چگونه پیامک ها را در اندروید مخفی کنیم

چگونه پیامک ها را در اندروید مخفی کنیم؟

 

اگر می‌خواهید پیام‌ک ها را در گوشی اندروید خود مخفی کنید، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توان این کار را انجام داد! پیامک های شما ممکن است حاوی اطلاعات خصوصی یا محرمانه ای باشد که می خواهید پنهان کنید. اندروید راه های مختلفی برای مخفی کردن پیام های شما در برابر چشمان کنجکاو ارائه می دهد. پیامک ها از طریق اعلان ها نیز نمایش داده می شوند. این نیز می تواند در حفاظت از حریم خصوصی شما به هنگام بررسی گوشی خود با دیگران، مشکل ایجاد کند.

از منظر دیگر با مخفی کردن پیامک ها، در صورت سرقت گوشی یا گم کردن آن، می توانید از سوء استفاده احتمالی از اطلاعات شخصی در پیامک ها جلوگیری کنید. در این مقاله، چند مورد از روش های مخفی کردن پیامک ها از جمله مخفی کردن اعلان‌ های پیامک، خاموش کردن اعلان ها و آرشیو کردن پیام ها برای مخفی کردن پیام ها را مورد بحث قرار خواهیم داد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-hide-text-messages-on-android-cover.jpg

چگونه پیامک ها را در اندروید مخفی کنیم

 

* مخفی کردن اعلان های پیامک
فرض کنید در یک جمعی حضور دارید و همزمان به شخصی پیام می دهید. در این شرایط ممکن است محتوای پیا ها حساس باشد و از این بابت نخواهید اعلان ها توسط بغل دستی شما مشاهده شود. خاموش کردن اعلان های پیامک یکی از روش های کاربردی است. برای این کار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-hide-text-messages-on-android-1.jpg

  • در صفحه اصلی گوشی انگشت خود را از بالا به پایین بکشید تا پنل اعلان باز شود و سپس روی علامت چرخ دنده ضربه بزنید تا وارد بخش تنظیمات شوید.
  • سپس گزینه “برنامه ها” را انتخاب کنید.
  • اکنون برنامه “Messages” یا “پیام ها” را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.
  • در صفحه تنظیمات برنامه، بخش “اعلان ها” را بزنید و سپس گزینه نمایش اعلان ها را خاموش کنید.

پس از اتمام مراحل، متوجه خواهید شد که هیچ اعلانی برای برنامه پیام ها Messages وجود ندارد. با این حال، یادتان باشد اگر از برنامه دیگری برای پیامک ها استفاده می کنید، می توانید اعلان های آن برنامه را با دنبال کردن همان مراحلی که در بالا ذکر شد، خاموش کنید.

* خاموش کردن اعلان های متنی
روش دوم خاموش کردن محتوای حساس از طریق اعلان های متنی می باشد. این محتوای حساس شامل مکالمات و اعلان های بی صدا است. نحوه انجام آن به شرح زیر است:

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-hide-text-messages-on-android-2.jpg

  • بخش تنظیمات گوشی را باز کنید و به بخش اعلان ها و سپس اعلان ها در صفحه قفل بروید.
  • در مرحله بعدی، مخفی کردن مکالمات و اعلان های بی صدا را انتخاب کنید. تمام!
چگونه پیامک ها را در اندروید مخفی کنیم

 

* آرشیو کردن پیامک ها
یکی از ساده ترین راه ها برای مخفی کردن پیامک ها در اندروید آرشیو کردن پیام ها است. وقتی پیام ها را آرشیو یا بایگانی می‌کنید، پیامک ها از صندوق ورودی حذف می شوند و در پوشه دیگری که روی صفحه قابل مشاهده نیست ذخیره می شوند. برای این کار به شیوه زیر عمل کنید:

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-hide-text-messages-on-android-3.jpg

  • پیامکی را که می خواهید آرشیو کنید، بصورت طولانی فشار دهید.
  • بعد، نماد آرشیو را همانند تصویر بالا انتخاب کنید.

با انجام مراحل بالا، پیامک مورد نظر شما بایگانی خواهد شد و آشکارا دیده نخواهد شد. برای دسترسی به پیامک های آرشیوی، در صفحه پیام های برنامه پیام ها Messages روی علامت سه نقطه موجود در بالای صفحه را بزنید، سپس گزینه “بایگانی شده” را انتخاب کنید. برای خارج کردن از بایگانی کافیست روی پیامک مورد نظر ضربه بزنید و نگه دارید، سپس از پنل باز شده در بالای صفحه، همانند تصویر زیر، علامت آرشیو برعکس را بزنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-hide-text-messages-on-android-4.jpg

 


نصب برنامه پیام ها