نحوه پین کردن پیام در چت واتساپ

واتساپ اکنون به شما امکان می دهد پیام ها را در چت پین کنید + نحوه انجام پین

 

واتساپ مدتی پیش روی ایده قابلیت پین کردن پیام ها کار می کرد و بالاخره این موضوع رسمی شد. این قابلیت اکنون در اندروید، iOS و واتساپ وب منتشر شده است و برجسته کردن موارد مهم را آسان‌تر می‌کند تا هیچ زحمتی برای پیدا کردن پیام های مهم وجود نداشته باشد. قابلیت پین کردن پیام های در چت واتساپ پس از آن صورت می‌گیرد که واتساپ چند به‌روزرسانی بتا را برای آن معرفی کرد. در ماه اکتبر، این ویژگی برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا در اندروید منتشر شد. شما می‌توانید انواع مختلفی از پیام ها مانند متن‌ها، نظرسنجی‌ها، تصاویر، ایموجی‌ها و موارد دیگر را پین کنید و همه آنها دارای مزیت رمزگذاری انتها به انتها هستند. پیام ها را می توان به مدت 24 ساعت، 7 روز یا 30 روز پین کرد و انتخاب پیش فرض آن 7 روز است.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/how-to-pin-a-message-in-whatsapp-chat-1.jpg

نحوه پین کردن پیام در چت واتساپ

این قابلیت برای چت های فردی و گروهی در دسترس است. در چت های گروهی، مدیران می توانند انتخاب کنند که آیا می خواهند همه اعضا پیام ها را پین کنند یا این ویژگی را فقط برای خود داشته باشند. بنابراین همه اعضای گروه می توانند ببینند که آیا یک پیام پین شده است و چه کسی آن را پین کرده است! در ادامه درباره نحوه پین کردن پیام ها در واتساپ توضیح می دهیم.

* نحوه پین کردن پیام در چت واتساپ

  • به یک چت در واتساپ بروید و روی پیامی که می‌خواهید پین کنید ضربه بزنید و نگه دارید.
  • به منوی سه نقطه بروید و سپس گزینه «پین» را بزنید.

شما می‌توانید با فشار طولانی یک پیام و انتخاب گزینه آنپین «Unpin» به سرعت پین آن را بردارید.

پیام‌ های پین شده در واتساپ علاوه بر قابلیت چت های پین شده، که مدتی است در دسترس است، می‌آیند. همچنین برای ذخیره پیام‌های مهم، پیام‌های ستاره‌دار دریافت می‌کنید، اما این مانند یک مرحله اضافه شده برای دسترسی به آنها عمل می‌کند و پیام‌های پین‌شده می‌تواند مفیدتر باشد. با این حال، باید دید که آیا می توانید چندین پیام را پین کنید، که گزینه ای برای پیام های ستاره دار است. این ویژگی هنوز در حال انتشار است و باید به زودی برای همه عرضه شود.


دانلود واتساپ