نحوه کسب درآمد از تیک تاک

نحوه کسب درآمد از تیک تاک چگونه است؟

 

تیک تاک در حال حاضر یکی از بهترین شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری ویدیوی کوتاه است. با عضویت میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان، به راحتی می توان فهمید که چرا افراد زیادی برای کسب درآمد به سمت این برنامه می روند. اگر به طور مرتب در تیک تاک محتوا تولید می کنید، ممکن است علاقه مند به کسب درآمد از محتوای خود نیز باشید. این مقاله ضمن بحث درباره الزامات تیک تاک در مورد کسب درآمد، به شما می گوید که چگونه می توانید از طریق ویدیوهای خود د تیک تاک کسب درآمد کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-monetize-from-tiktok-cover.jpg

* الزامات تیک تاک برای کسب درآمد؟
مانند سایر شبکه های اجتماعی معروف، تیک تاک نیز چند دستورالعمل را برای کسانی که می خواهند کسب درآمد کنند، تعیین کرده است. شما نمی توانید از همان ابتدای شروع به کار با تیک تاک، کسب درآمد کنید. الزامات مهم تیک تاک برای کسب درآمد به شرح زیر است:

  • کاربر دارای سن 18 سال به بالا باشید.
  • 10000دنبال کننده معتبر داشته باشید.
  • حداقل 100000 بازدید ویدیوی واقعی در 30 روز گذشته داشته باشید.
  • پست ها و حساب شما از دستورالعمل‌های انجمن و شرایط خدمات تیک تاک پیروی کند.
  • در ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا یا ایتالیا مستقر باشید.

خط آخر دستورالعمل ممکن است برای اکثر افراد مشکل ساز باشد. اما خبر خوب این است که این تنها راه کسب درآمد از اپلیکیشن نیست.

نحوه کسب درآمد از تیک تاک

 

تیک تاک، کاربران را تشویق می کند که از چهار قانون ساده پیروی کنند:
محتوای نقض کننده قوانین تیک تاک را حذف کنید.
برای محتوای بزرگسالان، محدودیت سنی تعیین کنید، تا فقط بزرگسالان (18 سال و بالاتر) آن را مشاهده کنند.
استانداردهای واجد شرایط بودن فید For You (FYF) را حفظ کنید تا اطمینان حاصل شود که هر محتوایی که سیستم پیشنهاد تاک تاک ممکن است تبلیغ کند برای طیف وسیعی از مخاطبان مناسب است.
جامعه مجازی خود را با اطلاعات، ابزارها و منابع توانمند کنید.

* نحوه کسب درآمد از تیک تاک
راه های زیادی برای کسب درآمد از حساب تیک تاک شما وجود دارد. شما می توانید به راحتی استراتژی خود را با نیازهای فعلی خود تنظیم کنید. نکته های کسب درآمد در تیک تاک به شرح زیر است:

1. ثبت نام در TikTok Creator Next
قبل از هر چیزی، باید در TikTok Creator Next ثبت نام کنید. طبق گفته توسعه دهندگان تیک تاک، این برنامه هدف کمک به کسب درآمد تولید کنندگان محتوا را دنبال می کند. تیک تاک همچنین به شما امکان دسترسی به ویژگی های انحصاری را می دهد که به شما در ایجاد محتوای بهتر کمک می کند. نحوه ثبت نام به شرح زیر است:

نحوه کسب درآمد از تیک تاک

 

  • تیک تاک را باز کنید و روی پروفایل خودضربه بزنید.
  • روی نماد سه خط ضربه بزنید.
  • ابزار Creator Tools را انتخاب کنید.
  • به پایین بروید و Join را در کنار بنر Creator Next انتخاب کنید.
  • سپس دستورالعمل ها را دنبال کنید.

اگر این گزینه برای شما در دسترس نیست، به این معنی است که این ویژگی هنوز در منطقه شما در دسترس نیست.

2. تولید محتوای مفید و سرگرم کننده
بستر یا بازاری را پیدا کنید که متناسب با کسب و کار، علاقه یا سرگرمی شما باشد. در تیک تاک از محتوایی مانند اینها بر اساس بازدیدها، تعامل و موارد دیگر می توان کسب درآمد کرد. نکته جالب در مورد این روش این است که پول شما به طور منظم محاسبه می شود. شما می توانید 30 روز پس از حسابرسی حساب خود، برداشت وجوه خود را از طریق PayPal یا Zelle با حداقل 10 دلار در هر برداشت شروع کنید. تیک تاک محل بسیاری انواع محتوا ها مانند بازی، آموزش زندگی، آشپزی و موارد دیگر است که می توانید به یکی از مواردی که علاقه دارید وصل شوید تا مردم بتوانند پست های ارزشمند شما را ببینند. TikTok به شما امکان می دهد موسیقی و میم اضافه کنید تا تنوع بیشتری به محتوای شما بخشد و افراد بیشتری را جذب می کند.

نحوه کسب درآمد از تیک تاک

 

3. تبلیغ کننده شوید
برخی از افراد برای جستجوی محصولاتی که می خواهند بخرند از تیک تاک استفاده می کنند. این به عنوان یک فرصت عالی برای شما برای تبدیل شدن به یک تبلیغ کننده در TikTok است. با استفاده از ویژگی TikTok Shop for Creator، می توانید شروع به اضافه کردن لینک هایی به پست های خود کنید تا افراد از طریق کلیک روی لینک هایی که ایجاد کرده اید، خرید کنند. برای استفاده از این ویژگی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • TikTok را باز کنید و روی پروفایل ضربه بزنید
  • روی نماد سه خط ضربه بزنید.
  • ابزار Creator Tools را انتخاب کنید.
  • به پایین اسکرول کنید و روی Tiktok Shop for Creators ضربه بزنید.
  • سپس دستورالعمل ها را دنبال کنید.

4. با برندها همکاری کنید
شاید چالش برانگیزترین راه برای کسب درآمد از تیک تاک، همکاری با برندهای دیگر باشد. این می تواند از طریق پست های حمایت شده یا از فروش محصولات آنها از طریق محتوای خود باشد. به یاد داشته باشید که برندها فقط با هر کسی در TikTok شریک نمی شوند. قبل از اینکه برندها شما را به عنوان یک منبع تبلیغاتی بالقوه در نظر بگیرند، باید دنبال کنندگان زیادی داشته باشید.

نحوه کسب درآمد از تیک تاک

 

5. راه اندازی یک فروشگاه
در اکثر کشورهایی که ویژگی TikTok Next در دسترس نیست، بیشتر کاربران از تیک تاک برای راه اندازی فروشگاه استفاده می کنند. راه اندازی یک فروشگاه در TikTok با در نظر گرفتن مدت زمانی که مردم در تیک تاک سپری می کنند، یک سرمایه گذاری امیدوارکننده است. برای شروع، مراحل زیر را انجام دهید:

  • اپلیکیشن شبکه اجتماعی تیک تاک را باز کنید و روی پروفایل خود لمس کنید.
  • روی علامت سه خط ضربه بزنید.
  • ابزار Creator Tools را انتخاب کنید.
  • به پایین بروید و روی Tiktok Shop for Sellers ضربه بزنید.
  • در نهایت، دستورالعمل ها را دنبال کنید.

دانلود تیک تاک