نحوه بازی پابجی با کنترلر

نحوه بازی پابجی با کنترلر چگونه است؟

 

بازی های موبایل یک گام به جلو برداشته اند. عناوین بلاک باستری که قبلاً فقط روی کنسول PC در دسترس بودند، اکنون در گوشی های هوشمند در دسترس قرار گرفته اند و پابجی را می توان در میان بزرگترین این عناوین برشمرد. اگر از طرفداران این پدیده بتل رویال هستید که دنیای بازی را تحت تأثیر قرار داده است، احتمالاً از تجربه آن در گوشی هوشمند خود هیجان زده هستید. با این حال، انجام بازی با صفحه لمسی ممکن است مقداری سخت باشد. راه حل ایده آل این است که یک کنترلر را به گوشی اندروید خود متصل کنید تا بهترین تجربه از بازی پابجی را برای خود به ارمغان بیاورید. در این مقاله، نحوه انجام بازی پابجی موبایل با کنترلر را به شما توضیح خواهیم داد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-play-pubg-mobile-with-a-controller-cover.jpg

* نحوه بازی پابجی با کنترلر در گوشی اندروید
برای عادلانه نگه داشتن نبردها، پابجی به طور رسمی از استفاده کامل از کنترلر پشتیبانی نمی کند. اگر یک کنترلر بلوتوث دارید، فقط می توانید از آن برای حرکت در بازی استفاده کنید. سایر اقدامات اکشن در دکمه های مربوطه عمل نمی کنند. اما راه حلی وجود دارد که به شما امکان می دهد هنگام بازی پابجی از کنترلر خود با ظرفیت کامل استفاده کنید.

نحوه بازی پابجی با کنترلر

 

شما باید یکی از برنامه های keymapper را در گوشی اندروید خود نصب کنید. از این برنامه ها برای اتصال کنترل های صفحه لمسی بازی به دکمه های کنترلر در بازی‌هایی که از کنترلرها پشتیبانی نمی کنند، استفاده می شود. تا همین اواخر محبوب ترین گزینه برای انجام این کار، اپلیکیشن Octopus بود که از طریق فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان در دسترس بود. با این حال، این برنامه اخیراً پشتیبانی از PUBG Mobile را متوقف کرده است. خوشبختانه، گزینه دیگری به نام Panda Gamepad Pro وجود دارد، اما این یکی نیاز به پرداخت دارد.

برای فعال کردن کنترلر در بازی پابجی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه Panda Gamepad Pro را دانلود و نصب کنید.
  • کنترلر خود را به دستگاه اندرویدی خود وصل کنید.
  • Panda Gamepad Pro را اجرا کنید.
  • برای پیکربندی کنترلر ها، فرآیند راه اندازی برنامه را طی کنید.
  • PUBG Mobile را از برنامه Panda Gamepad Pro اجرا کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-play-pubg-mobile-with-a-controller-1.jpg

هنگام استفاده از این ویژگی باید به دو نکته توجه کنید:

ابتدا، پابجی تشخیص می دهد که شما از نرم افزار شخص ثالث برای اجرای بازی استفاده می کنید. این بدان معنی است که شما می توانید فقط با بازیکنانی که از شبیه ساز استفاده می کنند به مسابقات بپیوندید. به عبارت دیگر، همه افراد حاضر در بازی، یا با استفاده از این روش یا از طریق رایانه شخصی بازی می کنند.

دوم، پیکربندی دکمه فقط هنگام اجرا بازی از طریق برنامه Panda Gamepad Pro فعال خواهد بود. اگر PUBG Mobile را به تنهایی اجرا کنید، بازی به کنترل های صفحه لمسی برمی گردد.


دانلود پابجی