نحوه ساخت سطل در ماینکرافت

نحوه ساخت سطل در ماینکرافت چگونه است؟

 

ماینکرافت یک بازی محبوب است که برای بقا و خلاقیت طراحی شده است و یکی از بزرگترین نیروهای محرک بازی، “ابزار” است. ابزار به شما امکان می دهند مواد گرانبها را جمع آوری کنید، که می توان از آنها برای ساخت تجهیزات، سلاح ها و زره های بهتری استفاده کرد که بقا در دنیای ماینکرافت را بسیار آسان تر می کند. علاوه بر این، این ابزارها برای جمع آوری بلوک های مختلف ساختمانی و تزئینی خانه در بازی ماینکرافت، ضروری هستند. تک تک ابزارها دوام دارند، بنابراین در طول گیم پلی چالش های واقعی تری خواهید داشت.

با این حال، یک آیتمی وجود دارد که مانند یک ابزار عمل می کند اما دوام ندارد. بله، ما در مورد یک سطل ( Bucket ) صحبت می کنیم. هیچ بازیکن ماینکرافت، نمی تواند بازی را بدون سطل تصور کند. سطل یک آیتم نسبتاً مفید در ماینکرافت است. بازیکنان می توانند یک سطل بسازند یا آن را در دنیای خود پیدا کنند. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی یک سطل در بازی ماینکرافت بسازید و همچنین درباره کاربردهای سطل توضیح خواهیم داد.

نحوه ساخت سطل در ماینکرافت

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-make-a-bucket-in-minecraft-cover.jpg

* نحوه ساخت سطل در ماینکرافت
تهیه یک سطل در بازی ماینکرافت بسیار آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید سه شمش آهن است. آهن یک سنگ معدن گرانبهای رایج است. شمش‌های آهنی نیز در صندوق های برخی سازه ها و گنجینه مدفون تولید می شوند. با این حال، دستور ساخت زیر را دنبال کنید تا یک سطل در ماینکرافت بسازید:

1. ابتدا باید سنگ آهن را بدست آورید (برای شناسایی ظاهر آن به تصویر زیر مراجعه کنید).

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-make-a-bucket-in-minecraft-1.jpg

2. سپس سنگ آهن را در کوره ذوب کنید تا شمش آهن بدست آید. هر بلوک سنگ معدن یک شمش تولید می کند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-make-a-bucket-in-minecraft-2.jpg

3. اکنون میز کاردستی را در ماینکرافت باز کنید و طبق آموزش زیر شمش های آهن را قرار دهید.

4. ابتدا یک شمش آهن را در سلول مرکزی ردیف وسط قرار دهید. سپس یک شمش آهن را در دو طرف ردیف اول قرار دهید و سلول میانی را خالی بگذارید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-make-a-bucket-in-minecraft-3.jpg

سطل دارای یک دستور ساخت ثابت در ماینکرافت است، بنابراین شما باید شمش های آهن را در نقاط مشخص شده خود در جدول کاردستی قرار دهید.

* جاهایی در بازی ماینکرافت که می توانیم سطل را پیدا کنیم
سطل در بیشتر سازه ها قابل لوت شدن نیست، اما در مکان های خاصی ظاهر می‌شود. شما می توانید سطل را در این مکان ها پیدا کنید:

  • سیاه چال ها
  • دهکده ها
  • عمارت های جنگلی

 

نحوه ساخت سطل در ماینکرافت

 

* کاربردهای مختلف سطل در بازی ماینکرافت
سطل ( Bucket ) یک آیتم نمادین در ماینکرافت است. همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، اکثر بازیکنان حتی نمی توانند بازی را بدون سطل تصور کنند. زیرا بازی را آسان تر می کند و حتی به ما امکان می دهد به اهداف خاصی برسیم. تمام کاربردهایی که یک سطل در بازی ماینکرافت دارد به شرح زیر است:

1. حمل مایعات در ماینکرافت
ممکن است گاهی اوقات این ویژگی ساده را نادیده بگیرید، اما استفاده از یک سطل برای جابجایی بلوک های مایع در اطراف یکی از توانایی های اصلی بازیکنان در ماینکرافت است. جمع کردن آب به شما این امکان را می دهد که بذر بکارید و محصولات را در هر کجا که می خواهید بکارید، اقلام انتخابی را با جریان های آب جابه جا کنید، ابسیدین بسازید و مولدهای سنگفرش بسازید و خیلی چیزهای دیگر.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-make-a-bucket-in-minecraft-4.jpg

2. صید اوباش آبزی
هنگامی که یک سطل را با آب پر می کنید، می توانید از آن برای صید گروه های مختلف آبزی در بازی استفاده کنید. این ماهی‌ها شامل ماهی هایی مانند ماهی کاد، سالمون، ماهی های استوایی و ماهی بادکنکی می شوند. علاوه بر این، شما همچنین می توانید یک axolotl را جمع آوری کرده و رام کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-make-a-bucket-in-minecraft-5.jpg

اگر یک کلکسیونر هستید، می توانید از سطل برای صید یک بچه قورباغه استفاده کنید و آن را به مکان دیگری منتقل کنید، بنابراین می توانید انواع مختلفی از قورباغه ها را در ماینکرافت تهیه کنید.

نحوه ساخت سطل در ماینکرافت

3. جمع آوری پودر برف
پودر برف یک بلوک منحصر به فرد است که جامد نیست و وقتی داخل آن هستید، شروع به انجماد آهسته می کنید، چیزی شبیه غرق شدن. این بلوک دارای خواص بسیار جالبی است که به شما امکان می دهد از آن در طرح های مزرعه خاصی مانند مزرعه قورباغه استفاده کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-make-a-bucket-in-minecraft-6.jpg

4. شیردهی گاو، موش و بز
شما می‌توانید با استفاده از سطل در ماینکرافت، حیواناتی مانند گاو، موش و بز را شیر دهید. سطل های شیر، علاوه بر استفاده برای تهیه کیک، برای موارد دیگری نیز ضروری هستند، زیرا تمام اثرات وضعیتی که بازیکنان در آن زمان دارند را حذف می کنند. این شامل اثرات معجون ها و همچنین موارد دیگری مانند یک فال بد یا خستگی معدن است.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-make-a-bucket-in-minecraft-7.jpg


دانلود ماینکرافت