نحوه بازی در تلگرام

نحوه انجام بازی در تلگرام چگونه است؟

 

همانطور که می دانید، تلگرام به عنوان رقیب واتساپ شناخته شود، اما تلگرام به لطف برخی ویژگی های بسیار جالب، کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. یکی از این ویژگی های جالب، ربات ها هستند. ربات تلگرام مورد توجه توسعه دهندگان و کاربران قرار دارد. یکی از این ربات ها قابلیت انجام بازی را ارائه می دهد. که به کاربران اجازه می دهد تا در یک چت تلگرامی بازی کنند. ما در این مقاله نحوه انجام بازی در تلگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-play-games-in-telegram-cover.jpg

* نحوه بازی در تلگرام
برای اجرای بازی ها در تلگرام به یک دستگاه اندرویدی دارای نسخه 4.4 کیت کت یا بالاتر نیاز دارید. همچنین، باید برنامه تلگرام را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

نحوه بازی در تلگرام

1. اگر از تلگرام استفاده نمی کنید اما می خواهید ربات های بازی تلگرام را امتحان کنید، می‌توانید برنامه آن را از طریق گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

2. در حال حاضر حدود 30 بازی در تلگرام وجود دارد که اکثر آنها توسط ربات gamee@ و سه بازی توسط ربات gamebot@ رسمی ارائه شده اند. می‌ توانید یک بازی را با راه اندازی یک چت برای ربات یا فعال کردن ربات در یک چت فردی یا چت گروهی شروع کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-play-games-in-telegram-1.jpg

3. برای مثال، می‌توانید نماد چت جدید را بزنید و ربات «gamee» را جستجو کنید. سپس، وقتی وارد چت ربات شدید، برای شروع روی «شروع» ضربه بزنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-play-games-in-telegram-2.jpg

4. سپس می توانید یک بازی تصادفی یا از بین بازی های پرطرفدار انتخاب کنید یا اینکه طبقه بندی های مختلف را بررسی کنید. به سادگی یک بازی را انتخاب کنید، سپس انتخاب کنید که آیا می خواهید انفرادی یا با دوستان بازی کنید. در مرحله بعد، بازی باید بارگذاری شود.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-play-games-in-telegram-3.jpg

5. اکثر بازی ها دارای کنترل های ساده دو دکمه ای هستند، بنابراین در اجرای آنها مشکلی ندارید. تلگرام همچنین امتیازات شما و دوستانتان را ذخیره می کند تا آمار امتیازات قابل مشاهده باشد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-play-games-in-telegram-4.jpg

نحوه بازی در تلگرام

 

لازم به ذکر است که ربات gamee@ تعدادی بازی مختلف را در موضوعاتی مانند آرکید، پرش و دویدن، پازل و منطق، ورزش و مسابقه و یکپارچه سازی با سیستم عامل ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، gamebot@ بازی هایی مانند Math Battle، Corsairs و Lumber Jack را ارائه می دهد. بازی ها بسیار ساده هستند زیرا در HTML5 ساخته شده اند و مانند یک صفحه وب بارگذاری می شوند. اگر به دنبال بازی های حرفه ای تر و با گرافیک بالا هستید، بهتر است سمت این ربات ها نروید. اما اگر از انجام بازی های معمولی با دوستان خود مشکلی ندارید، این بازی ها بسیار سرگرم کننده هستند.


دانلود تلگرام