چگونه در کامنت اینستاگرام گیف بگذاریم

چگونه می توانیم در کامنت اینستاگرام گیف بگذاریم؟

 

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است که میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد. این پلتفرم به منظور هماهنگی با خواسته‌های کاربران و رقابت، مرتباً ویژگی‌های جدیدی را اضافه می کند که عملکرد یا پیشرفت‌های بیشتری را برای کاربران به ارمغان می آورد. یکی از ویژگی هایی که اینستاگرام دارد، امکان کامنت گذاشتن روی پست ها با استفاده از گیف است. گیف ها روشی عالی برای برقراری ارتباط جذاب تر هستند و کامنت های شما را بسیار بیشتر از یک جمله با شکلک ها برجسته می کنند. در این مقاله، ما در مورد اینکه چگونه در کامنت اینستاگرام گیف بگذاریم و چرا ممکن است این گزینه را مشاهده نکنیم، صحبت می کنیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-post-gifs-in-instagram-comments-cover.jpg

چگونه در کامنت اینستاگرام گیف بگذاریم

 

کامنت گذاشتن با گیف در اینستاگرام در واقع به آسانی دانلود اینستاگرام است و همانند فرآیند اضافه کردن یک کامنت متنی است.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-post-gifs-in-instagram-comments-1.jpg

* تنها کاری که باید برای ارسال کامنت با گیف در اینستاگرام انجام دهید:

  • روی نماد کامنت در زیر پستی که می خواهید نظر بدهید ضربه بزنید.
  • روی نماد GIF در سمت راست کادر متن ضربه بزنید.
  • GIF مورد نظر خود را انتخاب کنید و به سرعت به عنوان کامنت ارسال می شود.

 

* چرا گزینه نظر GIF را نمی بینیم؟

همانطور که در مورد اکثر بروزرسانی های اینستاگرام وجود دارد، عرضه جهانی چندین هفته طول می کشد تا کامل شود. این به این معنی است که اگرچه دوستان و سایر کاربران شما ممکن است گزینه ارسال کامنت با یک GIF را داشته باشند، اما این لزوماً به این معنی نیست که شما نیز این گزینه را دریافت خواهید کرد.
برای رفع این مشکل کاری از دستتان بر نمی آید جز اینکه منتظر بمانید تا عرضه کامل شود. این ویژگی در نهایت در قالب یک آپدیت به اپلیکیشن اینستاگرام شما راه پیدا می کند. علاوه بر این، می‌توانید فروشگاه Google Play یا Apple App Store را برای به‌روزرسانی برنامه اینستاگرام بررسی کنید.