نحوه ساخت لوم در ماینکرافت

نحوه ساخت و استفاده از لوم در بازی ماینکرافت چگونه است؟

 

بلوک های کاربردی در بازی ماینکرافت یکی از عوامل مهم برای پیشرفت هستند. برخی از مهم ترین بلوک ها شامل میز کاردستی، میز آهنگری، صندوقچه، سندان، کوره و بسیاری دیگر می شود. این بلوک ها هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند که معمولاً برای تحقق هدف نهایی بازی طراحی شده است. با این حال، برخی از این بلوک های کاربردی فقط برای ساده تر کردن و لذتبخش کردن بازی هستند. یکی از آن بلوک ها، لوم است.

لوم یک ابزار چوبی با کاربرد بسیار خاص است. لوم دستور ساخت ساده ای دارد. البته می توانید آن را در روستاها نیز پیدا کنید. برای اعمال طرح ها یا الگوهای مختلف بر روی بنرها می توانید از لوم استفاده کنید. با این کار می توانید پایگاه خود را با چند تصویر موج دار رنگارنگ تزئین کنید. ما در این مقاله نحوه ساخت و استفاده از لوم را برای سفارشی کردن بنر خود در بازی توضیح می دهیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-make-a-loom-in-minecraft-cover.jpg

نحوه ساخت لوم در ماینکرافت

 

* برای ساخت لوم چه منابعی نیاز است؟
تمام منابعی که برای ساخت یک لوم در بازی ماینکرافت نیاز دارید، به شرح زیر است:

1- 2 تخته چوبی Wooden Planks (هر کدام)
2- 2 تکه ریسمان String
3- 1 جدول کاردستی Crafting Table

ریسمان یک آیتم است که از عنکبوت ها تولید می شود. بنابراین، کشتن این موجودات مطمئن ترین راه برای گرفتن ریسمان است. شب منتظر بمانید یا غارها را کاوش کنید تا با عنکبوت ها روبرو شوید.
جدول کاردستی تقریباً بلوک اصلی ابزار در بازی است.

* نحوه ساخت لوم در بازی ماینکرافت
برای ساخت لوم در ماینکرافت، مراحل گام به گام زیر را دنبال کنید:

  • یک جدول کاردستی را انتخاب کنید و آن را در محیط بازی قرار دهید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-make-a-loom-in-minecraft-1.jpg

  • پس از آن، روی جدول کاردستی کلیک راست کنید تا شبکه ساخت 3×3 باز شود.
  • دو ریسمان را به صورت افقی کنار هم در ردیف اول یا دوم قرار دهید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-make-a-loom-in-minecraft-2.jpg

  • سپس، به سادگی دو تخته را در زیر رشته ها در شبکه کاردستی قرار دهید.
  • در نهایت، بلوک لوم در سمت راست ظاهر می شود. می توانید آن را به اینونتوری خود منتقل کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-make-a-loom-in-minecraft-3.jpg

نحوه ساخت لوم در ماینکرافت

 

* لوم را در کجا می توان پیدا کرد؟
تنها جایی که می‌توانید لوم پیدا کنید، منطقه دهکده در ماینکرافت است. یکی از خانه هایی که در اینجا می تواند لوم تولید کند، خانه چوپان است. چوپان دارای کت سفید و کلاه کلاسیک چوپانی است.

* نحوه استفاده از لوم در بازی ماینکرافت
لوم دارای سه عملکرد اصلی در بازی است، اما قابل توجه ترین آنها سفارشی سازی بنرها است. اینها بلوک های تزئینی بسیار جالبی هستند. نحوه سفارشی سازی بنرها را در مراحل زیر بیاموزید:

1. سفارشی سازی بنرها
با کلیک راست بر روی لوم، رابط کاربری آن باز می شود. در سمت چپ، سه شکاف خالی را مشاهده خواهید کرد که در زیر برای بنر، رنگ و الگوی بنر در نظر گرفته شده است. بنر در این مورد یک بوم است و رنگ ها نیز نشان دهنده رنگ طرح شما خواهد بود. الگوهای بنر مواردی هستند که می توانید با کاوش در دنیای خود پیدا کنید. آنها به شما اجازه می دهند طرحی را که از قبل ایجاد کرده اید روی بنر خود قرار دهید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-make-a-loom-in-minecraft-4.jpg

نحوه ساخت لوم در ماینکرافت

 

هنگامی که یک بنر و یک رنگ قرار دادید، گزینه های متعددی را در قسمت مرکزی رابط کاربری لوم خواهید دید. اینها امکانات طراحی هستند که می توانید اعمال کنید.از الگوهای ساده مانند رنگ آمیزی نیمی از بنر گرفته تا برخی از موارد بسیار پیچیده مانند الگوی آجری و … علاوه بر این، می توانید این طرح ها را با هم ترکیب کنید و رنگ های مختلف را با هم ترکیب کنید و چیزی واقعا منحصر به فرد ایجاد کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-make-a-loom-in-minecraft-5.jpg

با کلیک بر روی هر یک از گزینه ها، بخشی از رابط کاربری لوم در سمت راست فعال می شود. پیش نمایشی از طرح بنر سفارشی خود را در بالا و بنر را در پایین سمت راست خواهید دید. برای ایجاد ظاهر روی بنر خود، روی آن مورد کلیک کنید و طرح به طور خودکار اعمال می شود.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-make-a-loom-in-minecraft-6.jpg

2. ایستگاه کار شپرد
دومین کاربرد مهم لوم در بازی ماینکرافت، برای ایجاد یک ایستگاه کار روستایی است. وقتی آن را نزدیک یک روستای بیکار بگذارید، مردم آنجا چوپان می شوند. شپردها فقط با رنگ های طبیعی (به غیر از صورتی) از شما پشم می خرند و پشم های رنگی و محصولات پشمی مانند تخت، فرش و بنر را در اختیار شما قرار می دهند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-make-a-loom-in-minecraft-7.jpg

3. دکوراسیون و ساختمان
لوم ها علاوه بر کاربردهای مذکور، بلوک‌هایی هستند که معمولاً به عنوان بلوک های جداکننده برای نمای بیرونی ساختمان و یک بلوک دکوراسیون معمولی در اتاق نشیمن استفاده شوند.


دانلود ماینکرافت