چگونه رتبه خود را در فری فایر افزایش دهیم

چگونه می توانیم رتبه خود را در بازی فری فایر افزایش دهیم؟

 

فری فایر جایگزین برای بازی پابجی موبایل در حال حاضر است. علاوه بر این، از زمانی که بازی پابجی در چندین کشور شد، محبوبیت بازی فری فایر روند افزایشی پیدا کرد. این بازی دارای مسابقات سبک بتل رویال است که تقریباً 10 تا 15 دقیقه طول می کشد و حداکثر 50 بازیکن با آن مبارزه می کنند تا جایی که آخرین نفر زنده بماند.

سبک بازی بسیار خوب است و انبوهی از سلاح ها، وسایل نقلیه و سایر آیتم های درون بازی و همچنین گزینه های شخصی سازی کاراکتر ها برای انتخاب و آزمایش بازیکنان وجود دارد. همانطور که انتظار می رود، بازی دارای سطح بسیار عمیقی از پیشرفت داخلی است. بازیکنان با انجام مسابقات و تکمیل اهدافی که سطح بازیکن را بالا می برد، امتیاز EXP می گیرند. در این مقاله، ما چهار روش را مورد بحث قرار می دهیم که می توانید از آنها برای افزایش رتبه خود در بازی فری فایر استفاده کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-increase-your-rank-in-free-fire-cover.jpg

* چگونه رتبه خود را در فری فایر افزایش دهیم؟

– مسابقات رتبه بندی و کلاسیک بیشتری را بازی کنید
بازی‌هایی که در حالت کلاسیک انجام می‌شوند، حداکثر امتیاز EXP را در میان سایر حالت‌های بازی به استثنای حالت رتبه بندی، که 20٪ EXP بیشتر می دهد، ارائه می دهند. انجام بیشتر این حالت بازی باعث می‌شود رتبه شما سریع تر افزایش یابد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-increase-your-rank-in-free-fire-1.jpg

همچنین، یادتان باشد که به جای کشتار بیشتر، امتیاز EXP بیشتری برای زنده ماندن به شما داده می شود. بنابراین همیشه تلاش برای زنده ماندن تا پایان ایده خوبی است.

چگونه رتبه خود را در فری فایر افزایش دهیم

 

– ماموریت های روزانه را کامل کنید
Free Fire ماموریت های روزانه تصادفی را به بازیکنان خود اختصاص می دهد تا امتیاز EXP بیشتری کسب کنند. این ماموریت ها اغلب بسیار ساده هستند و به راحتی در چند مسابقه قابل تکمیل هستند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-increase-your-rank-in-free-fire-2.jpg

این ماموریت ها را می توانید در قسمت نقشه بازی پیدا کنید. شما باید ماموریت ها را قبل از شروع مسابقه بررسی کنید تا بدانید چه کاری باید انجام دهید تا آن امتیازات اضافی را به دست آورید.

* کارت های EXP
کارت های EXP مقدار معمول امتیازی که در طول یک مسابقه کسب می کنید را دو برابر می کنند. اگر به دنبال افزایش رتبه سریع هستید، اینها یک راه عالی برای انجام این کار هستند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-increase-your-rank-in-free-fire-3.jpg

می‌توانید این کارت‌ها را از بخش Item فروشگاه درون بازی دریافت کنید. هر کارت EXP به اندازه 100 الماس قیمت دارد و هفت روز فعال می ماند.

– الماس خرج کنید و خرید کنید
الماس ارز درون بازی Free Fire است و هر بار که الماس خود را خرج می کنید، مقدار کمی امتیاز EXP به شما پاداش داده می شود. این همچنین زمانی اتفاق می‌افتد که الماس‌های بیشتری خریداری می کنید یا یک شارژ دریافت می‌کنید. اگرچه مقدار EXP به دست آمده نسبتاً کمتر است، اما همچنان یک راه خوب برای افزایش رتبه خود در حین پیشرفت در بازی و فروشگاه بزرگ آن است.


نصب بازی فری فایر