نحوه ساخت کمان در بازی ماینکرافت

آموزش نحوه ساخت کمان در بازی ماینکرافت

 

از آنجایی که بازی ماینکرافت یک بازی بقا است، سازگاری با جهان بسیار مهم است. و به همین دلیل است که سلاح ها بسیار مهم هستند، زیرا می توانید به کمک آن ها با خطرات مقابله کنید. در اوایل بازی، اغلب از سلاح هایی مانند تبر یا شمشیر استفاده می شود، اما بعداً، شما فرصتی برای استفاده از سلاح های برد بلند مانند کمان را کمان خواهید داشت. ما در این مقاله به آموزش نحوه ساخت کمان در بازی ماینکرافت خواهیم پرداخت.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-make-a-bow-in-minecraft-cover.jpg

 

* منابع مورد نیاز برای ساخت کمان در بازی ماینکرافت
تنها چیزی که برای ساخت کمان نیاز دارید 3 چوب، 3 تکه نخ و یک میز کاردستی است. چوب ها یکی از اساسی ترین آیتم های بازی هستند. آنها را می توان از دو تخته چوبی که به صورت عمودی در یک شبکه کاردستی قرار می گیرند، درست کرد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-make-a-bow-in-minecraft-1.jpg

برای ساخت تخته، به سمت هر درختی بروید و یک کنده را خرد کنید. پس از اینکه آن را در شبکه کاردستی اینونتوری قرار دادید، 4 تخته چوبی را در سمت راست خواهید دید. وقتی نوبت به منبع مورد نیاز نهایی می رسد، سریع ترین و ساده ترین راه برای گرفتن نخ، کشتن یک عنکبوت است. این یک دشمن متخاصم معمولی است که در مناطق تاریک در اکثر بیوم های ماینکرافت تولید می شود.

نحوه ساخت کمان در بازی ماینکرافت

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-make-a-bow-in-minecraft-2.jpg

 

* نحوه ساخت کمان در بازی ماینکرافت
اکنون که اقلام مورد نیاز را جمع آوری کرده اید، مراحل گام به گام زیر را برای ساخت کمان در بازی ماینکرافت دنبال کنید.

1. ابتدا باید میز کاردستی را انتخاب کرده و برای قرار دادن آن در جهان کلیک راست کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-make-a-bow-in-minecraft-3.jpg

2. سپس، کلیک راست کنید تا رابط آن حاوی یک شبکه ساخت 3×3 باز شود.
3. سه تکه نخ را قرار دهید تا ستون سوم را به طور کامل پر کند.
4. سپس، یک چوب را در شکاف مرکزی بالاترین ردیف قرار دهید.
5. چوب دوم باید در انتهای سمت چپ شکاف ردیف دوم قرار گیرد.
6. در نهایت، چوب نهایی را در سلول مرکزی پایین ترین ردیف قرار دهید.
7. دستور ساخت کمان باید چیزی شبیه به این باشد:

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-make-a-bow-in-minecraft-4.jpg

 

* نحوه گرفتن کمان به روش های مختلف
علاوه بر میز کاردستی، این امکان وجود دارد تا در دنیای ماینکرافت به روش های مختلف نیز کمان تهیه کنید. روش ها شامل موارد زیر است:

1. کشتن اسکلت ها و ولگردها: شما با این روش تقریباً 8.5 درصد شانس دارید که کمان بگیرید.
2. تجارت با روستاییان فلچر: روستاییان فلچر در ماینکرافت می توانند یک کمان غیر جادویی را تنها به قیمت 2 زمرد بفروشند. با این حال، یک فلچر در سطح متخصص می تواند یک کمان جادویی را با بین 7 تا 21 زمرد عوض کند.
3. ماهیگیری: حتی می توانید با ماهیگیری کمان بگیرید و این یک نوع گنج محسوب می شود.

نحوه ساخت کمان در بازی ماینکرافت

 

* نحوه استفاده از کمان در بازی ماینکرافت
پس از اینکه یک کمان ساختید یا با روش های بالا پیدا کردید، نوبت آن است که ببینیم با آن چه کاری می توانید انجام دهید.

کمان در درجه اول یک سلاح برد بلند است. به خاطر داشته باشید که برای استفاده از آن در وهله اول حداقل به یک تیر در اینونتوری خود نیاز دارید. تیرهایی که استفاده می کنید می توانند تیرهای معمولی باشند. اما آنها همچنین می توانند از انوع مختلف باشند که به شما این امکان را می دهد که اثرات متفاوتی را بر روی هدف خود ایجاد کنید.

اگر هر نوع پیکانی در اینونتوری خود دارید، تا زمانی که کمان روی هاتبار شما انتخاب شده است، کلیک راست کنید. این کار به آرامی شروع به شارژ کردن کمان می کند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-make-a-bow-in-minecraft-5.jpg

هنگامی که دکمه را رها می کنید، یک تیر از کمان شلیک می شود. علاوه بر این، می توانید قبل از اینکه کمان به طور کامل شارژ شود، یک تیر پرتاب کنید. شلیک یک تیر با یک بار شارژ کامل (بدون قدرت جادویی) می تواند تا 5.5 قلب آسیب ایجاد کند. تیرها در یک قوس حرکت می کنند، بنابراین تیراندازی به هدف همیشه آسان نیست. اگرچه استفاده از آن نسبتاً ساده است، اما برای افزایش مهارت در انجام این عمل و دستیابی به دقت بیشتر، تمرین مداوم و چندبار تلاش برای انجام این کارها ضروری است.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-make-a-bow-in-minecraft-6.jpg

نحوه ساخت کمان در بازی ماینکرافت

 

* نحوه تعمیر کمان در بازی ماینکرافت
کمان مانند سایر سلاح ها، ابزارها و زره ها دوام دارد. وقتی به 0 رسید، کمان شکسته می شود و شما آن را برای همیشه از دست خواهید داد. خوشبختانه، شما می توانید آن را به روشی ساده ترمیم کنید. با این حال، به دو کمان نیاز دارید، و اگر هر دو مقداری دوام خود را از دست بدهند، بهتر است. زیرا، اگر دو کمان را در یک شبکه کاردستی قرار دهید، می‌توانید یک کمان با دوام ترکیبی و همچنین 5 درصد دوام اضافی را به عنوان پاداش دریافت کنید.
شما می توانید یک کمان را در یک شبکه کاردستی تعمیر کنید. این به هیچ وجه تفاوتی ایجاد نمی کند، بنابراین شبکه ساخت اینونتوری بازیکن ساده ترین گزینه است. با این حال، به خاطر داشته باشید که پس از این تبدیل، یک کمان با دوام بالاتر دریافت خواهید کرد و همچنین یک کمان را به طور کامل از دست خواهید داد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-make-a-bow-in-minecraf-7.jpg

لازم به ذکر است که انجام این کار را می توان با جادوهای ماینکرافت به طور کامل دور زد. می توانید کمان ها را با استفاده از کتاب های طلسم شده ای که می توان از روستاییان خریداری کرد، اعمال کنید. بیشتر اوقات، بازیکنان جادوی بی‌نهایت را انتخاب می‌کنند، زیرا به شما اجازه می‌دهد یک تیر را حمل کنید و هر چند بار که می‌خواهید شلیک کنید. اگرچه، اگر آن کمان نزدیک به شکستن باشد، باید آن را به صورت دستی تعمیر کنید.


دانلود بازی ماینکرافت