نحوه پیام دادن به خود در واتساپ

نحوه پیام دادن به خود در واتساپ چگونه است؟

 

گاهی ممکن است پیش بیاید که در واتساپ با پیام ها، میم ها، ویدیوها یا اطلاعات دیگری مواجه شوید که بخواهید آن ها را برای استفاده بعدی ذخیره کنید. شما این امکان را دارید که پیام ها را ستاره دار کنید تا بعداً دوباره از آنها بازدید کنید. اما پیام های ستاره دار می توانند پس از مدتی شما را ملزم به بازدید مجدد از چت های قدیمی کنند. واتساپ راه حل دیگری برای این موضوع ارائه کرده است. غول پیام رسانی متعلق به متا، ویژگی «به خودت پیام بده» را در دسترس همه کاربران قرار می دهد که یکی از ویژگی های اضافی بسیار مفید در بین سایر ویژگی های واتساپ به شمار می رود. اگر می خواهید روشی آسان برای ذخیره پیام ها، عکس ها، ویدیو ها یا موارد دیگر را یاد بگیرید، در این مقاله می خواهیم نحوه پیام دادن به خود را در واتساپ توضیح دهیم.

نحوه پیام دادن به خود در واتساپ

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-message-yourself-on-whatsapp-cover.jpg

* نحوه پیام دادن به خود در واتساپ
جدا از روش رسمی که توسط واتساپ معرفی شده است، همچنین راه حلی برای شروع مکالمه با خود در برنامه واتساپ وجود دارد. برای کاربران واتساپ، ویژگی پیام به خود، چیز جدید نیست. امکان ارسال پیام به خود با استفاده از لینک URL واتساپ برای طولانی ترین زمان موجود امکان پذیر است. اما باید درنظر بگیریم که همه کاربران مایل به استفاده از URL برای استفاده از این ویژگی نیستند. نحوه استفاده از قابلیت پیام به خود در WhatsApp در گوشی های اندروید به شرح زیر است:

1. واتساپ را باز کنید و روی دکمه «چت جدید» در پایین صفحه کلیک کنید. در لیست مخاطبین، شماره تلفن خود را با تگ «به خودت پیام بده» پیدا خواهید کرد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-message-yourself-on-whatsapp-1.jpg

(توجه: برای شروع چت می توانید روی شماره تماس خود ضربه بزنید، اما به مرحله بعدی بروید و مراحل را مطابق با آن دنبال کنید تا مجبور نباشید شماره تلفن خود را در پنجره چت ببینید.)

2. این یک مرحله اختیاری است، اما ما به شما پیشنهاد می کنیم به قسمت مخاطبین «Contacts» در گوشی اندرویدی خود بروید. سپس، شماره تلفن شخصی خود را در دستگاه خود ذخیره کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-message-yourself-on-whatsapp-2.jpg

3. با ذخیره شماره تلفن خود، نام مخاطب را در چت “به خودت پیام بده” نشان می دهد. اکنون می‌توانید با استفاده از این پنجره چت، متن‌هایی را برای خود به عنوان یادآوری، فهرست کارها یا اشتراک گذاری فایل ها در وب و تلفن همراه ارسال کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-message-yourself-on-whatsapp-3.jpg

نحوه پیام دادن به خود در واتساپ

4. همچنین، هر زمان که می‌خواهید عکس‌ها یا ویدیوهایی را حفظ کنید، فقط روی دکمه Forward یا «به جلو» در کنار رسانه در پنجره چت ضربه بزنید. سپس از لیست مخاطبین در واتساپ، چت «به خودتان پیام دهید» را انتخاب کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-message-yourself-on-whatsapp-4.jpg

5. کار تمام است! همانطور که در تصویر می بینید، از چت “پیام به خودت” برای به اشتراک گذاشتن اسکرین شات استفاده شده است. سپس می توان از طریق واتساپ وب به آنها دسترسی داشت.حتی می توانید در این چت پیام های صوتی را برای خود ارسال کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-message-yourself-on-whatsapp-5.jpg


دانلود واتساپ