نحوه مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام

نحوه مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام چگونه است؟

 

به احتمال زیاد شما با این شرایط روبرو شده اید که دوست نداشته باشید کاربر یا کاربران خاصی در تلگرام عکس پروفایل شما را ببیند. و بخاطر این موضوع مجبور شوید تصویری در پروفایل خود آپلود نکنید. تلگرام در یک بروزرسانی این امکان را فراهم کرده که عکس پروفایل خود را از سایر کاربران مخفی کنید. شما همچنین می توانید عکس پروفایل خود را برای مخاطبین خود به صورت انعطاف پذیر تنظیم کنید تا مخفی سازی عکس پروفایل شما به صورت جداگانه برای سایر کاربران و گروه ها به نحو متفاوت انجام گیرد. اگر نمی دانید چگونه از این ویژگی استفاده کنید، در این مقاله درباره نحوه مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام صحبت خواهیم کرد.

نحوه مخفی کردن عکس پروفایل در تلگرام

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-hide-profile-picture-on-telegram-cover.jpg

* مخفی کردن تصویر پروفایل در تلگرام
مراحل زیر را دنبال کنید تا بتوانید تصویر خود ا از سایر کاربران مخفی نمایید:

1. تلگرام را باز کنید و برای دسترسی به تنظیمات، انگشت خود را به سمت راست بکشید. از صفحه تنظیمات، روی «حریم خصوصی و امنیت» ضربه بزنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-hide-profile-picture-on-telegram-1.jpg

2. در بخش حریم خصوصی و امنیت، گزینه تنظیمات «عکس های نمایه» را خواهید دید. روی آن ضربه بزنید تا گزینه های موجود – همه و مخاطبین من را ببینید. در اینجا، می‌توانید با استفاده از گزینه «هرگز اجازه نده» عکس پروفایل خود را از افراد یا گروه های خاصی مخفی کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-hide-profile-picture-on-telegram-2.jpg

3. روی گزینه هرگز اجازه نده ضربه بزنید و مخاطبین و گروهی را که می خواهید عکس پروفایل خود را از آنها مخفی کنید انتخاب کنید. پس از انجام این کار، برای ذخیره لیست مخاطبین مخفی، بر روی دکمه عملکرد شناور واقع در پایین صفحه ضربه بزنید. اکنون باید روی نماد علامت چک در گوشه بالای صفحه ضربه بزنید تا تغییرات را تأیید کنید. به طور مشابه، با انجام همین کار می توانید مخاطبین را به لیست «همیشه مجاز» اضافه کنید تا به آنها اجازه دهید عکس پروفایل شما را ببینند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-hide-profile-picture-on-telegram-3.jpg


دانلود تلگرام