چگونه در اینستاگرام گروه بسازیم

چگونه می توانیم در اینستاگرام گروه بسازیم؟

 

اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی بسیار محبوب است که در آن می توانید استوری ها، پست ها، حلقه ها، فیلم ها و پیام ها را به اشتراک بگذارید. با افزایش روزافزون تعداد محتوا در اینستاگرام، ممکن است اشتراک گذاری میم ها، حلقه ها یا استوری ها با دوستان خود به صورت جداگانه خسته کننده باشد. چت گروهی با دوستان می تواند تجربه کاربری متنوعی را در اینستاگرام برایتان به ارمغان بیاورد. در این مقاله توضیح می دهیم که چگونه می توانیم در اینستاگرام گروه بسازیم تا تعامل با دوستان را نیز به فعالیت های عادی در اینستاگرام تبدیل کنیم. لینک مستقیم دانلود اینستاگرام جدید هم اکنون در سایت اپ ناب قابل دسترسی است.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-make-a-group-chat-on-instagram-cover.jpg

* ساخت گروه در اینستاگرام

– برای ساخت گروه در اینستاگرام باید مراحل زیر را دنبال کنید:

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-make-a-group-chat-on-instagram-1.jpg

  • ابتدا در صفحه اصلی روی نماد پیام لمس کنید
  • سپس روی نماد مثبت ضربه بزنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-make-a-group-chat-on-instagram-2.jpg

  • یک نوار جستجو به همراه لیست افرادی که در اینستاگرام به آن ها پیام داده اید ظاهر می شود. می توانید روی بیش از یک نفر کلیک کنید و نام گروه خود را ایجاد کنید زیرا اگر روی دکمه برگشت ضربه بزنید گروه ناپدید می شود.
  • برای پیام دادن به گروه، دوباره روی چت ضربه بزنید.
  • برای افزودن افراد بیشتر، می‌توانید روی نام اعضای گروه در بالا کلیک کنید، سپس به پایین اسکرول کنید و روی افزودن افراد ضربه بزنید. به این ترتیب می توانید جستجو کنید و دوستان بیشتری اضافه کنید.

 

چگونه در اینستاگرام گروه بسازیم

 

* لینک دعوت

اگر گروه را ایجاد کرده اید، به عنوان یک ادمین می توانید لینک دعوت را با کلیک بر روی نام گروه فعال کنید که شما را به یک سری گزینه هدایت می کند. پیوندهای دعوت می تواند توسط هر عضوی از گروه برای دعوت از هر فردی صرف نظر از اینکه شما را دنبال می کند یا نه استفاده کند. که در صورتی که نمی خواهید افراد را به صورت جداگانه اضافه کنید، می توانید این پیوند عمومی را برای آنها ارسال کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-make-a-group-chat-on-instagram-3.jpg

– مراحل زیر به شما کمک می کند لینک دعوت را فعال یا غیرفعال کنید:

  • روی نام گروه یا در صورت عدم وجود نام گروه روی نام اعضای گروه ضربه بزنید.
  • گزینه Invite link را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. این شما را به دکمه ای هدایت می کند که می توانید آن را فعال یا غیرفعال کنید.
    همچنین گزینه‌هایی برای بازنشانی لینک ، کپی کردن لینک یا ارسال آن در برنامه اینستاگرام، به یک فرد یا گروه دیگر، به شما نشان می دهد.

انجام فعالسازی یا غیرفعال کردن لینک، به همه اعضای گروه اطلاع داده می شود. به این ترتیب آنها می توانند لینک را کپی کرده و فرد مورد نظر خود را نیز دعوت کنند.