نحوه ساخت کندوی عسل در ماینکرافت

نحوه ساخت کندوی عسل در ماینکرافت چگونه است؟

 

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که در بازی ماینکرافت، یک مزرعه زنبور عسل داشته باشید؟ ماینکرافت به شما این شانس را می دهد که بدون هیچ گونه خطر نیش دردناک، این کار را زندگی کنید. راه اندازی یک مزرعه زنبور عسل در ماینکرافت بسیار آسان است و به شما این امکان را می دهد تا تمام عسلی را که دلتان می خواهد جمع آوری کنید. اما ابتدا باید نحوه درست کردن کندوی عسل و همچنین سایر نکات و ترفندهای مربوط به زنبور عسل را بدانید. برای یادگیری نحوه ساخت کندوی زنبور عسل در بازی ماینکرافت تا انتهای این مقاله همراه باشید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-make-beehives-in-minecraft-cover.jpg

نحوه ساخت کندوی عسل در ماینکرافت
شما به دو منبع کلیدی برای ساخت کندو نیاز دارد: لانه زنبوری و تخته. به صورت دقیق تر، شنا به شش تخته و سه قطعه لانه زنبوری در هر کندو نیاز دارید. هنگامی که آنها را دریافت کردید، کارهای زیر را باید انجام دهید:

1. منوی کاردستی را باز کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-make-beehives-in-minecraft-1.jpg

2. سه تخته در امتداد ردیف بالایی شبکه کاردستی و سه تخته دیگر در امتداد ردیف پایین قرار دهید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-make-beehives-in-minecraft-2.jpg

3. سه تکه لانه زنبوری را در مرکز قرار دهید، یک نوع ساندویچ با تخته هایی در بالا و پایین و عسل در وسط ایجاد کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-make-beehives-in-minecraft-3.jpg

4. سپس کندوی عسل جدید خود را جمع آوری کنید و آن را در فهرست اینونتوری خود قرار دهید.

توجه: می توانید از هر نوع تخته ای استفاده کنید و امکان ترکیب و تطبیق رنگ های مختلف وجود دارد. نتیجه همیشه یکسان خواهد بود، بنابراین می توانید از انواع مختلف تخته برای ساخت کندوهای عسل به تعداد مورد نیاز استفاده کنید.

نحوه ساخت کندوی عسل در ماینکرافت

 

* نحوه به دست آوردن تخته ها
ساخت تخته از چوب یکی از اولین چیزهایی است که در حین بازی یاد می گیرید، بنابراین برای اکثر بازیکنان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. اما، اگر در این بازی کاملاً تازه کار هستید، ممکن است ندانید از کجا شروع کنید، بنابراین نحوه انجام آن به شرح زیر است:

1. کمی چوب بردارید.
2. موجودی یا اینونتوری را باز کنید و یک تکه چوب را در یک خانه کوچک کاردستی قرار دهید.
3. هر تکه چوب چهار تخته به شما می دهد. برای جمع آوری آنها در موجودی خود کلیک کنید. در صورت نیاز با چوب بیشتری تکرار کنید تا تخته های بیشتری بدست آورید.

ابتدایی ترین راه برای به دست آوردن چوب، مشت زدن به درختان است، که بیشتر در جنگل ها خواهید یافت. سعی کنید از تبر برای سرعت بخشیدن به انجام آن استفاده کنید

* نحوه به دست آوردن لانه زنبوری
هرچقدر که کار جمع آوری تخته ها نسبتاً ساده است، به دست آوردن لانه زنبوری به کمی تلاش بیشتر و برخی تجهیز به شرح زیر است:
قبل از اینکه به دنبال زنبورها و عسل بروید، مطمئن شوید که یک قیچی دارید. می توانید آن ها را از چوپان ها بخرید، از صندوقچه ها لوت کنید یا با دو شمش آهن روی میز کاردستی خود درست کنید. برای انجام این کار، یک شمش را در مرکز خانه های کاردستی و یکی را در گوشه پایین سمت چپ قرار دهید.

