چگونه تلگرام را پرمیوم کنیم

چگونه می توانیم تلگرام را پرمیوم کنیم؟

 

تلگرام با بیش از 700 میلیون کاربر فعال در ماه یکی از پردانلودترین شبکه های اجتماعی در سرتاسر دنیا به حساب می آید. به جرات می توان گفت که محبوبیت تلگرام با صرف کمترین هزینه های تبلیغاتی کسب شده است. همانطور که تلگرام با سرعتی باورنکردنی در حال توسعه است، تصمیم گرفت تا تلگرام پرمیوم Telegram Premium را راه اندازی می کنند. تلگرام پرمیوم به کاربران امکان می دهد از توسعه برنامه در ازای دریافت امکانات ویژه حمایت کنند. بنابراین با عضویت در تلگرام پرمیوم ، تلگرام ویژگی های بیشتری را به شما ارائه می دهد.

یادتان باشد که امکان پرمیوم کردن تلگرام با استفاده از شماره ایران وجود ندارد. اما شما می توانید شماره اصلی ایرانی خود را به یک شماره مجازی غیرایرانی تغییر دهید، مراحل خرید اشتراک پرمیوم را انجام و پس از تبدیل اکانت خود به پریمیوم، مجددا شماره تلفن اکانت خود را به شماره اصلی ایرانی بازگردانید. در این مقاله با هم یاد خواهیم گرفت که چگونه تلگرام را پرمیوم کنیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-premium-telegram-cover.jpg

چگونه تلگرام را پرمیوم کنیم

* تلگرام پرمیوم چیست؟
تلگرام پرمیوم به شما امکان دسترسی به چندین ویژگی از جمله محدودیت با دو برابر کمتر از نسخه اصلی، آپلود فایل بیشتر، دانلود سریعتر و موارد دیگر را می دهد. علاوه بر این، می توانید از ویژگی های موجود در برنامه به صورت رایگان استفاده کنید. تلگرام می گوید: «مشترکین پرمیوم به بهبود و توسعه این شبکه اجتماعی برای دهه های آینده کمک می کنند». لازم به ذکر است که تلگرام پرمیوم با توجه به موقعیت مکانی شما بین 4 تا 8 دلار هزینه دارد. اگر کاربر غیر پرمیوم هستید، می توانید از مزایای پرمیوم نیز استفاده کنید. و این فقط از طریق کمک یکی دیگر از کاربران تلگرام پرمیوم امکان پذیر است. برای مثال می توانید استیکرهای ارسالی توسط کاربران پرمیوم را مشاهده کنید.

 

* چگونه تلگرام را پرمیوم کنیم؟
شما می توانید از طریق اپ استور، گوگل پلی (تنظیمات Telegram > Telegram Premium) یا از طریق ربات تلگرام با آیدی PremiumBot@ مشترک شوید. اشتراک از طریق ربات به کاربران قیمتی با تخفیف می دهد، زیرا پرداخت ها مشمول کارمزد اپل یا گوگل نمی شوند.

* نحوه پرمیوم کردن تلگرام با استفاده از ربات PremiumBot@:

  • تلگرام را به نسخه جدید آپدیت کنید و آن را باز کنید.
  • آیدی PremiumBot@ را در قسمت چت ها جست جو کرده و وارد ربات شوید.
  • گزینه شروع Start را انتخاب و سپس در پایین صفحه، گزینه پرداخت Pay را انتخاب کنید. با زدن تیک انتهای صفحه با قوانین و مقررات سرویس ویژه موافقت و روی پرداخت PAY ضربه بزنید.
  • در مرحله بعد تلگرام از شما می خواهد تا مشخصات کارت اعتباری خود را وارد کنید. پس از وارد کردن، گزینه تیک بالای صفحه را انتخاب کنید تا روش پرداخت اضافه شود.
  • در صفحه بعدی دوباره روی پرداخت PAY و سپس ادامه Continue ضربه بزنید.

دانلود تلگرام