نحوه مخفی کردن لایک ها در اینستاگرام

نحوه مخفی کردن لایک ها در اینستاگرام چگونه است؟

 

اینستاگرام در سال 2021 قابلیت مخفی کردن تعداد لایک های عکس‌ها و ویدیوهایی را که پست کرده اید را معرفی کرد. این کار به این منظور انجام شد که کاربران به جای کسب محبوبیت بیشتر در پست‌ها، روی کیفیت پست های خود تمرکز داشته باشند. شما می‌توانید لایک های پست های اینستاگرام خود را پنهان کنید تا تجربه ای بهتر و مثبت تر در رسانه های اجتماعی داشته باشید.

اگر شما لایک ها را پنهان کرده باشید، هیچ کس نمی تواند تعداد لایک ها را در پست های اینستاگرام شما ببیند. اگر یک حساب عمومی دارید، هر کاربر اینستاگرام، چه فالوور شما باشد یا نباشد، می‌تواند لیست افرادی را که پست‌های شما را لایک کرده‌اند، مشاهده کند. با این حال، اگر یک حساب خصوصی دارید، فقط دنبال کنندگان شما می توانند این اطلاعات را مشاهده کنند. بنابراین، اگر به دنبال راهی برای انجام این کار هستید، در این مقاله نحوه مخفی کردن تعداد لایک ها در اینستاگرام را به شما توضیح خواهیم داد.

نحوه مخفی کردن لایک ها در اینستاگرام

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-hide-likes-on-instagram-cover.jpg

* نحوه مخفی کردن لایک ها در اینستاگرام
این بخش بر روی پنهان کردن لایک های همه پست‌های اینستاگرامی که در فید اینستاگرام شما ظاهر می‌شوند تمرکز دارد. علاوه بر این، روند انجام این کار در هر دو دستگاه اندروید و iOS یکسان است. برای انجام این کار به روش زیر عمل کنید:

1. از پروفایل اینستاگرام خود، روی منوی همبرگر (سه خط افقی) در گوشه بالای صفحه ضربه بزنید و گزینه «تنظیمات و حریم خصوصی» را انتخاب کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-hide-likes-on-instagram-1.jpg

2. سپس به پایین بروید تا گزینه “شمارش لایک یا تعداد لایک” را در قسمت “آنچه می بینید” پیدا کرده و انتخاب کنید و تنظیمات “پنهان کردن تعداد لایک” را تغییر دهید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-hide-likes-on-instagram-2.jpg

کار تمام است! تمام پست‌های اینستاگرامی که از این به بعد در صفحه فید شما ظاهر می‌شوند، تعداد لایک ها برای آنها پنهان خواهد بود. اما این برای پست های قبلی صدق نمی کند. برای مخفی کردن لایک ها در پست های قبلی، به مطالعه این مقاله ادامه دهید.

نحوه مخفی کردن لایک ها در اینستاگرام

 

* آموزش پنهان کردن لایک ها در پست های قبلی اینستاگرام
اکنون، اگر می خواهید تعداد لایک های پست‌های موجود در اینستاگرام خود را مخفی کنید، می توانید این کار را نیز انجام دهید. با این حال، بزرگترین اشکال این روش این است که شما باید لایک های هر پستی را که تا به حال در پلتفرم ایجاد کرده اید به صورت جداگانه مخفی کنید. هیچ راهی برای انجام همین کار به صورت مجموعه ای وجود ندارد. به هرحال برای انجام این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

1. ابتدا به پروفایل اینستاگرام خود بروید و سپس پستی را که می خواهید لایک آن را مخفی کنید انتخاب کنید. پس از باز کردن پست، روی علامت سه نقطه در بالای این پست ضربه بزنید.
2. در مرحله بعد، گزینه “پنهان کردن تعداد لایک” را مشاهده خواهید کرد. روی این ضربه بزنید و سپس، اعلان “شمارش مخفی لایک” را دریافت خواهید کرد تا تایید این روش را نشان دهد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-hide-likes-on-instagram-3.jpg

شما به سادگی می توانید روی «نمایش تعداد لایک‌ها» ضربه بزنید و آن را لغو کنید تا لایک ها روی پست دوباره نمایش داده شوند.


دانلود اینستاگرام