نحوه پین ​​کردن پیام در تلگرام

نحوه پین ​​کردن پیام در تلگرام چگونه است؟

 

یکی از ویژگی های کاربر پسند که به نظر می رسد در پیام رسان تلگرام کاملا دست کم گرفته شده است، قابلیت پین کردن یا سنجاق کردن پیام است. شما می توانید در هر صفحه چت، پیام های مورد نظر خود را پین کنید تا در بالای صفحه چت قرار بگیرد. این کار اطمینان می دهد که می توانید سریع و آسان به آن پیام ها دسترسی داشته باشید.

همچنین می توانید صفحه چت های خصوصی یا گروه های مهم خود را پین کنید تا در هر زمان که بخواهید به آسانی در صفحه اصلی تلگرام به آن دسترسی داشته باشید. گروه ها نیز اغلب پیام های مهم را نیز پین می کنند تا اطمینان حاصل شود که هر عضو شانس مشاهده آنها را دارد. قابلیت پین کردن در واقع تجربه ای راحت از چت کردن را برای شما به ارمغان می آورد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید پیام های چت و همچنین صفحه چت در تلگرام پین کنید.

نحوه پین ​​کردن پیام در تلگرام

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-pin-message-in-telegram-cover.jpg

* نحوه پین ​​کردن پیام در تلگرام
پین کردن پیام در تلگرام کار نسبتاً ساده ای است. با انجام مراحل زیر می توانید پیام های افراد را در چت یا گروه را پین کنید:

1. چتی را که می خواهید در تلگرام پین کنید را باز کنید.
2. روی پیام مورد نظر خود ضربه بزنید تا کادر بازشو ظاهر شود.
3. سنجاق کردن Pin را انتخاب کنید، سپس انتخاب کنید که می خواهید به همه طرف ها اجازه دهید بدانند که شما آن پیام را پین کرده اید یا خیر.
4. با ضربه زدن روی سنجاق کردن Pin اقدام خود را تأیید کنید.

اکنون پیام مورد نظر در بالای صفحه چت قرار می گیرد. و با لمس آن به پیامی که پین کرده این خواهید رفت. هنگامی که دیگر به آن نیاز ندارید و میخواهید آن را از حالت پین خارج کنید، به سادگی روی نماد “x” واقع در سمت راست پیام ضربه بزنید و برداشتن سنجاق Unpin را انتخاب کنید. شما می توانید هر تعداد پیامی را که می خواهید پین کنید. البته لازم به ذکر است که برای مدیریت پیام هایی که پین کرده اید، باید روی علامت سه خط افقی سنجاق که سمت راست پیام هایی که پین کرده اید ضربه بزنید تا لیست پیام های پین شده نمایش داده شود و به راحتی آن ها رو مدیریت کنید.

نحوه پین ​​کردن پیام در تلگرام

 

* نحوه پین ​​کردن صفحه چت در تلگرام
این امکان نیز وجود دارد تا چت های اضطراری که همیشه به آن نیاز دارید را پین کنید. همچنین این کار برای کانال ها یا گروه ها قابل انجام است.

مراحل پین کردن صفحه چت در تلگرام به شرح زیر است:

1. تلگرام را روی گوشی اندروید خود باز کنید.
2. سپس روی چت، کانال یا گروه مورد نظر خود که می خواهید پین کنید، لمس کنید و نگه دارید.
3. از برگه ظاهر شده در بالای صفحه، نماد سه نقطه عمودی را بزنید.
4. گزینه سنجاق کردن Pin را بزنید.

اکنون صفحه چت مورد نظر شما در بالای تمام چت ها (زیر کانال تبلیغاتی پروکسی) قرار خواهد گرفت. برای لغو پین نیز عملیات بالا را مجدد تا مرحله سوم انجام دهید و در انتها گزینه برداشتن سنجاق Unpin را بزنید.


دانلود تلگرام