چگونه در اینستاگرام پست بگذاریم

چگونه می توانیم در شبکه اجتماعی اینستاگرام پست بگذاریم؟

 

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب است که به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل شده است. این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد عکس ها و فیلم ها را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند. اگر در این پلتفرم تازه کار هستید، دانستن نحوه ارسال صحیح محتوا ممکن است دشوار باشد. در عین حال استفاده از اینستاگرام، نیازمند آشنایی با نحوه پست گذاری و استفاده بهینه از امکانات آن است. در این مقاله، به بررسی نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام و راه‌های بهبود کیفیت و محتوای پست‌ها خواهیم پرداخت.

چگونه می توانیم در شبکه اجتماعی اینستاگرام پست بگذاریم؟

چگونه می توانیم در شبکه اجتماعی اینستاگرام پست بگذاریم؟

 

* چگونه در اینستاگرام پست بگذاریم؟

پست گذاشتن در اینستاگرام برای بیشتر افراد، یک هنر است و بهتر است با دقت و استراتژی مناسب این کار را انجام داد. جهت انجام آن، طبق مراحل زیر عمل کنید:

 

برنامه اینستاگرام را در گوشی اندروید خود باز کنید.

مطمئن شوید که وارد حساب کاربری خود شده اید.

قبل از ارسال هر چیزی، نمایه خود را به درستی تنظیم کنید.

روی نماد «+» در پایین یا بالای صفحه ضربه بزنید.

عکس یا ویدیویی را که می‌خواهید در اینستاگرام پست کنید از گالری دستگاه خود انتخاب کنید، همچنین می‌توانید چندین تصویر و ویدیو ارسال کنید.

در مرحله بعد انتخاب فیلتر ها را خواهید داشت. فیلترها ابزارهای عالی برای انجام تنظیمات جزئی مانند افزایش روشنایی یا رنگ و غیره هستند، با این حال، زیاد در مورد آنها زیاده روی نکنید زیرا فیلتر کردن می تواند زیبایی کلی تصویر را به طور کامل خراب کند! به طور مشابه، از استفاده بیش از حد از برنامه‌های ویرایشی مانند فتوشاپ، مگر اینکه کاملاً ضروری باشد، خودداری کنید، زیرا استفاده بیش از حد می‌تواند بینندگان را به جای لایک/اشتراک‌گذاری پست (های) شما، منحرف کند.

فیلترها را اعمال کنید، روشنایی و کنتراست را تنظیم کنید یا در صورت تمایل از ابزارهای ویرایش ارائه شده در اینستاگرام استفاده کنید.همچنین می توانید با استفاده از ابزارهای ویرایش، تصویر/ویدیو خود را برش داده یا بچرخانید.

چگونه در اینستاگرام پست بگذاریم

زمانی که عکس شما انتخاب شد، زمان آن فرا رسیده است که یک کپشن یا توضیحات بنویسید. نکته کلیدی در اینجا فقط نوشتن توضیح مطرح نیست، بلکه شامل هشتگ‌های مرتبط (#) است که به افراد بیشتری کمک می‌کند هنگام جستجوی آن عبارات در اینستاگرام، پست شما را پیدا کنند. می توانید آنها را قبل یا بعد از ارسال، تایپ کنید. علاوه بر این، در صورت لزوم از شکلک‌ها استفاده کنید. این شکلک ها رنگ را به متن ساده اضافه می‌کنند!

تگ کردن افراد و برندهایی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم با تصویر شما مرتبط هستند می تواند به افزایش سطح تعامل به طور قابل توجهی کمک کند. به خصوص اگر خودشان آن را مجدداً به اشتراک بگذارند! فقط به یاد داشته باشید، فقط در صورت لزوم افراد/برندها را تگ کنید.
با ضربه زدن روی «افزودن مکان» و انتخاب یک مکان از لیست یا جستجوی یک مکان، می توانید یک مکان اضافه کنید.

هنگامی که تنظیمات پست خود را انجام داید، روی “اشتراک گذاری” یا دکمه مشابه (بسته به دستگاه شما ممکن است “بعدی” یا “انجام شد”) ضربه بزنید تا آن را در اینستاگرام خود منتشر کنید.