نحوه مخفی کردن Snapscore در اسنپ چت

آموزش نحوه مخفی کردن Snapscore در اسنپ چت

 

Snapscore در اپلیکیشن اسنپ چت یک امتیاز است که نشان‌دهنده فعالیت کاربر در این اپلیکیشن است. این امتیاز براساس تعداد Snaps (عکس‌ها یا ویدیوها) که شما ارسال یا دریافت کرده‌اید، و همچنین تعداد دوستانی که شما با آن‌ها ارتباط برقرار کرده‌اید، محاسبه می‌شود. به طور کلی، هر بار که یک Snap ارسال یا دریافت می‌شود، Snapscore شما افزایش می‌یابد. این امتیاز به عنوان یک نشانگر از فعالیت و تعامل شما در اپلیکیشن Snapchat استفاده می‌شود. اسنپ چت هیچ گزینه ای برای مخفی کردن Snapscore شما از دوستان شما ندارد. بله، این برنامه هیچ راهی ندارد که بتوانید از آن برای جلوگیری از نگاه دیگران به Snapscore استفاده کنید. با این حال، هنوز چند راه وجود دارد که می توانید Snapscore خود را از سایر کاربران در اسنپ چت پنهان کنید. ما این روش ها را در این مقاله از سایت اپ ناب آموزش می دهیم.

آموزش نحوه مخفی کردن Snapscore در اسنپ چت

نحوه مخفی کردن Snapscore در اسنپ چت اندروید

 

روش 1: دوستان خود در اسنپ چت را حذف کنید

همانطور که در بالا ذکر شد، فقط افرادی که به عنوان دوست در برنامه اضافه کرده اید می توانند Snapscore شما را مشاهده کنند. هیچ گزینه ای برای جلوگیری از دیدن آن ها وجود ندارد جز اینکه آنها را از لیست دوستان اسنپ چت خود حذف کنید. اگر برای شما مهم نیست که افراد را حذف کنید، در ادامه یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه انجام این کار ذکر می کنیم:

  • از پایین برنامه بر روی تب Chat ضربه بزنید.
  • اکنون روی چتی که می‌خواهید Snapscore خود را از او پنهان کنید، به مدت طولانی فشار دهید.
  • سپس از منوی سرریز گزینه Manage Friendship را انتخاب کنید.
  • روی Remove Friend ضربه بزنید.
  • در پاپ آپ تایید، روی Remove ضربه بزنید.

 

دوستان حذف شده ممکن است دیگر نتوانند Snapscore شما را مشاهده کنند. دانلود اسنپ چت با لینک مستقیم

 

روش 2: یک دوست را در اسنپ چت بلاک کنید

اگر شخصی که می‌خواهید Snapscore خود را از او پنهان کنید، روی اعصاب شماست، بهترین گزینه این است که او را به طور کامل بلاک کنید. این کار نه تنها آنها را از مشاهده امتیاز شما جلوگیری می کند بلکه باعث می شود پروفایل شما برای آنها غیر قابل دسترس باشد. نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

  • از پایین صفحه اسنپ چت به تب Chat بروید.
  • روی چتی که می‌خواهید این شخص را بلاک کنید، طولانی فشار دهید.
  • از منو Manage Friendship را انتخاب کنید.
  • سپس دوباره روی Block > Block ضربه بزنید تا تصمیم خود را تأیید کنید.

 

روش 3: پروفایل خود را از Quick Add پنهان کنید

منوی افزودن سریع به شما پیشنهادهایی از افرادی را نشان می دهد که می توانید به عنوان دوست اضافه کنید. اگر پروفایل شما در آنجا ظاهر شود، افراد غریبه می توانند نسخه عمومی پروفایل شما را همراه با Snapscore شما مشاهده کنند. اما اگر می‌خواهید آن را از افراد ناشناس مخفی کنید، می‌توانید از نمایش حساب خود در منوی افزودن سریع جلوگیری کنید.

  • روی علامت پروفایل خود در بالای صفحه ضربه بزنید.
  • در پروفایل اسنپ چت خود، روی نماد چرخ دنده در بالای صفحه ضربه بزنید تا به تنظیمات دسترسی پیدا کنید.
  • در اینجا، به بخش Privacy Control بروید و گزینه See Me in Quick Add را انتخاب کنید.
  • تیک کادر Show Me in Quick Add را بردارید.

 

پروفایل شما دیگر در بخش افزودن سریع برای دیگران ظاهر نمی شود. مردم باید شما را جستجو کنند تا شما را به عنوان دوست در برنامه اسنپ چت اضافه کنند.

اینها برخی از روش هایی است که می توانید برای مخفی کردن Snapscore خود از دیگران استفاده کنید. خود امتیاز خیلی مهم نیست، زیرا در اسنپ چت ارزش واقعی ندارد. با این حال، اگر می خواهید امتیاز خود را مخفی نگه دارید، این روش ها مفید هستند.