردن قفل باربارا، باید رویداد Baptism of Song را تکمیل کنید که برای همیشه در دسترس است. برای به دست آوردن Barbara از این طریق، باید Adventure Rank 18 باشید و قبلاً کوئست A Long Shot را تکمیل کرده باشید. باز کردن قفل Xiangling به مهارت کمی نیاز دارد، زیرا باید طبقه 3، اتاق 3 را از Spiral Abyss پاک کنید.