چگونه وضعیت آنلاین اینستاگرام خود را مخفی کنیم

چگونه وضعیت آنلاین اینستاگرام خود را مخفی کنیم؟

 

این روزها حضور در شبکه های اجتماعی بدون استفاده از یک پلت فرم متعلق به متا تقریبا غیرممکن است. محبوب ترین برنامه های شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک متعلق به متا هستند. این پلتفرم‌ها به غیر از مالکیت، یک چیز مشترک دیگر نیز دارند، آن هم امکان بررسی اینکه چه کسی آنلاین است، چه زمانی فعال بوده است و از آخرین باری که وارد شده چه مدت زمانی است. این یک ویژگی کوچک اما بسیار مفید است و می‌تواند به شما در موارد مختلف کمک کند.

اگر می‌خواهید با کسی چت کنید، دانستن اینکه چه کسی هنوز آنلاین است بسیار خوب است. می‌توانید به سرعت نگاهی بیندازید و به دوستان خود که هنوز آنلاین هستند پیام ارسال کنید. با این حال، گاهی اوقات این ویژگی ممکن است دردسرساز باشد. اگر می خواهید پنهان کنید که در حال مرور رسانه های اجتماعی هستید، این نقطه فعالیت سبز کوچک می تواند به دیگران اطلاع دهد که هنوز آنلاین هستید. ممکن است برای رهایی از یک مکالمه کسل کننده، به مخاطبتان گفته باشید که می خواهید بخوابید، اما وضعیت آنلاین شما نشان دهد که نیم ساعت بعد از اتمام مکالمه هنوز فعال هستید، این کمی ناخوشایند است!4

خوشبختانه، مانند تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی متا، اینستاگرام نیز راهی را به شما پیشنهاد می‌کند تا وضعیت فعالیت آنلاین خود را غیرفعال کنید و به طور مؤثر آنلاین بودن یا نبودن خود را پنهان کنید. این یک فرآیند نسبتا آسان است و شما می توانید آن را تنها در چند دقیقه انجام دهید.

چگونه وضعیت آنلاین اینستاگرام خود را مخفی کنیم

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/how-to-hide-your-instagram-online-status-cover.jpg

 

* چگونه وضعیت آنلاین اینستاگرام خود را مخفی کنیم؟
پنهان کردن وضعیت فعالیت خود در اینستاگرام ممکن است بسیار آسان باشد، اما پیامدهایی به همراه دارد. اگر وضعیت فعالیت آنلاین خود را خاموش کنید و مردم نتوانند ببینند شما آنلاین هستید یا نه، شما نیز این امکان را از دست خواهید داد. این بدان معناست که اگر می‌خواهید بررسی کنید که آیا دوستانتان هنوز آنلاین هستند یا خیر، در حالیکه وضعیت فعالیت خود را خاموش کنید، نمی‌توانید این کار را انجام دهید. اگر تصمیم گرفته اید که وضعیت آنلاین خود را پنهان کنید، باید مراحل زیر را دنبال کنید. حتی در صورت عدم علاقه، می توانید به راحتی مراحل زیر را به صورت معکوس دنبال کنید تا وضعیت فعالیت آنلاین خود را دوباره فعال کنید. نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

  • برنامه اینستاگرام را در گوشی اندروید خود باز کنید.
  • سپس روی نماد پروفایل خود ضربه بزنید.
  • در حالی که در صفحه پروفایل خود هستید، روی سه خط در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  • روی تنظیمات و حریم خصوصی ضربه بزنید.
  • حالا باید کمی به پایین بروید. و روی پیام ها و پاسخ های داستان Messages and story replies لمس کنید.
  • در مرحله بعد روی نمایش وضعیت فعالیت Show activity status ضربه بزنید.
  • در نهایت، می‌توانید روی کلید کنار وضعیت فعالیت ضربه بزنید تا وضعیت فعالیت خود را خاموش کنید.
چگونه وضعیت آنلاین اینستاگرام خود را مخفی کنیم

 

چه کسانی می توانند وضعیت آنلاین من را ببینند؟

کسانی که شما را دنبال می کنند نمی توانند ببینند آخرین بار چه زمانی آنلاین بوده اید، زیرا به وضعیت فعالیت شما دسترسی ندارند. با این حال، آنها می توانند یک نقطه فعالیت سبز رنگ ببینند که نشان می دهد شما در حال حاضر آنلاین هستید و به آنها اطلاع می دهد که آیا اکنون از برنامه استفاده می کنید یا خیر. وضعیت فعالیت شما در اینستاگرام فقط برای افرادی که با آنها تعامل داشته‌اید نشان داده می‌شود. یعنی افرادی که برایشان دایرکت ارسال کرده یا از آنها دایرکت دریافت کرده‌اید. این بدان معناست که قبل از اینکه برنامه به او اطلاع دهد که شما هنوز فعال هستید، ابتدا باید با شخصی تعامل داشته باشید.


دانلود اینستاگرام با لینک مستقیم