نحوه ساخت کندوی عسل در ماینکرافت

 

* نحوه پیدا کردن لانه
با تهیه قیچی، در مرحله بعدی باید یک لانه زنبور عسل را پیدا کنید. به یاد داشته باشید که لانه ها و کندوها تنها منبع عسل و لانه زنبوری در کل بازی هستند. بنابراین واقعاً هیچ گزینه دیگری وجود ندارد. شما باید سفر کنید و یک لانه را پیدا کنید. برای اینکه شانس خود را افزایش دهید بهتری است که آن را در مراتع جستجو کنید. زنبورها در آنجا به راحتی پیدا می شوند. آنها همچنین دوست دارند در زیست بوم های مشابه، مانند دشت ها و جنگل ها، در نزدیکی گل ها زندگی کنند. به دنبال درختان در این مناطق باشید.

لانه ها در کنار درخت خواهند بود، معمولاً چند بلوک بالاتر از پایه. با این حال، اگر می خواهید عسل برداشت کنید، نمی توانید از هر لانه ای استفاده کنید! شما باید لانه ای را پیدا کنید که سطح عسل آن پنج باشد. با نگاه دقیق به هر لانه می توانید تفاوت را تشخیص دهید. آنهایی که در سطح پنج قرار دارند ظاهری کمی متفاوت دارند، با سوراخ های عسلی رنگ که مقداری از تکه های عسل از پایین آن بیرون می‌ریزد. 

 

* نحوه ساخت آتش کمپ
پس از پیدا کردن یک لانه خوب، می توانید از قیچی استفاده کنید و فوراً لانه زنبوری را مال خود کنید. اما زنبورها از این بابت خیلی خوشحال نخواهند شد. زنبور ها درحالت عادی به مردم آسیب نمی رسانند. اما اگر احساس خطر کنند، دشمن شما خواهند شد و شروع به حمله به شما خواهند کرد. این امر برداشت لانه زنبوری مورد نیاز را بسیار دشوارتر می کند. خوشبختانه، یک ترفند ساده برای نگه داشتن زنبورها در کنار شما وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک آتش کمپ بسازید و آن را در زیر لانه یا روی یکی از بلوک های اطراف آن قرار دهید. دود آتش، زنبورها را آرام می کند، بنابراین دیگر نگران تعقیب انبوهی از آنها نخواهید بود. برای ساخت آتش کمپ باید مراحل زیر را انجام دهید:

نحوه ساخت کندوی عسل در ماینکرافت

 

1. میز کاردستی خود را باز کنید.
2. مقداری زغال سنگ در مربع مرکزی خانه ها قرار دهید، با یک چوب در بالا و دو چوب دیگر در دو طرف زغال سنگ.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-make-beehives-in-minecraft-4.jpg

3. سه بلوک چوبی را در امتداد ردیف پایین قرار دهید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-make-beehives-in-minecraft-5.jpg

* نحوه برداشت لانه زنبوری
با آتش کمپ روشن، می توانید با خیال راحت لانه زنبوری را برداشت کنید. برای این کار کافی است از قیچی خود روی لانه استفاده کنید. شما می توانید تا سه قطعه لانه زنبوری را در هر لانه استخراج کنید. پس از آن، اگر می خواهید بیشتر برداشت کنید، باید منتظر بمانید تا زنبورها دوباره آن را پر کنند.

توجه: برای برداشت عسل نیز می توانید از همین روش استفاده کنید. به جای استفاده از یک قیچی، از یک بطری شیشه ای روی لانه استفاده کنید. بطری به یک بطری عسل تبدیل می شود که می توانید از آن برای درمان سم یا برای صنایع دستی استفاده کنید.

 

* با کندوی عسل چه کاری می توان انجام داد؟
کندو دقیقا مانند لانه زنبور عسل است. این خانه برای زنبورهای عسل است و به مرور زمان می توان آن را با عسل و لانه زنبوری پر کرد. تنها تفاوت این است که لانه ها به طور طبیعی در بازی ایجاد می شوند، در حالی که کندوها باید ساخته شوند. حداکثر سه زنبور عسل می توانند در هر کندو زندگی کنند. شما می توانید چندین کندو در نزدیکی خانه یا روستای خود راه اندازی کنید تا مزرعه زنبور عسل خود را بسازید. این به شما یک منبع ثابت از عسل و لانه زنبوری می دهد. عسل یک منبع درمانی مفید و یکی از اقلام صنایع دستی است و از لانه زنبوری برای اپیلاسیون و کاردستی استفاده می شود.


دانلود ماینکرافت