نحوه خروج از حساب کاربری تلگرام

آموزش نحوه خروج از حساب کاربری تلگرام در گوشی اندروید

 

خروج از حساب کاربری تلگرام یکی از مواردی است که ممکن است در برخی مواقع نیاز به آن داشته باشید. این امر می تواند به دلایل مختلفی از جمله عدم استفاده از این پلتفرم، نگرانی از امنیت حساب کاربری و یا تغییر شماره تلفن همراه باشد. همچنین افزودن دوستان زیاد به تلگرام و انجام مکالمه های متعدد می تواند زندگی شما را مختل کند. یک راه خوب برای کنترل میزان استفاده از برنامه این است که از تلگرام خود خارج شوید. در این مقاله قصد داریم به شما راهنمایی کنیم که چگونه می توانید از حساب کاربری تلگرام خود در گوشی اندروید خارج شوید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/how-to-log-out-of-telegram-cover.jpg

نحوه خروج از حساب کاربری تلگرام

 

* نحوه خروج از حساب کاربری تلگرام

ابتدا باید بدانید که خروج از حساب کاربری تلگرام در واقع به معنای حذف حساب کاربری نیست و فقط باعث خروج شما از حساب کاربری فعلی و بازگشت به صفحه ورود در گوشی شما می شود. بنابراین، هرگونه اطلاعات و گفتگوهای شما در حساب کاربری باقی خواهد ماند و پس از ورود دوباره به حساب کاربری، می توانید از آن استفاده کنید. به هرحال برای خروج از حساب کاربری تلگرام خود از طریق گوشی اندروید لازم است مراحل زیر را دنبال نمایید:

 

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید و روی علامت سه خط افقی در بالای صفحه ضربه بزنید تا وارد بخش منو شوید.
  • گزینه تنظیمات Setting را از منو انتخاب کنید.
  • سپس روی سه نقطه عمودی در بالای صفحه ضربه بزنید.
  • از گزینه های بازشو، گزینه خروج از حساب کاربری Log Out را انتخاب کنید.
  • در صفحه خروج، مجدد روی گزینه خروج از حساب کاربری Log Out در پایین صفحه ضربه بزنید.
  • در انتها یک پنجره تأیید ظاهر می شود. گزینه خروج از حساب کاربری Log Out را در پنجره تایید ضربه بزنید تا اقدام خود را تایید کنید.

دانلود تلگرام