نحوه مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام

نحوه مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام چگونه است؟

 

تلگرام یک شبکه اجتماعی امن برای تعامل بین افراد است و به عنوان یک کاربر می توانید تصمیم بگیرید که چه اطلاعاتی را می خواهید به اشتراک بگذارید یا خصوصی نگه دارید. شماره تلفن شما یکی از جزئیاتی است که ممکن است نخواهید آن را در تلگرام با همه به اشتراک بگذارید. پیدا کردن شماره تلفن شخصی در تلگرام آسان است، زیرا هر کسی می تواند آن را در صفحه پروفایل خود مشاهده کند.

با این حال، اگر می خواهید شماره خود را مخفی نگه دارید، می توانید آزادانه این کار را برای محافظت از حریم خصوصی خود انجام دهید. تلگرام به شما این امکان را می دهد که با گزینه هایی برای مخفی کردن آن از همه یا کسانی که در لیست مخاطبین شما نیستند، کنترل کنید که چه کسانی می توانند شماره تلفن شما را ببینند. بنابراین، اگر می خواهید شماره تلفن خود را در تلگرام مخفی نگه دارید، این مقاله را دنبال کنید.

نحوه مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-hide-your-phone-number-on-telegram-cover.png

* نحوه مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام اندروید
هرچند که راه هایی برای استفاده از تلگرام بدون شماره تلفن وجود دارد، اما استفاده از شماره برای ایجاد حساب کاربری امن و با ثبات یک روش خوب است. شما همیشه می توانید شماره خود را مخفی کنید تا در پروفایل شما نمایش داده نشود. نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

  • تلگرام را در گوشی اندرویدی خود باز کنید.
  • روی نماد سه خط افقی در بالای صفحه ضربه بزنید.
  • بخش تنظیمات را انتخاب کنید.
  • در صفحه بعدی روی گزینه حریم خصوصی و امنیت ضربه بزنید.
  • روی شماره تلفن در صفحه حریم خصوصی و امنیت ضربه بزنید.
  • در قسمت “چه کسی می تواند شماره تلفن من را ببیند” ، هیچکس را انتخاب کنید تا شماره تلفن خود را در تلگرام از همه افراد مخفی کنید.
  • یا اگر می‌خواهید شماره تلفنتان برای مخاطبین دفترچه تلفنتان در تلگرام قابل مشاهده باشد، می توانید «مخاطبین من» را انتخاب کنید.

دانلود تلگرام