چگونه عکس ها را در گالری مخفی کنیم

چگونه عکس ها را در گالری مخفی کنیم؟

 

همه ما اغلب عکس های شخصی یا محرمانه ای داریم که نمی خواهیم دیگران آن‌ها را ببینند. اغلب در هنگام نشان دادن تصاویر به دیگران، ممکن است تصاویر دیگری نیز به طور تصادفی دیده شوند که ممکن است شرم آور یا ناخوشایند باشند. با مخفی کردن تصاویر، می توانید از این مشکل جلوگیری کنید. اگر می خواهید عکس های خود را در گوشی اندروید مخفی کنید، در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه عکس های خود را در اندروید از چشمان افراد کنجکاو ایمن کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-hide-photos-in-gallery-cover.jpg

چگونه عکس ها را در گالری مخفی کنیم

 

* چگونه عکس ها را در گالری مخفی کنیم؟
راه های زیادی برای مخفی کردن عکس ها در اندروید وجود دارد. در این بخش به چند مورد از این راه ها می پردازیم:

– مخفی کردن عکس ها از طریق پوشه ایمن (Safe Folder)
پوشه ایمن قابلیتی در اندروید است که در آن می توانید عکس ها، فیلم ها و سایر فایل های خصوصی خود در گالری را به صورت ایمن، مخفی کنید. مزیت این پوشه این است که برای دسترسی به آن به پین ​​یا الگو نیاز دارید. اگر رمز عبور را با کسی به اشتراک نگذاشته باشید، فایل های شما در اینجا امن است. علاوه بر این، مخفی کردن فایل های شما در این پوشه باعث می شود تا فایل ها فشرده شود و بنابراین می توانید مقداری فضا آزاد کنید. اما عیب این روش این است که در صورت فراموش کردن پین یا الگو، نمی توانید به فایل ها دسترسی پیدا کنید. در تصویر زیرنحوه مخفی کردن عکس های گالری در پوشه ایمن در اندروید را می بینید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-hide-photos-in-gallery-1.jpg

  • عکس های مورد نظر در گالری را طولانی فشار دهید و سپس روی علامت سه نقطه در گوشه بالای صفحه ضربه بزنید.
  • سپس روی انتقال به پوشه ایمن ضربه بزنید.
  • در انتها فقط پین یا الگو را وارد کنید و تمام!
چگونه عکس ها را در گالری مخفی کنیم

 

– مخفی کردن عکس ها از طریق گوگل فوتو
گوگل فوتو نیز به شما این امکان را می دهد که عکس ها را در اندروید مخفی کنید. در اینجا نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-hide-photos-in-gallery-2.jpg

  • برنامه Google Photos گوگل فوتو (عکس ها) را باز کنید و سپس یک عکس را انتخاب کنید. لیستی از گزینه ها در پنل پایین ظاهر می شود.
  • روی لیست به سمت راست بکشید و سپس روی “انتقال به پوشه محافظت شده” ضربه بزنید.

تنها نقطه ضعفی که در این روش با آن روبرو خواهید شد این است که گوگل از عکس های موجود در پوشه قفل شده نسخه پشتیبان تهیه نمی کند.

 

– مخفی کردن عکس ها از طریق سایر برنامه های مخصوص
اگر با روش های بالا راحت نیستید، برنامه های مخصوصی در این مورد مانند Vaulty، LockMyPix، Photo Vault PRIVARY، و Private Photo Vault و غیره وجود دارد. برای ایمن سازی عکس های خود می توانید هر یک از این برنامه ها را دانلود کنید. یادتان باشد که برنامه ای که انتخاب می کنید باید دارای اعتبار و آمار دانلود بالایی باشد. این برای ارزیابی صحت برنامه است. گزارش‌هایی مبنی بر گمراه کننده بودن برچسب‌های حریم خصوصی داده‌های Google در فروشگاه Play وجود دارد. پس عاقلانه انتخاب کنید. در خاتمه، مخفی کردن عکس‌های شما در اندروید آسان است و برای تکمیل کار به چند مرحله نیاز دارد. دستورالعمل های مذکور در بالا را دنبال کنید و عکس های خود را به راحتی در گالری مخفی کنید.


دانلود برنامه قفل عکس و فیلم


دانلود گوگل فوتو